TYR1975 32 Skrevet 22. Maj, 2018 Hej. Har lige bestilt tid her. https://annoncelight.dk/showad/249920 Nogle der har prøvet?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheJack 250 Skrevet 22. Maj, 2018 Ikke det der reklameres med i annoncen. Men det er Jasmin/Jasmine, som har arbejdet med thaimassage i Aarhus i flere år. Hun er prof og yder god service. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 22. Maj, 2018 Ja der er Sukee. Hun kører en lidt anderledes klinik end de fleste. For hende er det meget vigtigt at kunden går derfra med en kvalitets oplevelse, og derfor kommer igen. Hun havde en periode hvor hun på ægte thaivis red på popularitetens bølge og pressede alt for mange kunder igennem. Det gav bagslag, og nu kører hun en linie hvor mænd kan opleve en passioneret elskovs seance. Det har jeg prøvet, og det var godt. Totalt nærvær, og meget ops på mine signaler. Hun legede lidt med min bagdør, uden dog at gå ind, men jeg er sikker på at det gør hun godt. Hun er meget opmærksom på ikke at forfalde til sjusk igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Donethat 233 Skrevet 22. Maj, 2018 Donethat. Hende var der fart på Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TYR1975 32 Skrevet 22. Maj, 2018 Bliver spændende at prøve. Skal nok give en tilbagemelding 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
møgsvinet 804 Skrevet 25. Maj, 2018 Hende har jeg overvejet flere gange. Hvordan ligger hendes priser, og hvad tilbyder hun? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Latebloomer 8 Skrevet 25. Juni, 2018 Er der nogen, der kan oplyse, om Sukee/Jasmine er ikke-ryger og er til tungekys? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aalborg Skrevet 25. Juni, 2018 TYR1975 skrev, den 22/5/2018 at 22:28: Bliver spændende at prøve. Skal nok give en tilbagemelding Hej TYR Hvordan gik dit besøg, som du skrev om for lidt over en måneds tid siden??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg