Goliath2.0 282 Skrevet 20. Maj, 2018 https://annoncelight.dk/showad/250688 Der står hun har prøvet det før. Er der nogen der kender hende, med nogen erfaringer de har lyst til at dele? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slemlem 2 Skrevet 22. Maj, 2018 Damn! Så sker der endelig noget i Århus, og så lige på den eneste dag i den uge, at jeg ikke kan! Hende gad jeg ellers godt være med til undersøge nærmere, men må jo så håbe på en anden gang i stedet... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bbbbwgb 13 Skrevet 23. Maj, 2018 øv man bor så langt væk. Ellers en dejlig dame og interessant profil . Håber hun blir forkælet godt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Karmann 14 Skrevet 25. Maj, 2018 Hun er godt nok skarp. Ærgerligt at det ikke er på sjælland :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fordijkan 12 Skrevet 26. Maj, 2018 Har aldrig prøvet gangbang før men er rimelig tændt på hende der. Syntes dog det er lidt grænseoverskridende for mig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Duke Zepar 11 Skrevet 29. Maj, 2018 (edited) Jeg deltager. Er der nogen, som også deltager, der kunne være friske på at dp’e hende? Hun skriver, at hun er åben for muligheden.... Redigeret 29. Maj, 2018 af Duke Zepar 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fordijkan 12 Skrevet 29. Maj, 2018 Duke Zepar skrev, for 8 timer siden: Jeg deltager. Er der nogen, som også deltager, der kunne være friske på at dp’e hende? Hun skriver, at hun er åben for muligheden.... Har ikke meldt mig til endnu da jeg lige skal have det hele til at passe men hvis jeg kommer er jeg klar, det skal man da til sådan et arrangement og når pigen er frisk på det. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtjyderne 154 Skrevet 2. Juni, 2018 Er tilmeldt mig og glæder mig til at komme og nyde denne kvinde 2 timer med hende hvor hun rigtig kan nydes som ønsket uden gummi. Ser frem til det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Duke Zepar 11 Skrevet 4. Juni, 2018 Virkelig lækkert gb i dag. Ikke mindst fordi pigen bare var vildt fræk og med på den værste! Totalt dejlig tøs, som jeg gerne kastede mig over igen! Deepthroatede som gjaldt det livet, tog den til bunds analt og kastede sig gladeligt ud i dp. SÅ FEDT! Masser af smil, frække blikke og sprøjt - også fra hende! Fra starten (hvor jeg var der) var gb’et ikke vildt velbesøgt. Vi var i lang tid max 4 af gangen, men hen ad middagstid dukkede flere op. Arrangørerne er nye i gamet, men med lidt rutine (der manglede flere håndklæder, og en lampe, der var bundet op med gaffatape, faldt ned mit i seancen), er de på rette vej. Fedt at få gb tilbage i Aarhus - og så med så fræk en pige... Pigen 10/10 Stedet 7/10 Arrangørene 8/10 - der var god stemning og fokus på pigens ve og vel - det er nu engang det vigtigste Tømt og udmattet måtte jeg kapitulere efter to timer, men jeg kommer klart igen, hvis et lignende arrangement ser dagens lys - Zepar 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lasseigen 0 Skrevet 5. Juni, 2018 Jeg vil meget gerne med næste gang, hvis der bliver et sådanne. Hun ser fræk ud!!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fordijkan 12 Skrevet 6. Juni, 2018 Det blev så mit første GB, bestemt ikke det sidste. Tror den tøs er umættelig hun tog den for hårdt i alle huller og var vildt fræk. jeg var der 2 timer, da jeg ankom var vi 7 og da jeg smuttede var jeg ene mand på skansen. Eneste minus var en der havde taget sin tlf. Med ind og tjekkede og skrev konstant, det lagde lidt en dæmper på stemningen. Man kunne godt mærke at folk tænkte om han tog billeder eller hvad han lavede. Ingen sagde noget, gør jeg helt sikkert hvis jeg oplever det igen. Snakkede med arrangøren om dette og han regnede med at de frem over ville lave regler om at det ikke var tilladt at tage tlf. Med. Tror også dette var skyld i at flere gik før tid. Pige 7/10 Sted 7/70 Arrangement 7/10 Gentagelse 9/10 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Capstano 88 Skrevet 9. Juni, 2018 Lidt vilde priser måske Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jensfun 5 Skrevet 1. September, 2018 Hun ser sexy ut....går det an å booke time med henne alene? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kinky fyr 176 Skrevet 1. September, 2018 Jeg ærger mig vildt over at jeg ikke kunne deltage fredag. Den kvinde er bare for vild og lækker. Skøn skøn kvinde der bare ikke ka få pik nok. Håber bare der bliver en ny mulighed hvor jeg kan deltage. Håber det var en dejlig dag for både Q og alle de liderlige mænd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg