Kalder 20 Skrevet 22. Maj, 2018 (edited) Der er en del über-babes med extensions, silicone, collagenlæber, fake lashes alt for meget makeup... Unge og super skinny. Sikker på I ved hvad jeg snakker om Jeg har mega lyst til at besøge en af dem for at se om det er noget for mig, men jeg har en fornærmelse af, at netop dette segment har en høj prevalens af "lånte" billeder. Er der nogen der kan anbefale en af disse lækre dukke-piger? Bh - Kalder Redigeret 22. Maj, 2018 af Ledvogter Billede fra annonce fjernet. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dkdogging 29 Skrevet 23. Maj, 2018 Jeg har i efteråret besøgt Summer og hun passer altså godt på dine krav, som jeg også selv elsker. Hun er en smule ældre end billederne giver ud og hun kysser ikke... Men hendes service er i top, den bedste oplevelse jeg har haft med en dansk GP http://www.romantica.dk/profil.php 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kalder 20 Skrevet 28. Maj, 2018 Tak for det... modtager gerne flere bud da jeg har været hos Sommer engang Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg