Esbjerghanhund 393 Skrevet 21. Maj, 2018 Jeg morer mig over de forskellige svar. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Missen666 Skrevet 22. Maj, 2018 Esbjerghanhund skrev, den 18/5/2018 at 15:21: Synes 500 er hvad jeg kan få det til andre steder. Det står da i annoncen at prisen er 700 for mega fransk i 15 min. Så kan da godt forstå hun bliver irriteret- dog er det ikke en speciel professionel tone hun anvender i hendes kundekorrespondance. Almindelig pli kommer man langt med Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Missen666 Skrevet 22. Maj, 2018 Esbjerghanhund skrev, den 18/5/2018 at 17:26: Ja.. Prisen er underordnet. Jeg havde faktisk først ringet, og allerede der var hun ret flabet. Sendte så den sms, resten kender I. Hun virker dælme ik særlig sød. Hun ser ellers dejlig ud. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
youngatheart 832 Skrevet 22. Maj, 2018 Missen666 skrev, for 3 timer siden: Hun virker dælme ik særlig sød. Hun ser ellers dejlig ud. Det er rigtigt hun ser dejlig ud, men du er da bare lige en klasse over lille Missen666 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Missen666 Skrevet 22. Maj, 2018 (edited) youngatheart skrev, for 11 minutter siden: Det er rigtigt hun ser dejlig ud, men du er da bare lige en klasse over lille Missen666 Ha ha ha....så skulle du se min store næse, flyveører og skæve tænder For ik at tale om mine øjne...det ene kigger op...det andet ned..... Redigeret 22. Maj, 2018 af Missen666 Tilføjelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
youngatheart 832 Skrevet 23. Maj, 2018 Missen666 skrev, for 10 timer siden: Ha ha ha....så skulle du se min store næse, flyveører og skæve tænder For ik at tale om mine øjne...det ene kigger op...det andet ned..... Ha ha...men bare det ene øje der kigger ned, så kigger ned det rigtige sted, og det med flyveører er bare et plus, for så har man da noget at holde fat i. Men umiddelbart ser det da absolut ud til at munden ikke fejler noget ;-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Basba Skrevet 23. Maj, 2018 Tjaaaaaaaaaahhhh Men har nogen været på besøge hos den G pige? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr Skrevet 28. Maj, 2018 Esbjerghanhund skrev, den 18/5/2018 at 15:21: Synes 500 er hvad jeg kan få det til andre steder. Hmm så er det faldet i pris... Nu siger megafransk mig ingenting, så hvad koster alm fransk eller superfransk nu i det Jyske/ sydjyske? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg