Jyden 6 Skrevet 30. Maj, 2012 http://massage.side6.dk/susanne Var et smut forbi spanske Susanne, der så rigtig lækker ud på billederne. Det er hun også i virkeligheden. Men oplevelsen var so-so, og der var i hvert fald ikke noget GFE. Betalte 600 kr for dansk og fransk. Det var lige på med gummiet, og hun suttede lidt og red mig derefter. Så bollede vi i nogle stillinger og jeg var ude igen efter et kvarters tid. Om hun giver sig lidt mere hen hvis man tager en halv time, ved jeg ikke. Men jeg tror ikke at jeg vil undersøge det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 30. Maj, 2012 http://massage.side6.dk/susanne Var et smut forbi spanske Susanne, der så rigtig lækker ud på billederne. Det er hun også i virkeligheden. Men oplevelsen var so-so, og der var i hvert fald ikke noget GFE. Betalte 600 kr for dansk og fransk. Det var lige på med gummiet, og hun suttede lidt og red mig derefter. Så bollede vi i nogle stillinger og jeg var ude igen efter et kvarters tid. Om hun giver sig lidt mere hen hvis man tager en halv time, ved jeg ikke. Men jeg tror ikke at jeg vil undersøge det. Det lyder til at have været en kedelig oplevelse. Maskin sex. Spild af penge. Jeg bliver altid forbeholdende når jeg støder på gummipatter. Det fortæller mig at pigen går mere op i det udenoms, end selve det at yde god service. Lidt som at pimpe Mondeoen i et forsøg på at få andre til at tro at det er en Masaratti. Ydelsen stiger ikke fordi forlygterne upgrades - hverken på piger eller biler. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Anonym Skrevet 30. Maj, 2012 lidt lækker ser hun da ud - var det pigen på billederne - og hvor traf du hende ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jyden 6 Skrevet 30. Maj, 2012 Du har ret, Århuselsker, vel talt. Men jeg har nu trods alt haft et par gode oplevelser med gummipatter. Plus en del dårlige med de rigtige. Jeg havde det måske også selv lidt på fornemmelsen, så af den grund smed jeg kun 600 kr. efter det for lige at se. Men på billedet kunne hun godt ligne en GFE, synes jeg. Men billederne snød altså. Derudover syntes jeg også at jeg havde læst en positiv anmeldelse af hende et sted, men jeg kunne ikke finde den. Direttore: Ja, hun er helt sikkert lækker, og jeg ret sikker på at det er hende på billederne. Hun er sådan set også sød nok. Der bliver bare ikke givet ved dørene, i hvert fald ikke da jeg gik ind af dem. Hun holder til i en lille lejlighed i Sejrøgade. Man ringer til hende, når man står ved døren og så bliver man bippet ind. Hun sagde, at hun er her i en uge, men ved ikke hvor mange dage hun har tilbage. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg