Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Enzo L'uri

Onkel Joakim, hvad syntes du sådan en ydelse er værd?:)

Enzo

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er jo ikke et spørgsmål om hvad trådstarter mener det skal koste, men om pigens attitude. Det står jo alle frit for at sige nej tak hvis prisen ikke er rigtig. Det andet der er under al kritik. Han har jo ikke engang forsøgt at forhandle eller presse prisen.

Tak for at dele med os andre

og god weekend :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Enzo L'uri skrev, for 2 timer siden:

Onkel Joakim, hvad syntes du sådan en ydelse er værd?:)

Enzo

Hvad fanden har det med onkel Joakim at gøre. Det er sku da en ubehøvlet afslutning kommentar hun giver !!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Røvslikker

Mon ikke der sidder en lurvet skidespræller med hår på ryggen og trykker sig ude på lokummet, og besvarer henvendelser til pigen....bare en mulighed som er set før :mellow:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Esbjerghanhund skrev, for 2 timer siden:

Synes 500 er hvad jeg kan få det til andre steder. 

Det kan godt være du bliver fornærmet over at få af vide at hun ikke vil have sms'er

når du ikke vil betale 700 for blow med sæd i munden, og at du er en fattigrøv.

Jeg vil nok mere mene du er nærig. Vil du have sperm i munden for 500 ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Esbjerghanhund skrev, for 2 timer siden:

Tænkte på at besøge denne pige, men ikke efter det her!  Sgu da noget ubehøvlet. 

https://annoncelight.dk/showad/233040

IMG_20180518_151459.jpg

Hi

She has given prices on her advertisement, I dont know why you're  asking a question in a text message about what it costs.

Just check her advertisement.

Have a good day

Kitty

Redigeret af kitty25

Del dette indlæg

Link til indlæg
kitty25 skrev, for 1 minut siden:

Hi

She has given prices on her advertisement, I dont know why you are  asking a question in a text message about what it costs.

Just check her advertisement.

Have a good day

Kitty

There is no price about blowjob without and cim at sametime

Del dette indlæg

Link til indlæg
Tyrkeren82 skrev, for 46 minutter siden:

There is no price about blowjob without and cim at sametime

15 minutter 500 megafransk + 200 = 700

Del dette indlæg

Link til indlæg
Privatmail skrev, for 10 minutter siden:

15 minutter 500 megafransk + 200 = 700

Læs nu hendes annonce. Der står megafransk 200kr. 

Syntes det er meget normalt han spørger, når der ikke er en decideret pris på det esbjerghanhund han ville. 

Der står også at hvis man ville sammensætte nogle af coktails så skal man spørge. 

Redigeret af Tyrkeren82

Del dette indlæg

Link til indlæg
Liderbukken skrev, 1 time siden:

Har du svært ved selv at lægge 500 og 200 sammen, Esbjerghanhund? 

Det var dog et usædvanligt flabet spørgsmål. Jeg foreslår du læser tråden godt igennem inden du svarer. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Tyrkeren82 skrev, for 5 timer siden:

Læs nu hendes annonce. Der står megafransk 200kr. 

Syntes det er meget normalt han spørger, når der ikke er en decideret pris på det esbjerghanhund han ville. 

Der står også at hvis man ville sammensætte nogle af coktails så skal man spørge. 

Hmm nå hvordan skal man bære sig ad med megafransk uden at have nogen tid til det ?

De 200 er for at blive sprøjtet i munden ! ! !

Kan man tilbyde at blive sprøjtet i munden for 200 kr, uden at tage betaling for de 15

minutter der sandsynligvis vil tage dig at gøre det i ? ? ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Esbjerghanhund skrev, for 4 timer siden:

Det var dog et usædvanligt flabet spørgsmål. Jeg foreslår du læser tråden godt igennem inden du svarer. 

Det er ikke et særligt flabet svar. Han kan lægge 500 og 200 sammen til 700

Del dette indlæg

Link til indlæg
Tyrkeren82 skrev, for 8 timer siden:

Det er jo bare fordi hun ikke har kunder nok, og når esbjerghanhund skriver nej tak til prisen, så bliver hun sur.

Hun er ubehøvlet

Har du prøvet at være fattig ? Du må godt arbejde for mig for 100 kr nå nej 50 kr

Del dette indlæg

Link til indlæg
Privatmail skrev, for 2 timer siden:

Har du prøvet at være fattig ? Du må godt arbejde for mig for 100 kr nå nej 50 kr

Nu skal du ikke være alt for ubehøvlet

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har været ude for at prisen pludselig er er en anden end annonceret når man er kommet frem til GP. Så i nogle tilfælde kan det være ok at spørge. Men forstår godt pigerne ikke gider uendelige skriverier der ikke fører til noget.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Esbjerghanhund skrev, den 18/5/2018 at 15:12:

Tænkte på at besøge denne pige, men ikke efter det her!  Sgu da noget ubehøvlet. 

https://annoncelight.dk/showad/233040

IMG_20180518_151459.jpg

Esbjerghanhund.......Hvordan syns du selv dit eget ordvalg lige er????

Jeg forstår sgu godt hvis nogen for flabet svar tilbage ind i mellem. Man skulle måske være lidt mere ydmyg og diplomatisk i sine spørgsmål til en GP......Nogen gange glemmer folk at det er et menneske som sælger en ydelse via sin krop. Måske skulle man prøve at sætte sig lidt ind i dét før man skriver!! 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest RonjaRøverdatter

Der står 500 for 15 minutter plus 200 for megafransk. Du vidste da godt det ville blive 700 :huh:

Del dette indlæg

Link til indlæg
RonjaRøverdatter skrev, for 1 time siden:

Der står 500 for 15 minutter plus 200 for megafransk. Du vidste da godt det ville blive 700 :huh:

Ja jeg synes heller ikke den er svær at forstå. Hun skriver "+200 for megafransk". Med mindre hun har rettet i annoncen efter denne tråd er slået op, er det da rimelig meget "lige ud af landevejen" til at forstå. 

Så jeg gætter på du har fået svar som du har spurgt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...