rasmik 3 Skrevet 18. Maj, 2018 Hej allesammen. Jeg har en aftale med hende her. Hun virker sød og seriøs. Er der nogle der har mødt hende og vil fortælle lidt om oplevelsen enten her i tråden eller over PM? På forhånd tak Er der nogle der kan fortælle mig hvorfor linket ikke virker når jeg bare har kopiret det fra adresselinjen men hvis jeg kopirer det herfra så virker det? https://sugardaters.dk/show?alias=BlondSweetGirl Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fick 112 Skrevet 18. Maj, 2018 Hun har været herinde tidligere,under Navnet søde T , velholdt moden dame,farvet hår,meget solariebrun,sutter rigtig godt,god røv og flotte bryster (ægte) knep hende hårdt…det elsker hun fick. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
rasmik 3 Skrevet 18. Maj, 2018 Admin. Slet venligst denne tråd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 19. Maj, 2018 Hun har været herinde tidligere,under Navnet søde T , velholdt moden dame,farvet hår,meget solariebrun,sutter rigtig godt,god røv og flotte bryster (ægte) knep hende hårdt…det elsker hun fick. Lyder til du kender hende ret godt Fick? Er hun mobil eller kan hun besøges eller måske begge dele? Kender du også til hvad man må slippe for et møde med hende? Evt. PM Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheJack 250 Skrevet 20. Maj, 2018 Da jeg skrev med hende forlangte hun 1500 for et møde...... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TPE Skrevet 25. Maj, 2018 TheJack skrev, den 20/5/2018 at 20:04: Da jeg skrev med hende forlangte hun 1500 for et møde...... Tror det altid er den pris hun starter ud med at forlange når man skriver med hende Prisen kan nu godt forhandles hvis man presser hende lidt Mener også at 1500 er for høj en pris for et kedelig oplevelse som ikke skal gentages Men rigtig som Fick tidligere har skrevet sutter godt og piver ikke over når man knepper hende hårdt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheJack 250 Skrevet 25. Maj, 2018 Enig. Prisen kan godt forhandles. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Alcacer 354 Skrevet 25. Maj, 2018 (edited) rasmik skrev, den 18/5/2018 at 13:22: https://sugardaters.dk/show?alias=BlondSweetGirl Redigeret 25. Maj, 2018 af Alcacer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sting55 14 Skrevet 25. Maj, 2018 TPE skrev, for 3 timer siden: Tror det altid er den pris hun starter ud med at forlange når man skriver med hende Prisen kan nu godt forhandles hvis man presser hende lidt Mener også at 1500 er for høj en pris for et kedelig oplevelse som ikke skal gentages Men rigtig som Fick tidligere har skrevet sutter godt og piver ikke over når man knepper hende hårdt jeg har også været på hende ... betalte 1000 og var fint tilfreds men hun er vist ret "aktiv" skal vi sige det sådan... hehe Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TPE Skrevet 25. Maj, 2018 1000 er nok også en mere rimelig pris, hvis man rammer hende på dagen? Nogle ser ud til at være tilfreds og andre knap så tilfreds Har måske bare mødt hende på en uheldig dag? Måske heller ikke den første den dag? Hun ser ud til at komme vidt omkring så husk lige tutten drenge Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sting55 14 Skrevet 25. Maj, 2018 TPE skrev, for 34 minutter siden: 1000 er nok også en mere rimelig pris, hvis man rammer hende på dagen? Nogle ser ud til at være tilfreds og andre knap så tilfreds Har måske bare mødt hende på en uheldig dag? Måske heller ikke den første den dag? Hun ser ud til at komme vidt omkring så husk lige tutten drenge hun er amatørluder vil jeg sige men hun gør det godt ..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr. Bean 459 Skrevet 26. Maj, 2018 (edited) rasmik skrev, den 18/5/2018 at 13:22: https://sugardaters.dk/show?alias=BlondSweetGirl Linket virker ikke. Er der nogen der har et link der virker? Redigeret 26. Maj, 2018 af Mr. Bean Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TPE Skrevet 27. Maj, 2018 Tror profilen er slettet eller ændret? Kan heller ikke få linket til at virke mere? Spænende hvor hun dukker op igen og hvad hun kalder sig næste gang Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Uha Skrevet 31. Maj, 2018 Mr. Bean skrev, den 26/5/2018 at 06:58: Linket virker ikke. Er der nogen der har et link der virker? Nogen der evt. har kendskab til hendes nye profil? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fick 112 Skrevet 20. Juni, 2018 vil mene hun er en ægte nymfoman,mere end en amartørluder.. det er ikke tit man møder en der er så piksyg i alle huller Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TPE Skrevet 21. Juni, 2018 Fick skrev, for 8 timer siden: vil mene hun er en ægte nymfoman,mere end en amartørluder.. det er ikke tit man møder en der er så piksyg i alle huller tror måske du har ret? lad os bare sige det sådan at hun får spredt lidt mere en bare glæde her i det Jyske efterhånden et par stykker der har haft hende på besøg eller som har besøgt hende ser dog ud til at hun holder lav profil for tiden nogen der har kendskab til hvor hun tilbyder sig nu? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg