elcon71 257 Skrevet 28. Maj, 2018 (edited) Don't go there. Tænkte da jeg så profilen og annoncen at jeg skulle da vist en tur omkring støvring. Tjekkede billederne ud og ja, fake som det efterhånden er mere reglen end undtagelsen. Aflyste min tid med begrundelsen om at billederne var fake. BLOKERET var svaret fra damen. Hey, det er sgu da ikke mig der er fuld af løgn - så det er vel mig der skal blokere dig. Kan sgu stadig ikke forstå, at det kan svarer sig at lave fake annoncer. Køb og betal for en Ferrari, men få en Afdanket berlingo Den vil I vel aldrig hoppe på antager jeg. https://annoncelight.dk/showad/246648 Redigeret 28. Maj, 2018 af Stabilizer Rettet sprogbrug 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fordijkan 11 Skrevet 28. Maj, 2018 Hvis du er til en lækker oplevelse i det område så læs evt. Min anmeldelse her Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
elcon71 257 Skrevet 31. Maj, 2018 Tak for anbefalingen. Kender hende godt. Det er en branchens aller dejligste Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg