Heino 23 Skrevet 21. Maj, 2012 Hende her:http://www.gudinderne.com/Devild var tidligere værtinde i bunden af Grønnegade og den gang var hun (super-)god for andet end smæk i numsen. Ved ikke om det er fordi, bordelmutter har været en tur forbi brummen, eller fordi jeg er blevet ældre, men jeg oplever, at Grønnegade nu serviceres af iskolde københavnerpiger, der lige så godt kunne være østeuropæiske, og $ er alt, der tæller. Selvfølgelig skal pigerne have penge, men når man føler, man får mere sex for færre penge hos tandlægen, så er der vel et eller andet galt? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
shorty 0 Skrevet 21. Maj, 2012 Ja, eller også har du bare en god tandlæge.... ku man ikke lige få navnet......? :lol: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Heino 23 Skrevet 21. Maj, 2012 Ja, eller også har du bare en god tandlæge.... ku man ikke lige få navnet......? Du får ikke navnet af mig, men lige nu poserer hun på røven af busserne i Århus. Og det er altså GAS. Der er IKKE noget sjov involveret hos hende!!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr. Bean 459 Skrevet 23. Maj, 2012 Og det er altså GAS. Der er IKKE noget sjov involveret hos hende!!! Er det gas hos tandlægen? Der er da sjov involveret i lattergas... Men det plejer nu ikke at være mig der fylder huller hos tandlægen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Heino 23 Skrevet 23. Maj, 2012 Er det gas hos tandlægen? Der er da sjov involveret i lattergas... Men det plejer nu ikke at være mig der fylder huller hos tandlægen. Heller ikke mig Håber alle er klar over, at jeg pjatter. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg