Bergi 3 Skrevet 27. Maj, 2012 Bergi kom til verden for knap 1½ år siden, som en konsekvens af et kuldsejlet ægteskab. Efterfølgende har han haft mange skønne oplevelser med nogle fantastisk dejlige piger - tusind tak allesammen! Men nu er verdens skønneste kvinde dukket op - Og I kan desværre ikke konkurrere piger! Så der er ikke længere behov for Bergi, han må dø! Med en pæl igennem hjertet, så han ikke får nykker og genopstår Jeg håber aldrig at få brug for ham igen. Til alle Bergis venner: Ha' et fortsat godt liv her og på andre sites, og husk at være noget for alle de søde piger !! RIP Bergi 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DenOmrejsende 7 Skrevet 27. Maj, 2012 Tillykke Bergi! Jeg kan kun sige jeg misunder dig :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MR Yellow Fever 16 Skrevet 27. Maj, 2012 Giv nu ham Bergi en værdig død, han var efter min mening en fornuftig debattør. God vind med den nye skønne :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 27. Maj, 2012 Jeg er glad på dine vegne, Bergi, men jeg kommer til at savne dine indlæg. De var altid fornuftige. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
imperator88 0 Skrevet 27. Maj, 2012 Bergi, Det ville være interessant at vide om du fandt den heldige på et dating site eller IRL. Jeg har nemlig selv en (indrømmet, ubegrundet) mistro til dating sites. Og btw, tillykke! Det er sådan det skal være; stoppe med købesex når man har fundet den rigtige. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bergi 3 Skrevet 28. Maj, 2012 Tusind tak skal I ha' ! @Imperator88, jeg brugte et dating site. Og jeg kan kun give dig ret, der er RIGTIG meget elendig dating, men det er ikke dating sitenes skyld. Det er brugerne som tror at det er nok bare at hælde en skovlfuld ord ud over en side. Eller slet ikke at skrive noget; sætningen: "Skriv hvis du vil vide noget om mig", er bare no-go!! Har du ikke noget på hjerte, så er du gået forkert. Vær helt afklaret med hvad du vil og acceptér at det også kræver noget af dig. Lad være med at drukne hende i ord: Skriv korte, præcise sætninger (dog ikke kun stikord) og undgå clicher. Der SKAL være billede på; ellers viser du at du ikke er seriøs. Jeg brugte enooormt lang tid på at skrive og pudse en god profiltekst af. I mens tjekkede jeg mange andres profiler, fandt fejlene, manglerne og dumhederne her, og sikrede mig så at min profil ikke havde dem. Så tog jeg en hel masse billeder af mig selv og valgte det bedste. Og så var det bare at vælge, da kvinderne væltede ind Go' jagt, det er ikke så svært, men det er hårdt arbejde! /Bergis ånd 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Knajten Skrevet 28. Maj, 2012 Ja held og lykke du, men begrav ham nu ikke helt, måske en dag klinger kærligheden lidt af igen og så trænger man ofte til til fornyelse i sexlivet men nyd det.. :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9595 Skrevet 30. Maj, 2012 Hej Bergi Tak for din tid herinde, det har været en fornøjelse at følge med i dine oplevelser. Held og lykke med dit nye liv. Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tempo 1 Skrevet 26. Juni, 2012 tillykke ..... men Once a Punter, always a Punter. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 11. Juli, 2012 Jeg savner allerede Bergi og den kæmpeindsigt, som han i sit korte "liv" nåede at erhverve sig og delagtiggøre os andre i. Kunne han ikke genopstå som "passivt" medlem? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 11. Juli, 2012 Hej Bergis ånd. Nu er der gået 4 timer, og jeg savnerstadig dine indsigtsfulde indlæg. Ånd må mânes. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg