Bolleman 122 Skrevet 25. Maj, 2018 Er der nogen der kender til stedet eller pigerne der? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1729 Skrevet 25. Maj, 2018 Alice skrev vidst nok Dons Landevej tidligere... hun har fået gode anmeldelser. https://annoncelight.dk/showad/248116 Kender ikke steder, så hører også gerne om dette. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stodder1 119 Skrevet 26. Maj, 2018 Jeg har lige været der idag Det er nu ikke på Dons Landevej, men i hedengangne tidligere lokaler...nær Ammitzbøll Hun har en killerbody, dog med sillibabser.. Sød og mega sexet. Tog en halv time som står på hendes menu og det var skønt 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bolleman 122 Skrevet 26. Maj, 2018 Jamen så må man da hellere overveje at ta et smut forbi og se på sagerne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
henrk 98 Skrevet 27. Maj, 2018 Har også lige været forbi hende.. Hun er godt nok en Rappeand. nøj hun er sød og dejlig. Kanon smuk og en lækker krop, super ongang sex. Pigen. 10/10 (min mening ) sexen. tja fik mere end jeg havde betalt for/regnet med. hun havde ikke travlt bare dejligt. så 10/10 kommer jeg igen 100% sikkert. pas godt på hende. der er ikke mange af hendes slags 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1729 Skrevet 27. Maj, 2018 Hvordan er beliggenheden? Er det diskret? Og nogen der ved hvor længe Alice bliver i Kolding området? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bolleman 122 Skrevet 27. Maj, 2018 en uge i nu så vidt jeg forstod det for hun er ikke god til engelsk men ok beligenhed synes. Jeg var lige hos hende i går aftes alt ok fin lejlighed Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
henrk 98 Skrevet 27. Maj, 2018 jeg vil sige det er meget diskret. men igen, jeg er ligeglad hun sagde en måned i Danmark. men hendes engelsk er ikke på et højt plan. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1729 Skrevet 27. Maj, 2018 Cool - tak for svarene Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg