Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Eron

Lokket af gode anmeldelser bestilte jeg en time. Blev taget godt i mod af hende, den kønne og skønt smilende, med det charmerende overbid.

Jeg ville have 'shower together' og det var bare OK - kunne ikke lade være at smile over hendes imødekommenhed, små frække tungekys og hendes ungpige krop - hun må være i første halvdel af 20'erne. Blev vasket af hende og nød hendes naturlige bryster, som ikke er så store men det blev min pik hurtigt.

Hen til sengen, hvor hun startede med et helt i orden blow, med både dybde og variation. Hun kan godt udvikle nogle flere skills, men klart godt blowmandsship. Wanna fuck? Men for mig gerne lidt længere forspil, så mere kys og handjob, tilbage til blow, og så måtte jeg overgive mig til kondomets begrænsninger. Blev først reddet dejligt og tog hende så i missionær - her livede hun helt op, og virkede for første gang oprigtigt som hun kunne lide det, blev tændt og gav mig spontane tungekys og kærtegn.

FUCK hvor havde jeg lyst til at kneppe hende uden.... og bare muligheden, tanken om det, får mig helt op og ringe i situationen og nu når jeg tænker på det - det samme med Monica, men havde en tam oplevelse med hende i denne omgang.

Nå ... lille pause hvor vi snakkede om det med uden kondom, og hun sagde hun godt forstod, men at hun hver gang hun var hjemme fik tjekket alt, så hun var clean - men turde simpelthen ikke... så tilbage til blow unden hænder, og man kunne mærke, at nu havde hun lagt an til at suge klatten ud af mig, så det gav jeg efter for, og det blev en rystende oplevelse på den helt gode måde, som blev taget godt i mod i hendes mund.

I en anden anmeldelse var hendes veninde blevet testet, så jeg var nysgerrig på at høre om de lavede duo og om hun også kyssede med tungen - plus til begge, men de lavede ikke lesbisk og det syntes jeg også er påtaget, for det meste, og spild af god tid til blow og kys med pigerne for mig selv ;-) Nå ... Tanja blev så hevet ind i værelset og jeg hilste pænt. Hun har helt klart lidt mere lækkerhedspoint over sig og større bryster, men virkede også lidt mere genert - men en duo med dem begge - det må prøves - hvem kommer først?

Begges billeder er ægte, men der er selvfølgelig studio,- og photoshop-effekten, som skal trækkes fra - men et par selfie eller helpies ville helt klart klæde deres annonce.

Hun bad om  900 for 1 time med tungekys, men gav hende 1000 - tror også hun var lidt forvirret med priserne for hun havde sagt at tungekys var 200 ekstra på sms og i annoncen står der også at mega og er 200 ekstra, men det krævede hun mig ikke for - så tror den almægtige var med mig

Redigeret af Eron

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mekkeren

Tak for den,har også anmeldt hende positivt før,dejlig tøs og jo hun er dejlig at kneppe i både hele og halve timer uden hætte.. ;)

Men sjovt hun siger hun er clean, jo tak men stadig russisk roulette, kan jo ikke vide om de foregående 10-20-30 der samme dag har været der ikke har afleveret andet end klatten...nå men som hun fortalte mig da jeg spurgte hvordan hun kunne vide at hun var rask, jo hun spiste nogle piller,så blev hun ikke syg.....oh de er nok magiske de piller :rolleyes:

Iøvrigt er hun ikke meget for at blive slikket og er bliver rigtigt nok mest tændt i missionær og kysser løs. De ekstra for mega tror jeg hun er vandt til blot er inkluderet da hun ikke vil have man kommer inden i hende uden hætte og foretrækker at få det i munden .

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Eron
Mekkeren skrev, for 25 minutter siden:

Tak for den,har også anmeldt hende positivt før,dejlig tøs og jo hun er dejlig at kneppe i både hele og halve timer uden hætte.. ;)

Men sjovt hun siger hun er clean, jo tak men stadig russisk roulette, kan jo ikke vide om de foregående 10-20-30 der samme dag har været der ikke har afleveret andet end klatten...nå men som hun fortalte mig da jeg spurgte hvordan hun kunne vide at hun var rask, jo hun spiste nogle piller,så blev hun ikke syg.....oh de er nok magiske de piller :rolleyes:

Iøvrigt er hun ikke meget for at blive slikket og er bliver rigtigt nok mest tændt i missionær og kysser løs. De ekstra for mega tror jeg hun er vandt til blot er inkluderet da hun ikke vil have man kommer inden i hende uden hætte og foretrækker at få det i munden .

Sjovt havde helt samme oplevelse med at i 69, som hun ellers reklamerer med, var hun noget tøvedende, men gav mig alligevel et OK - til 2-3 min - den burde hun da bare sløjfe - og også på en måde charmerende at hun ikke vil fyldes med sperm - altså ved ikke lige hvorjeg syntes det... og syntes hun virker som en pige der passer lidt bedre på sig selv og hendes kunder og møder dem mindrende glubsk på flere planer, en andre uden gummi piger

Du er sku da modigt(/overmodigt?) at du bare knalder løs uden gummi - men måske det også bare er et valg af livsstil? Kan på en måde godt forstå dig... men så ville jeg fra skrive mig fremtidige kærester. Tænk hvis jeg fik store A - den ville lige være en gamechanger - langt det meste andet kan man nemlig få medicin i mod.

Og der er vist noget om noget medicin som forebyggende, der kan hjælpe mod at få diverse, for pigerne - men det skulle være rigtig dyrt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mekkeren
Eron skrev, for 43 minutter siden:

Du er sku da modigt(/overmodigt?) at du bare knalder løs uden gummi - men måske det også bare er et valg af livsstil

Haha nu lyder det som om jeg knalder alt uden,nej det er faktisk kun få jeg har gjort det med når fristelsen er blevet for stor. Det er jo et chancespil men for hel.... det er bare så meget bedre:rolleyes: 

Men jeg forstår din frygt og har prøvet at skulle på pillekure et par gange efterhånden

Del dette indlæg

Link til indlæg
Eron skrev, for 5 timer siden:

Kan på en måde godt forstå dig... men så ville jeg fra skrive mig fremtidige kærester. Tænk hvis jeg fik store A - den ville lige være en gamechanger - langt det meste andet kan man nemlig få medicin i mod.

Ikke for at afspore en god anmeldelse - Tak for den @Eron - men hvis du med store A hentyder til HIV, så er medicin nu til dags så effektiv, et en velmedicineret HIV-smittet ikke smitter. Som i slet ikke. Det er faktisk mere sikkert at knalde uden hætte med en velmedicineret end knalde en smittet ikkemedicineret med hætte. HIV anses heller ikke længere som en dødelig sygdom, netop på grund af de gode medicinske resultater.

Men nok om det for denne gang :)

God fredag til alle og nyd solen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Eron

Så var det tid til at Søndags knalde - Havde de polske piger i kikkerten fordi de lever god service, for en time til lige under eller over 1000 kr. Det er god pris. Og så havde jeg også Melinda i baghovedet - det blev sku anden gang med Melinda.

Det med hendes sødme og tænding, når man tog hende i missionær, måtte bare prøves igen - og det blev kun bedre.

Fik et dejligt goddag kram, så jeg kunne mærke hun kunne huske mig og jeg igen var rigtig velkommen.
Igen 'shower together' - super fint - og blow - igen dejlig varieret og også dybt. Så kneppe
- men der manglede rigeligt med tungekys, som er min helt klare 'turn on' faktor.

Vi snakkede lidt og ift til sidste sms kontakt, hvor hun faktisk sagde at tungekys var 200 ekstra, tilbød jeg hende det - og det er månedens bedste investering - fuck hvor fik jeg mange og nok dejlige tungekys - bløde, våde og GFE agtige - det var lige det der manglede for at min søndag blev en rigtig søndag - og måtte altså lege med min stive pik lige uden for og på hendes klit - men jeg er stolt over mig selv, gav ikke efter for fristelsen til at stikke min stive pik ind i hendes smukke og stramme fisse.

Det her kan hurtigt blive sommerens hit - hun er virkelig sød og lækker - og så skal hun selvfølgelig have hvad man har købt ind for

- Mums 1100 for en fuld time med super fransk, nok og rigelig med franske kys - shower together (og mega fransk - ved ikke om det var en smutter) må siges at være alle pengene værd.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mekkeren
Eron skrev, for 8 timer siden:

men jeg er stolt over mig selv, gav ikke efter for fristelsen til at stikke min stive pik ind i hendes smukke og stramme fisse.

+300 uden.....og så kan du nok med garanti få en gave med hjem med de 100 vis af stoddere der har været der i denne omgang. ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Eron
Mekkeren skrev, for 3 timer siden:

+300 uden.....og så kan du nok med garanti få en gave med hjem med de 100 vis af stoddere der har været der i denne omgang. ;)

Dig selv incl ikk? ;-) men det må i rode med selv, hvad i deler og ikke deler, jeg deler bare oplevelse ;-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mekkeren
Eron skrev, for 2 minutter siden:

Dig selv incl ikk? ;-) men det må i rode med selv, hvad i deler og ikke deler, jeg deler bare oplevelse ;-) 

Haha..som brødre vi dele....jeg får det hele...

Dog ikke i øjeblikket, jeg er i karantæne lidt tid.. :ph34r:

Men tak for delingen og hun jo uanset hvad dejlig og lidt vanedannende :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...