jens91231 4 Skrevet 30. Juli, 2018 nogen der ved hvor hende ved elskabet er blevet af Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kræsenmakker Skrevet 1. August, 2018 Stod kun en halvtyk, mørkhåret, østeruopærisk pige, mandag aften.. i sort top, sorte net strømper, dog lange ben. Men ikke lige min type. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sexeren 528 Skrevet 1. August, 2018 elfyr skrev, den 30. juli 2018 at 14:15: Håber det evt kan lykkes nogen og få hendes nummer eller anden måde og kunne kontakte hende på Har prøvet, men hun blev bare sur . selvom jeg forklarede at det var en kammeret som ville have sex med hende, men som ikke turde kører i gaden. No sex, og så fnysende hun ad mig. Sexeren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
weber 798 Skrevet 2. August, 2018 elfyr skrev, den 30/7/2018 at 14:15: Håber det evt kan lykkes nogen og få hendes nummer eller anden måde og kunne kontakte hende på Jeg forstår ikke helt konceptet med gadepiger og telefonnummer. Nu er jeg ikke selv til gadepiger men forstår det sådan at man kører ned og samler en op der tilfældigvis er der. Hvis man skal ringe og have en aftale kan det vel bare være en klinik man ringer til. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
22 cm and thick 2761 Skrevet 2. August, 2018 weber skrev, for 6 timer siden: Jeg forstår ikke helt konceptet med gadepiger og telefonnummer. Nu er jeg ikke selv til gadepiger men forstår det sådan at man kører ned og samler en op der tilfældigvis er der. Hvis man skal ringe og have en aftale kan det vel bare være en klinik man ringer til. En del af konceptet er vist det er billigt, hurtigt og for nogen lidt frækt. Har selv prøvet det et par få gange, men det er ikke helt noget for mig. Ringer man til en på klinik bliver det hurtigt måske næsten dobbelt så dyrt. Kan være grunden til nogen vælger gadepiger. Ja - og der er så igen bare min mening/opfattelse. :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sexeren 528 Skrevet 3. August, 2018 Mange mænd ønsker ikke at komme i opsamlingsgaden, så hellere ringe til pigen, og samle op et andet sted.. evt. Benytte dennes bopæl. sexeren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fyldemand 1 Skrevet 4. August, 2018 Hvor finder man alle disse gadepiger? Når i skriver elskabet og alle sådan nogle steder hvor er det så? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sexeren 528 Skrevet 4. August, 2018 Der er 17 sider her på EG, hvor det fremgår.. der kan du blive godt orienteret. Sexeren 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jens91231 4 Skrevet 17. August, 2018 er der nogen på gaden nu ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sexeren 528 Skrevet 17. August, 2018 jens91231 skrev, for 38 minutter siden: er der nogen på gaden nu ? Har været igennem Mandag aften, onsdag og i dag fredag.. ikke en eneste at se, nogle holdt til i deres hyggeskur i svinget.. Sexeren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
most wanted 87 Skrevet 17. August, 2018 Nogen der ved hvad tid på dagen der er bedst at køre forbi Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sexeren 528 Skrevet 17. August, 2018 most wanted skrev, 1 time siden: Nogen der ved hvad tid på dagen der er bedst at køre forbi Ja i øjeblikket, hele dagen , men ingen piger, så ingen sex ydelser,,.. Sexeren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sexeren 528 Skrevet 21. August, 2018 Var i gennem gaden mandag aften ved 21 tiden, en enkelt lårkort udenlandsk kvinde, holdt til ved Stenhuggeren.. Sorthåret, lidt kraftige dejlige lår i netstrømper, højde 165 ca.? Sexeren 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sexeren 528 Skrevet 22. August, 2018 Var i gennem gaden onsdag ved 14 tiden.. Ingen piger, hverken danske eller udenlandske.. Ej heller den lårkorte.. Sexeren 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jens91231 4 Skrevet 29. August, 2018 hvor hende ved elskabet blevet af Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Riesenschwanz 588 Skrevet 29. August, 2018 (edited) jens91231 skrev, den 30/6/2018 at 23:19: Fik en sutter af hende ved el skabet i går til 100 kr til prisen var det sku fint nok Hun er sgu nok rejst til en by, hvor de er lidt mere gavmild. Redigeret 29. August, 2018 af Riesenschwanz 2 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tsla 41 Skrevet 4. September, 2018 Nogen der ved om pigerne er begyndt at stå andre steder eller er der bare dødt i øjeblikket Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sexeren 528 Skrevet 4. September, 2018 Mandag aften, ved 21.35 tiden stod der en ved Stenhuggeren. Sorthåret, ikke særlig høj.. udenlandsk Ingen danske Sexeren 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slikke 1 Skrevet 6. September, 2018 Er der nogle piger i gaden i aften ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sexeren 528 Skrevet 6. September, 2018 Slikke skrev, for 3 timer siden: Er der nogle piger i gaden i aften ? Kør ned og kig, nok inden kl. 23 Sexeren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sexeren 528 Skrevet 8. September, 2018 Så kom den lårkorte, udenlandske kvinde tilbage på elskabet. Var forbi lørdag kl. 15.17 Sexeren 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slikke 1 Skrevet 10. September, 2018 Er der ikke nogle danske piger i gaden? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sexeren 528 Skrevet 11. September, 2018 Har ikke set nogen, Lårkorte sad på elskabet mandag aften ved 21.30 tiden. sexeren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jens91231 4 Skrevet 12. September, 2018 tror sku jeg lige skal en tur forbi i morgen og sige hej til hende ved elskabet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Niller91 0 Skrevet 18. September, 2018 Hej er ny her i Odense, kan nogle sige hvilken gader pigerne er på og hvor er elskabet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg