Fifty+ 150 Skrevet 30. Maj, 2018 (edited) Jeg havde det jo på fornemmelsen, at Katyas profilbilleder ikke var 100% rigtige. Men havde gjort op med mig selv, at hun jo muligvis havde valgt nogle billeder, der bare var lidt derhen af. "Konkurrencen må jo være hård, så giv det en chance gamle dreng" tænkte jeg. Men nej nej nej. De er fuldstændig misvisende. Så da jeg spurgte, hvor Katya var. Svarede de: "Here... a little photoshop..." Til det kunne jeg kun svare: "No. Totally wrong picture" Og selv om de meget sødt forsøgte med flere gode tilbud, så var mine erotiske tanker til gengæld 100% væk. Så ud af døren med mig og ikke mere at fortælle om den oplevelse. Redigeret 30. Maj, 2018 af Fifty+ 3 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dressmann 580 Skrevet 30. Maj, 2018 Er squ ellers en lækker steg - thumbs up for at du gik igen... Dressmann Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fifty+ 150 Skrevet 30. Maj, 2018 Dressmann skrev, for 24 minutter siden: Er squ ellers en lækker steg - thumbs up for at du gik igen... Dressmann Ja, det er en dejlig kvinde på de fake billeder. Og hvis de nu havde valgt nogle andre, lidt vellignende billeder, så var jeg måske blevet. Men jeg forstå simpelthen ikke, at det kan betale sig med de åbenlyse forkerte og 100% misvisende billeder. Det må være noget med at når lysten tager over. Men så stopper det jo aldrig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dressmann 580 Skrevet 30. Maj, 2018 (edited) Fifty+ skrev, for 1 time siden: Ja, det er en dejlig kvinde på de fake billeder. Og hvis de nu havde valgt nogle andre, lidt vellignende billeder, så var jeg måske blevet. Men jeg forstå simpelthen ikke, at det kan betale sig med de åbenlyse forkerte og 100% misvisende billeder. Det må være noget med at når lysten tager over. Men så stopper det jo aldrig. fejl... Redigeret 30. Maj, 2018 af Dressmann Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Psy 111 Skrevet 30. Maj, 2018 https://crispycitron.com/collections/bikini-sets/products/ava-bikini 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lacroix Skrevet 30. Maj, 2018 Fifty+ skrev, for 13 timer siden: Ja, det er en dejlig kvinde på de fake billeder. Og hvis de nu havde valgt nogle andre, lidt vellignende billeder, så var jeg måske blevet. Men jeg forstå simpelthen ikke, at det kan betale sig med de åbenlyse forkerte og 100% misvisende billeder. Det må være noget med at når lysten tager over. Men så stopper det jo aldrig. Ja, og så fordi der stadig er mange der ikke tør sige nej pga skam, gamle mønstre etc. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SuperKasper 39 Skrevet 30. Maj, 2018 Jeg bliver helt nysgerrig for hvilke tilbud de ellers gav? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fifty+ 150 Skrevet 31. Maj, 2018 SuperKasper skrev, for 12 timer siden: Jeg bliver helt nysgerrig for hvilke tilbud de ellers gav? @SuperKasper Længere tid. Pudsigt nok for hvis man siger pænt nej tak ,til den tid man havde tænkt sig, hvorfor skulle man så sige ja til endnu mere tid. Det næste var variationer over fransk. Men pænt nej tak. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg