fyren43 12 Skrevet 29. Maj, 2018 Er lige kommet hjem fra Vejle efter at have besøgt @Louisapigen og ikke landet endnu tror der går et par dage inden jeg gøre det...:-) havde kigget på hende et stykke tid og idag var så dagen hvor det kunne lykkes at aflægge hende et besøg... sms’et et par gange frem og tilbage, så var aftalen på plads, skrev et par timer inden så kunne bare vente på at tiden kom. Fandt nemt stedet dejligt diskret og med gode parkeringsforhold, fik de sidste par anvisninger til hvordan jeg fandt hende, da jeg bankede på døren kom spændingen, så hun ud som på billederne og var hun til at føre en samtale med, ind af døren kom jeg og wow hun fejede benene væk under mig, hun var mindst ligeså smuk irl og har de frækkeste/flotteste øjne, og ikke mindst nem at snakke med... Vi fik klaret de små detaljer og så fik jeg mine 45 min gfe, hold da op jeg kunne have taget dobbelt tid hvis jeg viste hvor skønt og lækkert det ville blive, hun var der hele tiden og med meget øjenkontakt hvilket jeg finder frækt, hvad der ellers skete bliver mellem hende og jeg, men jeg fik virkeligt hvad jeg have håbet på og mere til...;-) bagefter mit bad havde hun osse tid til hygge snak, ikke noget med at jeg blev “smidt” ud af døren med det samme, der var tid til det hele følte jeg.. så hvis i derude overvejer at besøge hende kan jeg kun varmt anbefale hende, se at komme afsted men behandle hende pænt... linket er her https://annoncelight.dk/showad/243424 god sommer derude, sikkert er det jeg vender tilbage til @Louisapigen 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Louisapigen Skrevet 20. Juni, 2018 Tak for de søde ord, håber vi ses igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest KimBigGuy Skrevet 20. Juni, 2018 Fedt med en rar oplevelse fyren.. Men hun er umuligt få en aftale i gang, smset til hende april, juni fik jeg en sms fra hende.. "i morgen kommer jeg til Aarhus, vil du ha et morgen knald??" Altså så kunne hun da godt lige ha sendt en besked, hvor hun aflyser... Eller er det bare mig.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Piraten Skrevet 20. Juni, 2018 KimBigGuy skrev, for 25 minutter siden: Fedt med en rar oplevelse fyren.. Men hun er umuligt få en aftale i gang, smset til hende april, juni fik jeg en sms fra hende.. "i morgen kommer jeg til Aarhus, vil du ha et morgen knald??" Altså så kunne hun da godt lige ha sendt en besked, hvor hun aflyser... Eller er det bare mig.. Det er bare dig Jeg ville ønske det var mig der fik så godt et tilbud vh. Piraten Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest KimBigGuy Skrevet 20. Juni, 2018 Piraten skrev, for 8 minutter siden: Det er bare dig Jeg ville ønske det var mig der fik så godt et tilbud vh. Piraten Efter to måneder... ... så må hun havde tænkt på mig.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hanshj 231 Skrevet 22. Juni, 2018 Uha det kan være farligt med sådan en direkte sms flere måneder efter kontakt. Med mindre at det er aftalt at man bare kan skrive. Diskretionen er i hvertfald vigtig for mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Piraten Skrevet 22. Juni, 2018 Hanshj skrev, for 6 timer siden: Uha det kan være farligt med sådan en direkte sms flere måneder efter kontakt. Med mindre at det er aftalt at man bare kan skrive. Diskretionen er i hvertfald vigtig for mig Der er da forhåbentligt ikke andre end dig der læser beskeder på din telefon, vel? vh. Piraten Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
youngatheart 832 Skrevet 22. Juni, 2018 fyren43 skrev, den 29/5/2018 at 22:46: Er lige kommet hjem fra Vejle efter at have besøgt @Louisapigen og ikke landet endnu tror der går et par dage inden jeg gøre det...:-) havde kigget på hende et stykke tid og idag var så dagen hvor det kunne lykkes at aflægge hende et besøg... sms’et et par gange frem og tilbage, så var aftalen på plads, skrev et par timer inden så kunne bare vente på at tiden kom. Fandt nemt stedet dejligt diskret og med gode parkeringsforhold, fik de sidste par anvisninger til hvordan jeg fandt hende, da jeg bankede på døren kom spændingen, så hun ud som på billederne og var hun til at føre en samtale med, ind af døren kom jeg og wow hun fejede benene væk under mig, hun var mindst ligeså smuk irl og har de frækkeste/flotteste øjne, og ikke mindst nem at snakke med... Vi fik klaret de små detaljer og så fik jeg mine 45 min gfe, hold da op jeg kunne have taget dobbelt tid hvis jeg viste hvor skønt og lækkert det ville blive, hun var der hele tiden og med meget øjenkontakt hvilket jeg finder frækt, hvad der ellers skete bliver mellem hende og jeg, men jeg fik virkeligt hvad jeg have håbet på og mere til...;-) bagefter mit bad havde hun osse tid til hygge snak, ikke noget med at jeg blev “smidt” ud af døren med det samme, der var tid til det hele følte jeg.. så hvis i derude overvejer at besøge hende kan jeg kun varmt anbefale hende, se at komme afsted men behandle hende pænt... linket er her https://annoncelight.dk/showad/243424 god sommer derude, sikkert er det jeg vender tilbage til @Louisapigen Rigtig overskrift havde været : Louisa milf i Vejle !!! Det ville bare være så fedt hvis folk gad og skrive det bynavn på, så de der bor i de egne ved hvad det drejer sig om, og alle os andre ikke behøver at skulle igennem både link osv osv før vi finder ud af det er for langt væk ! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thomas Aalborg Skrevet 23. Juni, 2018 youngatheart skrev, for 6 timer siden: Rigtig overskrift havde været : Louisa milf i Vejle !!! Det ville bare være så fedt hvis folk gad og skrive det bynavn på, så de der bor i de egne ved hvad det drejer sig om, og alle os andre ikke behøver at skulle igennem både link osv osv før vi finder ud af det er for langt væk ! Du har delvist ret. Rigtig dejligt med et navn på pigen i overskriften og ikke bare “Nogen dee kender hende?”, men det har trådstarter også gjort, som du skriver. Men Louisa kommer en del rundt tror jeg - i hvert fald er hun en del i Aalborg/Støvring også, hvorfor det i det her tilfælde vil være misvisende, at skrive Vejle, da os der bor i Aalborg vil tænke. Det er for langt væk fra os. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest vestjyden87 Skrevet 25. Juni, 2018 Vil lige tilslutte mig trådstarters oplevelse af Louisa... Hun er en super dejlig pige at være sammen med og man bliver ikke bare smidt ud af døren. Har bestemt planer om at besøge hende igen engang Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg