Hallo-hallo 60 Skrevet 18. Maj, 2018 https://annoncelight.dk/showad/250191 hun ser for lækker ud meld tilbage hvis der er nogen der har været der og hvor i nærheden det er billeder er for gode til at være sande Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tehtdk 83 Skrevet 18. Maj, 2018 Billederne synes jeg lugter langt væk af manipulation. Hun ligner jo næsten en barbiedukke 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
22 cm and thick 2761 Skrevet 18. Maj, 2018 Hallo-hallo skrev, for 2 timer siden: https://annoncelight.dk/showad/250191 hun ser for lækker ud meld tilbage hvis der er nogen der har været der og hvor i nærheden det er billeder er for gode til at være sande Lige mine ord... Nogle mere end andre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hallo-hallo 60 Skrevet 18. Maj, 2018 Kan du tjekke billeder om de kan være rigtige eller om de er fake sendte SMS om stedet var diskret kort svar yeah og har ikke hørt fra hende siden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NoobGPexplorer 1081 Skrevet 18. Maj, 2018 Hallo-hallo skrev, for 28 minutter siden: Kan du tjekke billeder om de kan være rigtige eller om de er fake sendte SMS om stedet var diskret kort svar yeah og har ikke hørt fra hende siden Hvad regnede du med? Hun har svaret på dit spørgsmål. Siden du så ikke vendte tilbage tror hun vel at du håbede stedet ikke var diskret.... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hallo-hallo 60 Skrevet 18. Maj, 2018 Jeg vendte tilbage og bestilte 1 time og fik ikke svar så hvad tror du selv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NoobGPexplorer 1081 Skrevet 18. Maj, 2018 Hallo-hallo skrev, for 52 minutter siden: Jeg vendte tilbage og bestilte 1 time og fik ikke svar så hvad tror du selv Øh. Jeg ved jo ikke andet end hvad du skrev. Nå. Men tilbage til anmeldelsen. Nå nej. Der er jo ingen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hallo-hallo 60 Skrevet 18. Maj, 2018 Nej det er jo nok derfor den ligger under efterlysninger tror du ikke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Benjamin 2633 Skrevet 18. Maj, 2018 Hallo-hallo skrev, 1 time siden: Nej det er jo nok derfor den ligger under efterlysninger tror du ikke Det var da et underligt svar, eftersom du har lagt din efterlysning under anmeldelser Mvh 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg