Hop til indhold
Guest Calletti

Helsingør by night - i kamp med svensken om Alessia

Recommended Posts

Guest Calletti

Har været forbi Alessia i Helsingør. Normalt lader jeg mig primært lokke af petit piger, meeeen efterhånden har jeg fået øjnene op for at det for mig i mindre grad drejer sig om størrelser som om kemi og talent..... og så er store ægte bryster så absolut sjældent noget der kan holde mig borte. 

Meget charmerende pige, engelsktalende - angiveligt fra Italien, hvilket man godt kan bilde mig ind. Nok nærmere 30 end 22, men for mig blot et plus. Virker meget glad for at vise sin frodige krop frem og har ret fleksible ben, så man virkelig kan komme til at ruske hende rundt i forskellige stillinger. Og så virker hun bestemt til at nyde sit lille job..... meget søde lyde hun giver fra sig når man får ramt rigtig med tunge og pik. 

En klar favorit for mig er doggy med et spejl til at nyde et par smukke ægte bryster der følger takten, når de ikke lige er beslaglagt af et par ivrige mandehænder. 

Nok ikke en vanedannende oplevelse, når man nu har et par faste ruter til andre piger, men kunne sagtens kigge ind igen..... om ikke andet så for at høre Alessia være glad igen :-)

Redigeret af Calletti

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...