Hop til indhold
kingkong1

De bedste score-historier?

Recommended Posts

Lad os høre nogle gode score-historier, som vi kan viderefortælle over lidt BBQ til sommeren!

Der må være nogle af jer, der har nogle gode idéer, tips, tricks, virker/virker ikke?!

Beskriv i et format à la: Situation/mål - forberedelse - udførsel - resultat

:biggrin::biggrin::biggrin::biggrin::biggrin:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg mødte engang en kvinde til en fest. Jeg var fuld, hun var fuld. Havde ikke mæglet et ord med hende, så kom hun over, og så begyndte vi bare at snave. Senere knaldede vi og endnu senere tog jeg hjem. Tror ikke engang vi udvekslede navne :D Sådan kan man også score.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr

Jeg var engang til en fest i det Rusland. Yeltsin var lige blevet præsident første gang, så det er rigtig længe siden.... Festen var ret dekadent, med champagne (importeret, ikke det russiske pis) kaviar, østers, en del politikere og mange smukke piger. Jeg forsøgte at score en jeg havde flirtet med det meste af aftenen. Jeg troede jeg havde held med mig, indtil hun tog mig i skridtet, mit efterhånden ret hårde lem, trak mig helt ind til sig og hviskede (med rullende r'r):

"Is your currrrrency hard or soft???".

Så vidste jeg jo godt at hvis hun skulle pille mig videre i skridtet, ville det koste. Og ikke rubler, men hard-currency, altså D-mark eller Dollars. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lubovnik

Jeg mødte en gang en lettisk GP i London. Hun var en virkelig hot pige. Da vi bollede fik hun orgasme og udbrød: You made me come! We could be lovers! Jeg var skeptisk, men inden jeg tog hjem, var jeg kommet på krogen og faldet for hende. Vi var en slags "lovers" i et par måneder, og jeg mødte både hendes mor og døtre. Men det kostede mig dyrt i cash og hjertekvaler. Alligevel fortryder jeg det ikke. Hun var pissesjov at være sammen med og er nok den smukkeste pige jeg har delt seng med.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Tip toe skrev, for 19 timer siden:

Jeg mødte engang en kvinde til en fest. Jeg var fuld, hun var fuld. Havde ikke mæglet et ord med hende, så kom hun over, og så begyndte vi bare at snave. Senere knaldede vi og endnu senere tog jeg hjem. Tror ikke engang vi udvekslede navne :D Sådan kan man også score.

Så fik du i det mindste ikke sagt noget forkert :P:D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Til en fest bagte jeg lidt på en lækker pige ved baren, købte drinks, konverserede og sådan.

Da det gik lidt trægt spurgte jeg så, om jeg måske ikke var hendes type, hvilket hun bekræftede, og så var det, at jeg fik ét af de der lyse øjeblikke.

Jamen, jeg er slet ikke så høj, som jeg ser ud, det er bare fordi, jeg sidder på min tegnebog.

Et øjeblik rullede hun med øjnene og var ved at forlade barstolen, men så sagde det klik, hun brød ud i en befriende latter, og pludselig gik det hele som smurt.

Det blev en dejlig aften og nat.

Redigeret af Onslow

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Tatra
Onslow skrev, for 23 minutter siden:

konverterede

Var hun muslim??

Del dette indlæg

Link til indlæg
Tatra skrev, for 6 minutter siden:

Var hun muslim??

Tak, er rettet. :D 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Tatra
Onslow skrev, for 9 minutter siden:

Tak, er rettet. :D 

:) Den var nu ellers ret sjaw :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Blev på en udstilling kort præsenteret for en kvindelig medarbejder, som jeg havde talt meget i telefon med. 

Hun passede standens bar, og jeg bad om en øl. Da hun gav mig den, kigge hun mig direkte i øjnene og sagde stille. Do not drink more than this, I will need you tonight. 

Kæææææft der var en lang dag. Natten - den var svedig. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 1 time siden:

Natten - den var svedig. 

Havde hun så i det mindste taget nogle kolde øl med fra udstillingen? B)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Milf GFE

I får lige en lille sød historie, for dengang, hvor jeg var meget ung, sød, smuk og uvidende...

Jeg var til et julefrokostarrangement med mit daværende arbejde. Fint hotel, middag og underholdning og fri bar og efterfølgende overnatning.

Hen på aftenen står jeg i baren og venter på, at den søde bartender får lavet min drink. På en høj barstol ganske tæt på, sidder en pæn, attraktiv forretningsmand - vel en 20 års penge ældre end mig. Han kigger og smiler, men siger ikke noget. Han tager dog sin sammenfoldede tegnebog frem og åbner den (diskret) halvt, så jeg kan se rigtig mange kontanter. Og så lægger han hovedet på skrå og kigger intenst på mig.

I dag ved jeg jo godt, at hans intention var at invitere mig op på hans værelse og dyrke hed sex hele natten for et vist honorar, men dengang, var mit mindset slet ikke i den retning, så jeg smilede blot pænt til ham, fik min drink og gik min vej.

I dag ville jeg føle mig smigret og overveje det. Men stadig være meget, meget diskret. Mine kolleger skulle jo ikke vide, at jeg kunne finde på sådan noget 'snavs' griner... 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Milf GFE

... af en eller anden grund, så er der noget med julefrokoster og mig. I får lige en anden historie, som hændte vel cirka 7-8 år efter den ovenfor beskrevne.

Julefrokost - samme firma - kæmpe fest 700 deltagere i Scandinavian Center i Aarhus. I kender konceptet. Alle mulige små og mellemstore firmaer køber borde til deres firma/medarbejdere og så giver det i alt en kæmpe fest med buffet, rigeligt med drikkevarer, kendt band osv.

Denne aften sidder de cirka 30 kolleger, chefer og undertegnede ved et langt bord side om side med en masse andre firmaer. Jeg hygger mig og snakker med mine kolleger og har en dejlig aften. Ved en vel 23-tiden, prikker en kollega mig på skulderen og spørger, om jeg har set, at der er en fyr ved nabobordet, som nærmest hele aftenen har forsøgt at få øjenkontakt med dig? Det har jeg ikke. Men den halvfulde kollega er meget insisterende, og udpeger ham gutten (meget lidt diskret) for mig. Sådan er det jo, når juleøllerne gør deres virkning.

Og denne her fyr, som for øvrigt ligner min drømmefyr på en prik - crazy, hæver glasset til skål og vi får øjenkontakt. For at gøre en lang historie kort, så ender vi ude på dansegulvet. Han er sød og ser virkelig godt ud, og vi snakker. Ham tænder jeg faktisk pænt meget på. Og jeg er ikke fuld, for jeg drikker sjældent ret meget. Men da jeg dengang og nu, er den bramfri type, som ikke pakker tingene ind, så siger jeg ved dans nummer tre/fire stykker (som er en sjæler); at, hvis jeg ikke havde det månedlige, e jeg sige ja, hvis han spurgte, om jeg ville med hjem og dyrke hed sex. Han bliver lidt chokeret, tror jeg, fordi det rent faktisk er mig, som tager next step, men efter lidt mere tæt dans, så siger han, at han faktisk er ligeglad med, om jeg bløder, for han vil vildt gerne dyrke mig hele natten.

Som sagt, så gjort. Vi dyrkede hed sex hele den nat og sås vel en 5-6 gange mere inden det løb ud i sandet. Han havde en krop som en græsk gud, var forrygende i sengen, men ellers havde vi ikke meget til fælles. Lad os bare sige, at han ikke var belastet af den helt store intelligens. Og det manglede jeg lidt i længden. Men tak, Brian, for forrygende sex.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Milf GFE skrev, for 1 time siden:

.... Lad os bare sige, at han ikke var belastet af den helt store intelligens. Og det manglede jeg lidt i længden. Men tak, Brian, for forrygende sex.

Selvfølgelig måtte han da hedde Brian :D:D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Milf GFE skrev, for 1 time siden:

.ad os bare sige, at han ikke var belastet af den helt store intelligens. Og det manglede jeg lidt i længden. Men tak, Brian, for forrygende sex.

Jeg mener at man får den varmeste mest intense sex, når der knaldes med hjertet. Når der knaldes med hjernen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Borende X skrev, for 2 timer siden:

Selvfølgelig måtte han da hedde Brian :D:D

Så så........ nu ikke så fordomsfuld! B)

Han fik da lidt på den dumme et par gange, og det er da ikk’ så ringe vel? ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

I rødvinshalvbrandert rinder en af mine egne historier mig i hu (bemærk sproget, jo fuldere jeg bliver jo mere gammeldags og snørklet bliver det).

Jeg var i mine studiedage på et midtvejskursus med internat. Der havde været noget tutoring for de nye inden; efter tutoringen holdt vi en lille fest for tutorerne (jeg var en af dem). En af de andre (en ung kvinde) lagde lidt hårdt op til mig, jeg var nyforelsket og ikke særligt modtagelig. Ak, da vi havde fået lidt rigeligt og skulle tilbage til vor "hytte", fik jeg lagt armen om hendes skulder og nusset lidt rigeligt. Det næste, jeg husker, er, at jeg ligger med tungen i hendes fisse og min pik i hendes mund. Jeg ville gerne kneppe, men vi havde ingen kondomer. Lad mig sige, at det var sådan, jeg opdagede megafransk.

Vi mødtes et par gange mere i forbindelse med nogle studiefester, så vi fik begge revanche. Det gled ud og jeg er stadig gift med Fru Timeren og lige forelsket og lige utro.

Venligst OT

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Milf GFE

... hi hi, han kunne jo ikke gøre for, at han blev døbt Brian. Det kan man jo kun klantre forældrene for. I dag er det jo efterhånden en sjældenhed, at nogen bliver kaldt det navn. Der kan ikke være mange under 35-40 år, som hedder det. 

Men han var absolut 'et godt knald' - eller det  at vi tilsammen, kan man sige. Vi var et godt match seksuelt. Og ja, ja at tænde hinanden og passe sammen har ikke kun noget med kroppens udformning og formåen at gøre. Også at det er noget man gør helhjertet. Men intelligens kan nu også sagtens være sexet...! 

Glæder mig til den dag, hvor jeg løber ind i ham der den rette, som har hele pakken. Det har jeg til gode. Men har nu haft et dejligt liv indtil nu anyways, Man kan jo sagtens nøjes med mindre.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Følgende skete i byen efter en julefrokost I Århus.  Det var jo selvfølgelig svært at komme ind ret mange steder. Nå, men noget skulle der ske, så jeg/vi stod I kø. Stemningen var god blandt alle.  Der sker så det, at jeg pludselig mærker et par hænder I mine frakkelommer. Jeg vender mig rundt og kigger lige ind I øjnene på en stor smilende kvinde.  "Er det ok at jeg låner dine lommer, jeg fryser på minde hænder " ?  Jeg svarer "Du er da også velkommen til putte dig ind til mig".  Det var hun frisk på, så vi står og putter/nusser lidt. Der var ikke meget fremdrift I køen, og pludselig siger "jeg skal tisse, skal vi ikke gå hen til hotel Royal, det ligger ikke langt væk og der kan jeg nok hurtigere komme på toilettet end at vente på at komme ind her" Det gjorde vi

Vi var vist begge lidt berusede. Jeg husker stadig at det virkede lidt underligt stille og stilfuldt, da vi pludselig stod ved skranken, smågrinende og indviede  portien I problemet. Vi fik høfligt at vide, at der var et toilet på første sal, vi kunne låne, samt at vi lige skulle være stille.  Vi smutter op på første sal, finder toilettet. Da jeg ikke skal tisse, tager jeg plads i en ganske nydelig sofa, sådan en i gammel stil.   

Da hun kommer tilbage ligger jeg lidt henslængt. Det bemærker hun, og inden jeg får sagt noget, sat hun overskrævs på mig, og bukkede sig frem over, hvorefter vi mødes I et dejligt dyb og inderligt tungekys.  Vore hænder gik på opdagelse, og det blev mere og mere intens.  På et tidspunkt havde jeg fået hendes kjole trukket så langt op, at jeg kunne tager hende på røveren. Hun havde fået knappet mine bukser op.

Vi var vist tæt på at tage de sidste små skridt, da den uniform klædte portie kommer op. Han havde jo nok tænkt "Så lang tid tager det vel ikke at låne toilettet".  Han kan jo ikke undgå at se, hvad der er ved at ske på hans pæne hotel. I hans ædruelige tilstand har det hele nok virket mere pinligt for ham end for os.  Han vælger så med lidt dirrende stemme at sige "Nu må I vist hellere gå".  Det gjorde vi så. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheVoice skrev, for 14 minutter siden:

Følgende skete i byen efter en julefrokost I Århus.  Det var jo selvfølgelig svært at komme ind ret mange steder. Nå, men noget skulle der ske, så jeg/vi stod I kø. Stemningen var god blandt alle.  Der sker så det, at jeg pludselig mærker et par hænder I mine frakkelommer. Jeg vender mig rundt og kigger lige ind I øjnene på en stor smilende kvinde.  "Er det ok at jeg låner dine lommer, jeg fryser på minde hænder " ?  Jeg svarer "Du er da også velkommen til putte dig ind til mig".  Det var hun frisk på, så vi står og putter/nusser lidt. Der var ikke meget fremdrift I køen, og pludselig siger "jeg skal tisse, skal vi ikke gå hen til hotel Royal, det ligger ikke langt væk og der kan jeg nok hurtigere komme på toilettet end at vente på at komme ind her" Det gjorde vi

Vi var vist begge lidt berusede. Jeg husker stadig at det virkede lidt underligt stille og stilfuldt, da vi pludselig stod ved skranken, smågrinende og indviede  portien I problemet. Vi fik høfligt at vide, at der var et toilet på første sal, vi kunne låne, samt at vi lige skulle være stille.  Vi smutter op på første sal, finder toilettet. Da jeg ikke skal tisse, tager jeg plads i en ganske nydelig sofa, sådan en i gammel stil.   

Da hun kommer tilbage ligger jeg lidt henslængt. Det bemærker hun, og inden jeg får sagt noget, sat hun overskrævs på mig, og bukkede sig frem over, hvorefter vi mødes I et dejligt dyb og inderligt tungekys.  Vore hænder gik på opdagelse, og det blev mere og mere intens.  På et tidspunkt havde jeg fået hendes kjole trukket så langt op, at jeg kunne tager hende på røveren. Hun havde fået knappet mine bukser op.

Vi var vist tæt på at tage de sidste små skridt, da den uniform klædte portie kommer op. Han havde jo nok tænkt "Så lang tid tager det vel ikke at låne toilettet".  Han kan jo ikke undgå at se, hvad der er ved at ske på hans pæne hotel. I hans ædruelige tilstand har det hele nok virket mere pinligt for ham end for os.  Han vælger så med lidt dirrende stemme at sige "Nu må I vist hellere gå".  Det gjorde vi så. 

Slemmer dreng :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheVoice skrev, 1 time siden:

Hjem til en af jer, forhåbentlig! Lyder som optakten til en fræk nat

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...