Chrisb1234 15 Skrevet 25. Maj, 2018 Jeg leder efter et sted hvor man kan skrive hvilken ydelse/fantasi man ønsker at få udleveret. Hvor så de forskellige glædes piger kan byde ind. Findes sådan et site?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Henrik68 25 Skrevet 25. Maj, 2018 Der var en side med de muligheder på et tidspunkt, ser lige om jeg kan finde den Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Henrik68 25 Skrevet 25. Maj, 2018 Den er vist lukket den hed tabooify Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 25. Maj, 2018 Hvorfor ikke laver en efterspørgsel i efterlysninger? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Chrisb1234 15 Skrevet 25. Maj, 2018 Nemtøs skrev, for 25 minutter siden: Hvorfor ikke laver en efterspørgsel i efterlysninger? Har jeg gjort men har ikke fået nogen svar derfor tænkte jeg om der mon fandtes en site Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed 4976 Skrevet 25. Maj, 2018 (edited) Mange tilbyder og søger alverdens ting på Annoncelight, så måske kunne du have bedre held da? Og så tænker jeg, at du skal være mere tålmodig, det er ikke længe siden, at du har startet din tråd i efterlysning. Redigeret 25. Maj, 2018 af Iscenesat Virkelighed 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 25. Maj, 2018 Iscenesat Virkelighed skrev, for 35 minutter siden: Mange tilbyder og søger alverdens ting på Annoncelight, så måske kunne du have bedre held da? Og så tænker jeg, at du skal være mere tålmodig, det er ikke længe siden, at du har startet din tråd i efterlysning. Muligheden for at lave en annonce på annoncelight er også en god ide Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Chrisb1234 15 Skrevet 25. Maj, 2018 Iscenesat Virkelighed skrev, 1 time siden: Mange tilbyder og søger alverdens ting på Annoncelight, så måske kunne du have bedre held da? Og så tænker jeg, at du skal være mere tålmodig, det er ikke længe siden, at du har startet din tråd i efterlysning. Ja tålmodighed er en dyd. tænkte bare om der mon var sådan. Det har der været kan jeg forstå, men nok ikke så succesfyldt siden det er lukket igen men tak for input Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
aaisha 1601 Skrevet 27. Maj, 2018 Nemtøs skrev, den 25/5/2018 at 09:39: Hvorfor ikke laver en efterspørgsel i efterlysninger? i efterlysningsforum må pigerne ikke selv byde ind og det er jo det han gerne vil ha Chris jeg tror også din bedste mulighed er annoncelight som foreslået længere oppe 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 27. Maj, 2018 aaisha skrev, 1 time siden: i efterlysningsforum må pigerne ikke selv byde ind og det er jo det han gerne vil ha Chris jeg tror også din bedste mulighed er annoncelight som foreslået længere oppe Det har du ret i, men de gper som er interesseret kunne rette en personlig henvendelse til ham Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
John41 934 Skrevet 27. Maj, 2018 Nemtøs skrev, for 35 minutter siden: Det har du ret i, men de gper som er interesseret kunne rette en personlig henvendelse til ham Dejligt at se der er kvinder der ser mulighederne frem for forhindringer Nemtøs Og godt at se nogle med noget mellem ørene og ikke kun benene Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Chrisb1234 15 Skrevet 28. Maj, 2018 Tak for alles respons. tænker annoncelight er bedste mulighed. tænker ellers der nok er basis for sådan et site men who knows. ellers er det hermed en opfordring til alke gper skriv endelig en pm hvis i ser en efterlysning så i tænker det er da lige mig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg