Wicker 115 Skrevet 28. Maj, 2018 Ved at planlægge en rejse og lave et budget til en sommertur, så vil høre om der er nogen der kan hjælpe lidt. Jeg er mest til fetish/kink, og kan ikke rigtig finde ud af prisniveauet i Hamborg. Ved godt det er svært med eksakte priser, men et par eksempler kan hjælpe lidt. Eksempelvis på en session med gensidig urin eller lignende Tak! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13836 Skrevet 28. Maj, 2018 Wicker skrev, for 2 timer siden: Jeg er mest til fetish/kink, og kan ikke rigtig finde ud af prisniveauet i Hamborg. Ved godt det er svært med eksakte priser, men et par eksempler kan hjælpe lidt. Eksempelvis på en session med gensidig urin eller lignende Det er vist ikke det de vil kalde fetish/kink i Hamburg 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Wicker 115 Skrevet 28. Maj, 2018 Jernsvinet skrev, for 27 minutter siden: Det er vist ikke det de vil kalde fetish/kink i Hamburg Næh måske ikke, men tror det er godt til sammenligning så jeg har noget at gå efter - andre mere specielle ting vil jeg da også rigtig gerne have priser på Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13836 Skrevet 28. Maj, 2018 Wicker skrev, for 47 minutter siden: Næh måske ikke, men tror det er godt til sammenligning så jeg har noget at gå efter - andre mere specielle ting vil jeg da også rigtig gerne have priser på Tror det er bedre om du søger her https://www.modelle-hamburg.de/suche.html - og så ringer til vedkommende, du er interesseret i for at spørge mere ind til priserne og evt. lave en aftale. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Wicker 115 Skrevet 28. Maj, 2018 Det kommer også når jeg når tættere på og kender datoer mv. Lige nu mest research og indsamling af viden. Mit tyske er heller ikke for stærkt, og har brændt mig på dårlig kommunikation/misforståelse før, så denne gang prøver jeg at være mere forberedt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13836 Skrevet 28. Maj, 2018 Wicker skrev, for 2 timer siden: Det kommer også når jeg når tættere på og kender datoer mv. Lige nu mest research og indsamling af viden. Mit tyske er heller ikke for stærkt, og har brændt mig på dårlig kommunikation/misforståelse før, så denne gang prøver jeg at være mere forberedt Ja, det med de specielle ydelser og fremmedsprog kan hurtigt føre til misforståelser, en dårlig oplevelse og spildte penge - prøv at se om der en du kan kommunikere på engelsk sammen med - og via e-mail/sms. - men urin skulle ligge indenfor normalpriserne (€50 - 80,-/½ time) - det er bare et spørgsmål om pigen skal være forberedt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg