Mande6711 9 Skrevet 24. Maj, 2018 Hej gutter, Nogle anbefalinger på fyn imorgen 25. maj Interesser - GFE, gode bryster og på Tiffany og Vanessa har jeg kig på.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Max5000 160 Skrevet 25. Maj, 2018 Hvis du ikke har bestemt dig i nu, kunne Mia hos skibhuspigerne måske også være en mulighed. Har ikke selv haft fornøjelsen af at besøge hende, men jeg syntes hun ser dejlig ud på sine billeder. Skulle du besøge hende, må du da gerne lige skrive et par ord om besøget. http://skibhuspigerne.dk/Mia.htm 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mande6711 9 Skrevet 28. Maj, 2018 Sød pige - men helt klart ikke den pige man ser på billederne :-( Troede faktisk at man nogenlunde kunne regne med billeder på klinikkerne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lovingboobs 358 Skrevet 29. Maj, 2018 Mande6711 skrev, for 11 timer siden: Sød pige - men helt klart ikke den pige man ser på billederne Troede faktisk at man nogenlunde kunne regne med billeder på klinikkerne. Du besøgte hende måske ligefrem? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sexeren 528 Skrevet 29. Maj, 2018 Mande6711 skrev, for 14 timer siden: Sød pige - men helt klart ikke den pige man ser på billederne Troede faktisk at man nogenlunde kunne regne med billeder på klinikkerne. Falske billeder!!! pigerne lærer det aldrig, før der er tilstrækkelig mange der går igen.. Så er der nemlig ingen indtjening.. den næste ½ eller hele time, og så lige dårlig omtale her på EG.. Sexeren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Max5000 160 Skrevet 29. Maj, 2018 Mande6711 skrev, for 21 timer siden: Sød pige - men helt klart ikke den pige man ser på billederne Troede faktisk at man nogenlunde kunne regne med billeder på klinikkerne. Syntes ellers ikke jeg har oplevet falske billeder hos Skibhuspigerne. Kan du fortælle lidt om hvordan hun så ser ud? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mande6711 9 Skrevet 29. Maj, 2018 Jeps besøgte hende og da hun tog imod mig var jeg sikker på at det måtte være en anden pige. Det var det så ikke, hende jeg besøgte, havde lidt flere kilo på. Det eneste jeg synes stemte med billederne var lyst hår. så nej billederne stemmer på ingen måde med pigen man møder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg