Hop til indhold
Finn1101

Hvorfor føler tidligere glædespiger sig som ofre?

Recommended Posts

Guest Trinetease

Man bliver ikke et offer af prostitution - man er det INDEN.... De piger som ender med at føle sig som ofre, er ofre for elendige barndomme, overskridelser af grænser og alt muligt andet....altså ting som er sket for dem inden de er blevet prostituerede. Jeg har mødt piger som har fået den største ros af deres GP ‘evner’ (bla herinde) som har været så ‘kørt over af livet’ at jeg har haft det decideret skidt bagefter. Typisk er det de unge piger ( sorry guys)...  Dem som virker såååå unge, uskyldige og liderlige. Det er dem som oftest er de piger som har det svært, og som brænder ud. 

Ingen tager ansvar for det, hverken dem selv, mutrene, gæsterne eller System Danmark. 

Prostitution gør ikke en pige til et offer. Men for pokker da.....come on.....det kræver sq ikke et særligt højt snit i menneske kundskab at regne ud at en 18-22 årig ikke er blevet GP af ren og skær utøjlet liderlighed. 

En gadeprostitueret er heller ikke et offer for prostitution - tværtimod er det for dem nemmere, og mindre usselt at sælge sex, for at få penge til deres narko via sexsalg. End at skulle lave utallige indbrud osv, hvilket giver dem fængselsstraffe i et system, hvor de heller ikke kan modtage nogen decideret afvænning....højest metadon behandling .

@TheVoice har ret - de aller fleste piger stopper, og slutter fred med den hemmelige del af deres liv uden synderlig ‘ballade’. 

Men staklerne findes....også på de danske bordeller. Og de skal have alt den hjælp de kan få. For at sælge sex - som et resultat af en lorte barndom eller lign er der vel ingen der ønsker for andre. For Hvis en pige som har haft en opvækst uden deltagende forældre, måske blottet for kærlighed og omsorg, pludselig skal takle voksen livet ( for tidligt) alene uden støtte, hjælp og hvad man ellers normalt får.... så har man altså opskriften på et offer. 

Og når nu at i liiiiige læser det her....kan i så ikke sende Gadejuristen bare 20kr - det hjælper SÅ meget mere end i tror <3

Del dette indlæg

Link til indlæg
mature man skrev, for 1 time siden:

vorherre bevares – slap dog af  – jeg har da ikke påstået eller antydet at mænd ikke må ha’ en mening, kun at de direkte involverede (pigerne) sikkert virker mere troværdige end tilfældige “lommefilosoffer” :rolleyes:

Og det er så bare en forkert antagelse.

Almindelige "brugere" på EG, har ingen økonomisk interesse/markedsføringsinteresse, og derfor principielt mere troværdige i forhold til hvad der sker i branchen på godt og ondt. Ja, rent faktisk har alle de almindelige brugere på EG faktisk en stor interesse at dårligdommene i branchen kommer frem/bliver oplyst, således at det "produkt" man som "sexkøber" køber, er "produceret" under ordentlige forhold.

Sælgerne derimod, har en klar interesse i at alle "dårligdommene" i branchen bliver holdt hemmelige. Og sådan er det bare...

Citat

I øvrigt slettede jeg indlægget kort efter at den blev postede, du har så nået at opsnappe den inden – jeg fik en mavefornemmelse over at nogle kunne blive tøsesure, og jeg fik ret :D

Uha. Det er sørme let at give sig selv ret, med tilbagevirkende kraft :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Trinetease skrev, for 44 minutter siden:

Men for pokker da.....come on.....det kræver sq ikke et særligt swhøjt snit i menneske kundskab at regne ud at en 18-22 årig ikke er blevetsws sGP af ren og skær utøjlet liderlighed. 

Det forstår jeg faktisk ikke logikken i? Bliver kvinder 22 år +, det altid af ren og skær liderlighed? :) 

Jeg var ufattelig ung, også yngre end 18 år og min opvækst gør ydermere, at jeg er et skoleeksempel på “hvem ender som luder”. Mén for mig, så startede det også med lige præcis leg og liderlighed, jeg ser ikke mig selv som værende en mentalt mindrebemidlet stakkel, der ikke ved hvad der er godt for mig, trods de faktorer. :D

Redigeret af Iscenesat Virkelighed

Del dette indlæg

Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, for 17 minutter siden:

Det forstår jeg faktisk ikke logikken i? Bliver kvinder 22 år +, det altid af ren og skær liderlighed? :) 

Det gør jeg heller ikke. :) 

Jeg sprang selv ud i det som 19-årig. Min erfaring fortæller mig, at langt fra alle er egnet til det eller har balast og modenhed nok med i bagagen, men det har bare ikke altid kun kunnet vurderes ud fra årstallet på fødselsattesten. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease
Filosoffen skrev, for 13 minutter siden:

Mener du, at man IKKE tager skade af at prostituere sig selv ?

Jeg mener at de piger som ender med at føle sig som ofre, i virkeligheden er det før de overhovedet bliver Gp’ere. 

Og nej man behøver altså ikke at ende med at tage skade af at være prostitueret. 

Og Ja jeg mener at jeg ved mere om det end du lige umiddelbart gør.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Filosoffen skrev, for 9 minutter siden:

Mener du, at man IKKE tager skade af at prostituere sig selv ?

Man kan sagtens føle sig som et offer, uden at man nødvendigvis har taget skade.  Man kan omvendt sagtens tage skade af et eller andet uden at være et offer.  Det kan man ved almindeligt arbejde, det kan man i ens relationer til andre mennesker osv,  Det kan man selvfølgelig også i prostitution, men dette er ikke en selvfølgelig.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease

@Nikita Darling @Iscenesat Virkelighed

Jeg skal ikke lægge mig fast på ‘den rigtige’ alder at starte som GP. Men jeg har bare mødt rigtigt mange, meget meget unge piger som bestemt ikke har kunnet gennemskue de langsigtede konsekvenser. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aros
Trinetease skrev, for 1 minut siden:

Jeg skal ikke lægge mig fast på ‘den rigtige’ alder at starte som GP. Men jeg har bare mødt rigtigt mange, meget meget unge piger som bestemt ikke har kunnet gennemskue de langsigtede konsekvenser. 

Jeg er enig i det du skriver længere oppe, om at piger på 18 år, det virker alt alt for ungt at starte som GP for de fleste piger. Du har sikkert fat i en pointe i at generelt er det sådan, at jo mere moden og livserfaren man er, jo bedre kan man afgøre om jobbet som GP er noget for en. Men der er jo en vigtig nuance og forbehold til dette, "modenhed og afklarethed" omkring jobbet som GP afgøres ikke alene ud fra dåbsattesten. Folk er jo forskellige på så mange planer og befinder sig i så forskellige situationer, men det generelle udsagn er jeg enig i, dog med en lille nuance. Og selvom man er moden GP, så er det nok også staadig de færreste der er GP er ren og skær utøjlet liderlighed.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Anilingus
Trinetease skrev, for 4 timer siden:

Sandheden er jo blot, at en hel del kvinder debuterer som GP i en ung alder - motiveret eller ej...konsekvenser eller ej...

Ligeledes ville det være løgn at sige, at alderen ikke er betydende for en stor del af de mandlige kunder...

Lidt råt sagt, kan man sige, at mændene til evig tid vil kunne spise fra toppen af pyramiden, mens det temmelig sikkert er de færreste kvinder i branchen, der får større udvalg af købelystne mænd med alderen.

Sådan er det med alt der kan købes for penge - herunder også sex og samvær...

Såfremt manden opfører sig ordentligt og opfylder hvad GP´en stiller af krav på samværstidspunktet, er han efter min mening, i sin gode ret til at anse kvindens eventuelle efterfølgende kvaler som værende hendes egne - og det helt og aldeles...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Anilingus skrev, 1 time siden:

Såfremt manden opfører sig ordentligt og opfylder hvad GP´en stiller af krav på samværstidspunktet, er han efter min mening, i sin gode ret til at anse kvindens eventuelle efterfølgende kvaler som værende hendes egne - og det helt og aldeles...

Tak! Endelig nogle der klart vedkender sig den åbenlyse kynisme og egoisme, der er blandt sex-køberne her på EG.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Trinetease skrev, for 6 timer siden:

Jeg mener at de piger som ender med at føle sig som ofre, i virkeligheden er det før de overhovedet bliver Gp’ere. 

Så du mener, at man ikke kan blive offer ved prostitution i sig selv?

Og nej man behøver altså ikke at ende med at tage skade af at være prostitueret. 

Der er vi så uenige. Alle tager skade af at prostituerede sig selv. Nogle er bare bedre til at håndtere skadesvirkningerne end andre.

Og Ja jeg mener at jeg ved mere om det end du lige umiddelbart gør.

Interessant. Gad vide hvordan du ved, hvad jeg ved/ikke ved?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest KunModneKvinder
Filosoffen skrev, for 1 minut siden:

Så du mener, at man ikke kan blive offer ved prostitution i sig selv?

Der er vi så uenige. Alle tager skade af at prostituerede sig selv. Nogle er bare bedre til at håndtere skadesvirkningerne end andre.

Interessant. Gad vide hvordan du ved, hvad jeg ved/ikke ved?

Helt ærligt nu syntes jeg, at du skal stoppe med at være så bedre vidende.

Er du psykolog af uddannelse?

Jeg kan simpelthen ikke forstå hvordan du kan vide mere om prostitution og dens skade virkninger end nogen, der er i branchen og har følt det på egen krop.

Vh

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheVoice skrev, for 6 timer siden:

Man kan sagtens føle sig som et offer, uden at man nødvendigvis har taget skade.

Hvis man føler sig som offer, så føler man også at man har taget skade - dette må være den logiske sammenhæng.

Det er så ikke sikkert, at andre anerkender at man rent objektivt har taget skade.

Man kan omvendt sagtens tage skade af et eller andet uden at være et offer.

Du mener vel at føle sig som offer (der er forskel på "at være" og "at føle").

For hvis man rent objektivt har taget skade, så er man pr. definition et offer. Men det betyder ikke, at man føler sig som et offer.

Det kan man ved almindeligt arbejde, det kan man i ens relationer til andre mennesker osv, 

Tja. Og man kan både være et offer og føle sig som offer.

Det kan man selvfølgelig også i prostitution, men dette er ikke en selvfølgelig.  

Principielt hvis man bliver udsat for en belastning af en eller anden slags, så er man et offer. Alle typer arbejde/aktivitet i sig selv er i princippet en belastning for den der udfører den, og der bliver derfor ydet et offer af den den udfører arbejdet.

Prostitution er bare så skummel, at det belaster en mentalt, uden at man rent faktisk opdager det før det er for sent.

Del dette indlæg

Link til indlæg
KunModneKvinder skrev, for 8 minutter siden:

Helt ærligt nu syntes jeg, at du skal stoppe med at være så bedre vidende.

Du er velkommen til at ignorere mine indlæg. EG har faktisk en knap til dette.

Er du psykolog af uddannelse?

På et anonymt forum, er debat af vores baggrunde irrelevant.

Jeg kan simpelthen ikke forstå hvordan du kan vide mere om prostitution og dens skade virkninger end nogen, der er i branchen og har følt det på egen krop.

Hvordan jeg har opnået min viden, er i princippet også irrelevant, idet man jo - på et anonymt forum som EG - kan skrive og argumentere på livet løs, og alligevel blive stemplet som utroværdig.

Det eneste man dog kan være sikker på, det er at GP'erne har klare økonomiske (og evt. andre) interesser på spil her på EG, hvilket gør, at deres troværdighed principielt ikke er særlig høj.

Del dette indlæg

Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 17 minutter siden:

Jeg fatter virkelig ikke hvad den årh så frelste @Filosoffenlaver i dette forum. 

Jeg sørger bare for, at EG ikke bliver et ekko-kammer af egen navle-pilleri.

Husk på, at næste alle danskerne  IKKE synes at handel med sex er en god ting - at denne holdning så ikke skulle repræsenteres her på EG, ville gør EG til et temmelig ligegyldigt forum.

Og bare rolig. Jeg holder skam en del pauser, så det vil kun være en gang i mellem, at jeg stikker mit "frygtelige" hoved frem i æredes nærved.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Herhid

Man kan også føle sig som offer eller få psykiske skader af andre erhverv, det gælder ikke kun prostituerede , kender det fra mig selv, jeg er nu på vej ud af et erhverv som selvstændig erhvervs drivende og tænker om det har været det værd, meget arbejde, et ufatteligt bureaukrati, og mange krontrolinstanser der gør livet surt for en, det har også gjordt at jeg er kommet til at hade nogen, men det er et valg man selv har truffet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Filosoffen skrev, 1 time siden:

Jeg sørger bare for, at EG ikke bliver et ekko-kammer af egen navle-pilleri.

Husk på, at næste alle danskerne  IKKE synes at handel med sex er en god ting - at denne holdning så ikke skulle repræsenteres her på EG, ville gør EG til et temmelig ligegyldigt forum.

Og bare rolig. Jeg holder skam en del pauser, så det vil kun være en gang i mellem, at jeg stikker mit "frygtelige" hoved frem i æredes nærved.

Du tror alt for meget om dig selv. Du er blodt den der irriterende flue i stuen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 6 timer siden:

Du tror alt for meget om dig selv.

Suk. Jeg taler aldrig om mig selv - men af en eller anden grund, så er der mange der gerne vil tale om min person i forbindelse med det jeg skriver (bla. dig i denne tråd). Måske hænger det sammen med, at nogle rent faktisk ikke kan komme med modargumenter i forhold til det jeg skriver, og derfor - i frustration - går efter manden i stedet for bolden (som du lige har gjort).

Citat

Du er blodt den der irriterende flue i stuen. 

Mange herinde påberåber sig, at man skal være rummelig og acceptere forskellighed, hvilket jeg helt grundliggende er meget enig i. Men man bør så også acceptere at rummeligheden og accepten af forskellighed går begge veje. Der bør være plads til os alle.

God weekend.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Herhid
AalborgLook skrev, for 8 timer siden:

Jeg fatter virkelig ikke hvad den årh så frelste @Filosoffenlaver i dette forum. 

Næh jeg fatter det heller ikke. At Filosoffen er imod købesex er vel efterhånden gået op for alle her på EG ., købesex er en aftale mellem to voksne mennesker, og kan ikke se hvad det vedkommer andre, uanset hvad man mener om det

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kaspersen

Man SKAL vel ikke være købesex tilhænger for at deltage i debatten på EG? Hvis jo, så bliver det da en kende unuanceret. Så længe man bare debattere sagligt og man ellers har styr på fakta. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Filosoffen skrev, 1 time siden:

Suk. Jeg taler aldrig om mig selv - men af en eller anden grund, så er der mange der gerne vil tale om min person i forbindelse med det jeg skriver (bla. dig i denne tråd). Måske hænger det sammen med, at nogle rent faktisk ikke kan komme med modargumenter i forhold til det jeg skriver, og derfor - i frustration - går efter manden i stedet for bolden (som du lige har gjort) ...

Jeg forstår ikke din ageren.

Du kommer med en del påstande, som du sovser ind i (pseudo?)psykologiske betragtninger, og så stikker du hovedet i busken, når man forsøget at afæske dig en nærmere afklaring af, om du overhovedet har en psykologfaglig baggrund, som du kan grunde din påstande på.

På den måde spiller man jo med blind makker, og det kunne være en forklaring på, at "nogle rent faktisk ikke kan komme med modargumenter i forhold til det jeg skriver".

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg ser det som problematisk hvis man føler at man er et offer for alt muligt traumatiserende også samtidige siger til sig selv derfor går ind i denne branche. det er på grund af alt det skidt der er skidt i mit liv. dermed bliver man sin egen undskyldning. og tænker at det måske i virkeligheden bliver forværret.

Det er helt klart bedst at man kommer videre uanset hvor man tager hen, med fred i sindet måske kan man tilgive andre, men eller mest vigtigst er sig selv, det næst bedste efter tilgivelse er at have fred med det der er sket, at det er ud af kroppen erkender at det er sket og har bearbejdet det.

Nogen ting er og bliver utilgiveligt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...