Esbjerghanhund 384 Skrevet 18. Maj, 2018 (edited) Tænkte på at besøge denne pige, men ikke efter det her! Sgu da noget ubehøvlet. https://annoncelight.dk/showad/233040 Redigeret 18. Maj, 2018 af Esbjerghanhund Nyt billede 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Enzo L'uri Skrevet 18. Maj, 2018 Onkel Joakim, hvad syntes du sådan en ydelse er værd? Enzo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Grenå 341 Skrevet 18. Maj, 2018 Det lyder da meget rimeligt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Esbjerghanhund 384 Skrevet 18. Maj, 2018 Synes 500 er hvad jeg kan få det til andre steder. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 18. Maj, 2018 Det er jo ikke et spørgsmål om hvad trådstarter mener det skal koste, men om pigens attitude. Det står jo alle frit for at sige nej tak hvis prisen ikke er rigtig. Det andet der er under al kritik. Han har jo ikke engang forsøgt at forhandle eller presse prisen. Tak for at dele med os andre og god weekend 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tyrkeren82 153 Skrevet 18. Maj, 2018 Det er jo bare fordi hun ikke har kunder nok, og når esbjerghanhund skriver nej tak til prisen, så bliver hun sur. Hun er ubehøvlet 3 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
youngatheart 831 Skrevet 18. Maj, 2018 Enzo L'uri skrev, for 2 timer siden: Onkel Joakim, hvad syntes du sådan en ydelse er værd? Enzo Hvad fanden har det med onkel Joakim at gøre. Det er sku da en ubehøvlet afslutning kommentar hun giver !! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Esbjerghanhund 384 Skrevet 18. Maj, 2018 Ja.. Prisen er underordnet. Jeg havde faktisk først ringet, og allerede der var hun ret flabet. Sendte så den sms, resten kender I. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Røvslikker Skrevet 18. Maj, 2018 Mon ikke der sidder en lurvet skidespræller med hår på ryggen og trykker sig ude på lokummet, og besvarer henvendelser til pigen....bare en mulighed som er set før Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Privatmail 59 Skrevet 18. Maj, 2018 Esbjerghanhund skrev, for 2 timer siden: Synes 500 er hvad jeg kan få det til andre steder. Det kan godt være du bliver fornærmet over at få af vide at hun ikke vil have sms'er når du ikke vil betale 700 for blow med sæd i munden, og at du er en fattigrøv. Jeg vil nok mere mene du er nærig. Vil du have sperm i munden for 500 ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kitty25 141 Skrevet 18. Maj, 2018 (edited) Esbjerghanhund skrev, for 2 timer siden: Tænkte på at besøge denne pige, men ikke efter det her! Sgu da noget ubehøvlet. https://annoncelight.dk/showad/233040 Hi She has given prices on her advertisement, I dont know why you're asking a question in a text message about what it costs. Just check her advertisement. Have a good day Kitty Redigeret 18. Maj, 2018 af kitty25 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tyrkeren82 153 Skrevet 18. Maj, 2018 kitty25 skrev, for 1 minut siden: Hi She has given prices on her advertisement, I dont know why you are asking a question in a text message about what it costs. Just check her advertisement. Have a good day Kitty There is no price about blowjob without and cim at sametime 1 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Privatmail 59 Skrevet 18. Maj, 2018 Tyrkeren82 skrev, for 46 minutter siden: There is no price about blowjob without and cim at sametime 15 minutter 500 megafransk + 200 = 700 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liderbukken 631 Skrevet 18. Maj, 2018 (edited) Har du svært ved selv at lægge 500 og 200 sammen, Esbjerghanhund? Redigeret 18. Maj, 2018 af Liderbukken 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tyrkeren82 153 Skrevet 18. Maj, 2018 (edited) Privatmail skrev, for 10 minutter siden: 15 minutter 500 megafransk + 200 = 700 Læs nu hendes annonce. Der står megafransk 200kr. Syntes det er meget normalt han spørger, når der ikke er en decideret pris på det esbjerghanhund han ville. Der står også at hvis man ville sammensætte nogle af coktails så skal man spørge. Redigeret 18. Maj, 2018 af Tyrkeren82 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Esbjerghanhund 384 Skrevet 18. Maj, 2018 Liderbukken skrev, 1 time siden: Har du svært ved selv at lægge 500 og 200 sammen, Esbjerghanhund? Det var dog et usædvanligt flabet spørgsmål. Jeg foreslår du læser tråden godt igennem inden du svarer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Privatmail 59 Skrevet 18. Maj, 2018 Tyrkeren82 skrev, for 5 timer siden: Læs nu hendes annonce. Der står megafransk 200kr. Syntes det er meget normalt han spørger, når der ikke er en decideret pris på det esbjerghanhund han ville. Der står også at hvis man ville sammensætte nogle af coktails så skal man spørge. Hmm nå hvordan skal man bære sig ad med megafransk uden at have nogen tid til det ? De 200 er for at blive sprøjtet i munden ! ! ! Kan man tilbyde at blive sprøjtet i munden for 200 kr, uden at tage betaling for de 15 minutter der sandsynligvis vil tage dig at gøre det i ? ? ? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Privatmail 59 Skrevet 18. Maj, 2018 Esbjerghanhund skrev, for 4 timer siden: Det var dog et usædvanligt flabet spørgsmål. Jeg foreslår du læser tråden godt igennem inden du svarer. Det er ikke et særligt flabet svar. Han kan lægge 500 og 200 sammen til 700 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Privatmail 59 Skrevet 18. Maj, 2018 Tyrkeren82 skrev, for 8 timer siden: Det er jo bare fordi hun ikke har kunder nok, og når esbjerghanhund skriver nej tak til prisen, så bliver hun sur. Hun er ubehøvlet Har du prøvet at være fattig ? Du må godt arbejde for mig for 100 kr nå nej 50 kr Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tyrkeren82 153 Skrevet 19. Maj, 2018 Privatmail skrev, for 2 timer siden: Har du prøvet at være fattig ? Du må godt arbejde for mig for 100 kr nå nej 50 kr Nu skal du ikke være alt for ubehøvlet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Privatmail 59 Skrevet 19. Maj, 2018 Tyrkeren82 skrev, for 1 minut siden: Nu skal du ikke være alt for ubehøvlet ☺ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pele10 388 Skrevet 19. Maj, 2018 Jeg har været ude for at prisen pludselig er er en anden end annonceret når man er kommet frem til GP. Så i nogle tilfælde kan det være ok at spørge. Men forstår godt pigerne ikke gider uendelige skriverier der ikke fører til noget. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1399 Skrevet 21. Maj, 2018 Esbjerghanhund skrev, den 18/5/2018 at 15:12: Tænkte på at besøge denne pige, men ikke efter det her! Sgu da noget ubehøvlet. https://annoncelight.dk/showad/233040 Esbjerghanhund.......Hvordan syns du selv dit eget ordvalg lige er???? Jeg forstår sgu godt hvis nogen for flabet svar tilbage ind i mellem. Man skulle måske være lidt mere ydmyg og diplomatisk i sine spørgsmål til en GP......Nogen gange glemmer folk at det er et menneske som sælger en ydelse via sin krop. Måske skulle man prøve at sætte sig lidt ind i dét før man skriver!! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest RonjaRøverdatter Skrevet 21. Maj, 2018 Der står 500 for 15 minutter plus 200 for megafransk. Du vidste da godt det ville blive 700 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lovingboobs 358 Skrevet 21. Maj, 2018 RonjaRøverdatter skrev, for 1 time siden: Der står 500 for 15 minutter plus 200 for megafransk. Du vidste da godt det ville blive 700 Ja jeg synes heller ikke den er svær at forstå. Hun skriver "+200 for megafransk". Med mindre hun har rettet i annoncen efter denne tråd er slået op, er det da rimelig meget "lige ud af landevejen" til at forstå. Så jeg gætter på du har fået svar som du har spurgt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg