Hop til indhold

Recommended Posts

Skala 1-10 hvor 10 er bedst

Den korteversion
Sted: 5
Ganske fint. Middel. Nogenlunde diskret indgang, men nu var der heller ikke mange mennesker på vejen den dag.
Rene håndklæder, tilbudt drikkelse, småt men virker rent.

Pigen: 5
Det er hende i headeren på hjemmesiden.
Havde ikke-erotisk løstsiddende tøj på. Sagde knap 2 ord.

Massagen: 6
Ganske god lidt over middel oliemassage i en halv time. Hun kan massere.
Intet lir.

Ekstra: 0
Fik tilbudt afslutning som jeg takkede nej til.

Pris: 5
De reklamere med en halv times massage til 250kr men inde i rummet hang et skilt hvor der stod 300kr.

I alt 6
Lige over middel hvad massage angår. 
Kommer ikke igen.

Den lidt længere version
Jeg havde sku fået lidt ondt i lænden, og tænkte at lidt thaimassage kombineret med lidt god sex/lir ville afhjælpe situationen.
Tilfældet ville at jeg havde et par timers ‘fri’ på Østerbro, så jagten gik ind på thaisteder i området.
Jeg faldt over Jennys hjemmeside, og jeg huskede nogle rosende anmeldelser af stedet for lang tid siden.

Afsted det gik, og der blev åbnet med et samme. Damen fra headeren på hjemmesiden åbnede døren med et neutralt ansigtsudtryk. Jeg blev ført ind i et lille rum, hvor hun straks kom rene håndklæder på sengen. Hun spurgte ikke til, hvad jeg ville have.
Jeg sagde så uopfordret, at jeg gerne ville have en halv time. Hun svarede ikke. Jeg sagde så: en halv times oliemassage? 
Hun nikke så og gik ud.
Allerede her viste jeg, at her ville der ikke blive noget lir, men nu havde jeg faktisk ondt i lænden og jeg havde alligevel ikke tid til at finde et andet sted, så jeg smed tøjet og lagde mig.

Hun kom tilbage og herefter fulgte en ganske ok massage. Tilpas hård, ikke noget oliebad men nok til massagen fungerede. Afvaskning, aftørring og så ‘vend dig om’.
Hun spørger så på ganske fint dansk, om jeg vil have afslutning....

Jeg er ikke 15 år mere, og modsat en sådan får jeg ikke stiv diller af, at en kvinde rør mig på røven. 
Så nejtak. Det passede vist damen meget godt, for hun fortsatte den gode massage af forsiden uden et ord.

Til sidst syntes hun vist, at der var lidt for stilke, for hun kom med et par halvhjertede forsøg på at starte en samtale. Jeg havde det fint uden, så den store konversation blev det ikke til.

Slut og på ned tøjet. Fik øje på et skilt med priser, hvor der stod 300kr for en halv times oliemassage. På hjemmesiden står der 250kr.
Det er sådan en lille irriterende ting. Ikke fordi det betyder noget pengemæssigt, for jeg har aldrig en halvtredser på mig og ender med at give 300kr alligevel.
Det plejer de jo også at regne med, så hvorfor på denne måde fratage kunderne muligheden for at være ekstra gavmilde?
I det mindste bør de rette på hjemmesiden.

Ude på gaden igen. Der var gået 35 min fra da jeg ringede på, så tiden passer meget godt.

Kommer jeg igen?
Nej.
Det er ikke et område jeg normalt befinder mig i, og jeg kender andre steder der både kan give massage OG give lidt lir.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har prøvet massage hos Jenny for et par år siden. Kan godt genkende den lidt reserveret facon ved første møde. Men det løste op sådan henad massagen.

Hun har ellers gode meritter fra way back, men jeg tror at livet har ramt hende et pus kunne man læse for et par måneder tilbage...så måske skal hun have lidt tid til at vende tilbage til fordums styrke...

Min oplevelse hos hende, som strakte sig over en 5-6 besøg var som helhed godt, og hun blev med tiden faktisk sjov at tale med...håbede den gang at opnå en erotisk akt med hende i tråd med hendes tid fra Aalborgade. Her kan man læse om i andre tråde....Det oplevede jeg som sagt ikke..lidt øv for jeg finder hende lækker...

Måske du skulle prøve stedet et par gange og så kan det måske ske, at krigslykken vender....:)

Fik du styr på dine skavanker i løbet af den halve time? For fik du det, så må det vel ikke være så ringe endda...

Prøv i stedet for Ju hos Kalasin Thai Massage, hvis du har problemer med ryg og krop generelt...lir hos hende er dog hun til et HJ

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Py

Jo hun fik masseret myoserne, så tiden var da ikke spildt.

stedet ligger dog så langt fra min normale færden, at jeg næppe kommer tilbage for at opdyrke et forhold som måske kaster noget af sig senere.

men jeg vil følge dit råd vedr. Ju hvis jeg igen kommer på disse kanter

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...