TYR1975 32 Skrevet 16. Maj, 2018 Hej Jeg kan ik få lov at starte/udgive en tråd lige pt hverken i anmeldser eller efterlysning andre der oplever problemer?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Administrator 6269 Skrevet 16. Maj, 2018 TYR1975 skrev, 1 time siden: Jeg kan ik få lov at starte/udgive en tråd lige pt hverken i anmeldser eller efterlysning andre der oplever problemer?? Hvilken fejl oplever du, når du forsøger at oprette en ny tråd? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TYR1975 32 Skrevet 16. Maj, 2018 At jeg ik kan udgiv så kommer boxen med der ik er vedhæftet et link oh jeg skal trykke igen men der bliver boxen bare grå og der sker ingen ting den fryser der Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest AmandaCassiopeia Skrevet 16. Maj, 2018 Også jeg. Samme problem. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Administrator 6269 Skrevet 16. Maj, 2018 @Maya Kathrine vil du kigge på dette problem imorgen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maya Kathrine Skrevet 16. Maj, 2018 Jeps jeg kigger på det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maya Kathrine Skrevet 17. Maj, 2018 Det plugin der skabte problemerne er nu midlertidigt slået fra, så det kører normalt igen med visse friheder til jer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maya Kathrine Skrevet 17. Maj, 2018 Så er plugin'et rettet og aktiveret igen. Det styrer at man husker at tilføje links til anmeldelser og at man ikke skriver et link i titlen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 17. Maj, 2018 (edited) Maya Kathrine skrev, for 4 timer siden: Så er plugin'et rettet og aktiveret igen. Det styrer at man husker at tilføje links til anmeldelser og at man ikke skriver et link i titlen. Har ovenstående med at forum er forsvundet fra forsiden ?? Se PrtScr nedenfor /skærmbillede er slettet igen af hensyn til plads Redigeret 17. Maj, 2018 af DK fyr 34 Sletning af skærmbillede Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maya Kathrine Skrevet 17. Maj, 2018 DK fyr 34 skrev, for 2 minutter siden: Har ovenstående med at forum er forsvundet fra forsiden ?? Se PrtScr nedenfor Nej. Det er noget andet der er galt, som jeg pt. forsøger at fikse. Som du kan se går det ikke så godt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 17. Maj, 2018 Maya Kathrine skrev, for 13 minutter siden: Nej. Det er noget andet der er galt, som jeg pt. forsøger at fikse. Som du kan se går det ikke så godt Ok tak for info God "fornøjelse" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg