Tommy99 36 Skrevet 9. Maj, 2014 Jeg tror ikke det er deres pimp. Det er tit der holder gamle mænd og snakker med pigerne hele aften. Og tilbyder en varm bil, når vejret er imod udendørsarbejde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ZEUS 1581 Skrevet 9. Maj, 2014 (edited) Hende den lille bulgarer der står i en hvid jakke - der står her idag fredag aften -hende helt klart anbefale... virkelig nice og sød... 400 for fransk og dansk Redigeret 9. Maj, 2014 af ZEUS Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 10. Maj, 2014 Jeg har lagt mærke til, omme ved de sorte piger, at de ofte står ved en bil. Nu vil jeg ikke nævne bilmærke her.. Men hvis jeg har været forbi med en times mellemrum, og de stadig står ved den samme får det mig til at tænke lidt. Er det deres pimp de har siddende der til at holde øje med dem, eller er det for at holde varmen måske? Jeg har også set en bil holde med lyset tændt inde I kabinen, så når jeg har været forbi en times tid senere igen, holder den stadig samme sted med lyset tændt I kabinen. Nu ved jeg ikke om det er mig der er paranoid eller om det er politiet eller journalister der sidder og tager noter af hvad der sker I gaden. Håber da lidt på det bare er for at holde pigerne varme ;P hej Nu siger du " omme ved de sorte piger.." - står de et bestemt sted ? kan vi få en nærmere placering? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
callepalle 1 Skrevet 15. Maj, 2014 Hvor kører I hen med pigerne? Hvor kan man parkere ugenert og få et blow? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pikorous 19 Skrevet 15. Maj, 2014 (edited) Rolig nu, der er rigelige steder hvor man kan få den suttet uden at blive forstyrret eksempelvis bag plantorama Redigeret 15. Maj, 2014 af pikorous 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
callepalle 1 Skrevet 15. Maj, 2014 (edited) Rolig nu, der er rigelige steder hvor man kan få den suttet uden at blive forstyrret eksempelvis bag plantorama Jeg er skam rolig. Kender bare ikke Odense så godt. Og gadepiger har jeg aldrig prøvet, vil bare have et par tricks Vidste ikke om det er OK bare at køre afsted med tøsen, om der er en pimp der holder øje, følger efter. Hvad ved jeg? Og tak for Plantorama fidusen. Kan se på maps, at det ikke er så langt væk fra kvarteret med pigerne. Er der andre forslag? Redigeret 15. Maj, 2014 af callepalle 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
CUPIDO 161 Skrevet 15. Maj, 2014 (edited) Nå der køres fra strassen ud af Østerbro, over lyskryds og 150 meter ved rødstensmur, der er kraftigt lys bag muren, om aftenen, der hvor der køres ind. det foregår under halvtag eller nede ved transformer, helt tilhøjre. Pigerne, de Rumænske er villige til at blotte bryster og underliv, tillader også beføling/pilleri. Solcenter på Kochsgade benyttes også i åbningstiden. jeg ved ikke om det er populært, men ind til man bliver bortvist, så hvorfor ikke. Redigeret 15. Maj, 2014 af Organizer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
manbest006 0 Skrevet 19. Maj, 2014 Giver de egentlig blowjobs uden kondom? Hvor lang tid står de der om aftenen/natten? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ægteven 37 Skrevet 21. Maj, 2014 Er der nogen der ved om de er på gaden om eftermiddagen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Lange 722 Skrevet 21. Maj, 2014 Er der nogen der ved om de er på gaden om eftermiddagen Der er ofte et par piger på gaden om eftermiddagen, men udvalget er større om aftenen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Lange 722 Skrevet 21. Maj, 2014 Giver de egentlig blowjobs uden kondom? Hvor lang tid står de der om aftenen/natten? Måske, men så koster det kassen. Du kan nok få det billigere andre steder. Efter kl. 23 sker der sjældent noget. Men det afhænger bl.a. af årstiden, da der sker mest når det er blevet mørkt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Now 19 Skrevet 21. Maj, 2014 Nogen der ved om man kan tage gadepigerne med hjem? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pensionisten 63 Skrevet 22. Maj, 2014 Hvorfor ikke tage campingvognen med når I besøger gadepiger ? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 23. Maj, 2014 Hvorfor ikke tage campingvognen med når I besøger gadepiger ? Ja da - Kanon ide, selv at medbringe "klinikken". Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Elsevier Skrevet 24. Maj, 2014 Hvorfor ikke tage campingvognen med når I besøger gadepiger ? Jeg har aldrig fattet folk der gider camping. Men nu begynder det at give mening. Specielt dem der tager på camping til Tjekkiet, Ungarn og Rumænien. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
CUPIDO 161 Skrevet 24. Maj, 2014 Hej. Agnes, har benyttet sin autocamper, i en del år ved Kruså grænse, p plads på den Tyske side. Så får du et knald for kr 300. Ingen lejrpas, og afgift til campingplads, Holder der næsten hver dag. Somme tider er der afløsning for Agnes. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest bogholderen Skrevet 25. Maj, 2014 Ja da - Kanon ide, selv at medbringe "klinikken". Jeg ser for mig karavaner af autocampere trille op og ned af Istedgade, Halmtorvet og Skelbæksgade... Det skal nok skabe fornyet opmærksomhed. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
C V Witz 0 Skrevet 29. Maj, 2014 Er der nogen der ville have noget imod lige at opridse hvad der er kotyme hvis man nu syntes det kunne være interessant at samle en af de her piger op? Betaler man før, eller efter, eller hvad? Jeg har aldrig "betalt for det" før så er helt grøn trods en efterhånden fremskreden alder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Lange 722 Skrevet 29. Maj, 2014 Er der nogen der ville have noget imod lige at opridse hvad der er kotyme hvis man nu syntes det kunne være interessant at samle en af de her piger op? Betaler man før, eller efter, eller hvad? Jeg har aldrig "betalt for det" før så er helt grøn trods en efterhånden fremskreden alder. Normalt betaler man før "akten". Ellers ville der nok være for mange der snød pigerne. Jeg har dog oplevet en enkelt pige der først ville have pengene bagefter, men det er bestemt undtagelsen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
CUPIDO 161 Skrevet 3. Juni, 2014 Var lige gennem gaden mandag aften, 4 udenlandske babes dansede lystigt rundt. De må have et eller andet stift mellem benene!!!! 2 fordrukne danske piger, meget ulækre. Så det blev ikke til noget den aften. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
denunge 253 Skrevet 11. Juni, 2014 (edited) Står de der kun om aftenen eller også i dagtimerne? Og hvor præcis er det? Er ikke så kendt i Odense Redigeret 11. Juni, 2014 af denunge Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
CUPIDO 161 Skrevet 11. Juni, 2014 Læs de indlæg under denne, så får du svar. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
denunge 253 Skrevet 12. Juni, 2014 Læs de indlæg under denne, så får du svar. Nu er der jo 10 sider i en tråd som er startet for 2 år siden. Og så står der er at de er der, så er de der ikke, så er de der vist nok lidt igen, og så lidt det eneste sted og lidt det andet... Derfor spurgte jeg til en opdatering om hvor det er at de er pt. Og jeg kan ikke se nævnt nogle steder om de OGSÅ er der i dagtimerne, eller om de først dukker op ud på aftentimerne... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr. Bean 458 Skrevet 12. Juni, 2014 Og jeg kan ikke se nævnt nogle steder om de OGSÅ er der i dagtimerne, eller om de først dukker op ud på aftentimerne... Så læs emnet mere grundigt igen! Det blev besvaret for kun 3 uger siden her 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg