Hop til indhold
mayweather

Kender du det når man gør-det-selv og sparer et besøg til en tusse?

Recommended Posts

Jeg havde ellers besluttet i aften skulle en thai pige prøves. Går i bad selvfølgelig og beslutter mig for lige at lette trykket så det måske ikke går så hurtigt hos thai’en. Og bum, så røg enhver lyst lige til en GP. 

Satans til hjernekemi. Hygger mig med vin hjemme i stedet for en pige :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Herhid

Kender det godt, hold fingrene væk inden et Gp besøg ellers risikerer man lysten ryger, men så sparer man jo også nogle penge og ha en hyggelig aften hjemme.

Del dette indlæg

Link til indlæg
mayweather skrev, for 10 minutter siden:

Jeg havde ellers besluttet i aften skulle en thai pige prøves. Går i bad selvfølgelig og beslutter mig for lige at lette trykket så det måske ikke går så hurtigt hos thai’en. Og bum, så røg enhver lyst lige til en GP. 

kender du mig ?:D

kender det alt for godt

når trykket er taget,skal der lige et stykke tid til

at lysten er der igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Kender det særdeles godt. Man kan næsten føle sig som 2 forskellige personer - i hvertfald et kvarters tid :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Gør det kun hvis jeg bliver brændt af og især når man møder op til et fake pige der modstrider af de billeder de har på deres profil.

Som regl har jeg en buffer som jeg tyr til hvis den 1 glipper. Hun er altid villig og klar. Hvis ikke muligheden forlægger hjem og se redtube eller xhamster og fyre kanonen af.

Del dette indlæg

Link til indlæg
mayweather skrev, for 2 timer siden:

Så må du næsten være ude over din første ungdom :D. Men man lærer jo livet igennem – forhåbentligt! Jeg har gjort mig den regel, at jeg altid tre døgn forud for et glædespigebesøg sover med hænderne over dynen. Og først går i bad, når det næsten er for sent :D

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg

Næh, kender jeg ikke (måske desværre er jo nogle gange lidt mange penge man bruger). Tager nogle gange både to og tre spillere i løbet af dagen, før jeg tager afsted. Lysten til en kvinde forsvinder ikke bare fordi pikken sprøjter.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...