gigoli74 9 Skrevet 30. Maj, 2018 (edited) Har i øjeblikket en dialog med hende her. Virker seriøs og nede på jorden Nogen med erfaringer? Er hun køreturen værd? https://annoncelight.dk/showad/250631 Redigeret 30. Maj, 2018 af gigoli74 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Isbjørn 9 Skrevet 30. Maj, 2018 Har skrivet et par gange til hende og har ikke modtaget svar troede at hun var fake så glæder mig til at høre hvordan hun var Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gigoli74 9 Skrevet 30. Maj, 2018 Isbjørn skrev, for 18 minutter siden: Har skrivet et par gange til hende og har ikke modtaget svar troede at hun var fake så glæder mig til at høre hvordan hun var Fake er hun ikke. Smuk ung pige Min eneste bekymring er om hun forsvinder. Det lader til hun kun gør det når hun har lyst. Mon jeg skal skynde mig og få en aftale i hus? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 30. Maj, 2018 gigoli74 skrev, for 14 minutter siden: Fake er hun ikke. Smuk ung pige Min eneste bekymring er om hun forsvinder. Det lader til hun kun gør det når hun har lyst. Mon jeg skal skynde mig og få en aftale i hus? Man skal aldrig lade solen gå ned over sin liderlighed Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Isbjørn 9 Skrevet 30. Maj, 2018 ja luft på cyklen og af sted så vi kan høre mere 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MadsAalb Skrevet 30. Maj, 2018 Samme pige som her https://www.eroguide.dk/forum/topic/80864-ungliderlig/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gigoli74 9 Skrevet 30. Maj, 2018 MadsAalb skrev, for 1 minut siden: Samme pige som her https://www.eroguide.dk/forum/topic/80864-ungliderlig/ Tak Jeg har booket et møde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gigoli74 9 Skrevet 31. Maj, 2018 Jeg har nu mødt den søde unge pige og WOW siger jeg bare. Hun er påpasselig og ønskede at vi talte i fon inden jeg bookede. Jeg tror dette var for sikre sig at jeg var seriøs hvilket er helt fair. Godt nok var jeg lidt skeptisk efter at have læst lidt delte meninger om hende og jeg var ikke sikker på hvad jeg kunne forvente. Men super sød og nede på jorden lød hun i telefonen så vi fik hurtigt lavet en aftale. Jeg sendte en mail 10 minutter inden ankomst dette var en del af vores aftale. Jeg parkerede bilen og så begyndte hjertet at slå HI HI I sidespejlet ser jeg en rigtig smuk pige gående mod mig. Faktisk var hun røv lækker og jeg blev mere vild med hende jo tættere hun kom på. Så naturlig og smilende og dejlig. Der var god stemning med det samme hun satte sig ind i bilen. Vi snakker og hun er super rar Vi fandt sammen et sted i naturen . Hun tog fat i min hånd og vi gik ud Hun begyndte at kæle for den Før jeg ved det har hun knappet bukserne op og sat sig ned på knæ WOW et syn når hun har fætteren i munden og kigger op med sine varme øjne Når hun skriver hun ikke holder sig tilbage så er det 100% sandt Hun var både blid og vild rigtig dygtig pige god til at pirre hel vildt Tiden fløj afsted vilket også er et kæmpe + , hun kiggede ikke på klokken Hun tog ladningen i munden i stiv arm og slugte herefter et stort smil bedårende smilehul Rigtig god oplevelse kan klart anbefales det var nemt at mærke at hun tændte på at sutte Jeg fik lov til at mærke under trussen og hun var drivvåd mmm Jeg skal helt sikkert mødes med hende igen Fantastisk start på dagen GOD DAG til jer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrHey 13 Skrevet 3. Juni, 2018 gigoli74 skrev, den 31/5/2018 at 11:09: Jeg har nu mødt den søde unge pige og WOW siger jeg bare. Hun er påpasselig og ønskede at vi talte i fon inden jeg bookede. Jeg tror dette var for sikre sig at jeg var seriøs hvilket er helt fair. Godt nok var jeg lidt skeptisk efter at have læst lidt delte meninger om hende og jeg var ikke sikker på hvad jeg kunne forvente. Men super sød og nede på jorden lød hun i telefonen så vi fik hurtigt lavet en aftale. Jeg sendte en mail 10 minutter inden ankomst dette var en del af vores aftale. Jeg parkerede bilen og så begyndte hjertet at slå HI HI I sidespejlet ser jeg en rigtig smuk pige gående mod mig. Faktisk var hun røv lækker og jeg blev mere vild med hende jo tættere hun kom på. Så naturlig og smilende og dejlig. Der var god stemning med det samme hun satte sig ind i bilen. Vi snakker og hun er super rar Vi fandt sammen et sted i naturen . Hun tog fat i min hånd og vi gik ud Hun begyndte at kæle for den Før jeg ved det har hun knappet bukserne op og sat sig ned på knæ WOW et syn når hun har fætteren i munden og kigger op med sine varme øjne Når hun skriver hun ikke holder sig tilbage så er det 100% sandt Hun var både blid og vild rigtig dygtig pige god til at pirre hel vildt Tiden fløj afsted vilket også er et kæmpe + , hun kiggede ikke på klokken Hun tog ladningen i munden i stiv arm og slugte herefter et stort smil bedårende smilehul Rigtig god oplevelse kan klart anbefales det var nemt at mærke at hun tændte på at sutte Jeg fik lov til at mærke under trussen og hun var drivvåd mmm Jeg skal helt sikkert mødes med hende igen Fantastisk start på dagen GOD DAG til jer Det lyder sgu virkelig lækkert. Hvad måtte du give for sådan en omgang? Send evt pb Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gigoli74 9 Skrevet 3. Juni, 2018 MrHey skrev, for 6 timer siden: Det lyder sgu virkelig lækkert. Hvad måtte du give for sådan en omgang? Send evt pb Jeg sender PB ;D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Isbjørn 9 Skrevet 3. Juni, 2018 Hr gigoli74 hvis du gider må du også lige sende en pris til mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gigoli74 9 Skrevet 3. Juni, 2018 Isbjørn skrev, 1 time siden: Hr gigoli74 hvis du gider må du også lige sende en pris til mig Selfølgelig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aulumfyr 1 Skrevet 3. Juni, 2018 Og gerne til mig også:) vil du tro at der var mulighed for andet end et godt bj? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gigoli74 9 Skrevet 4. Juni, 2018 Aulumfyr skrev, for 11 timer siden: Og gerne til mig også:) vil du tro at der var mulighed for andet end et godt bj? Da jeg spurte hende sagde hun "ikke første gang" så det tror jeg, hun er bae påpasselig og forsigtig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrHey 13 Skrevet 26. Juni, 2018 Nogen der har været her for nylig? Har prøvet at få en aftale med hende, men det er åbenbart lidt svært. Tænker hun måske har travlt ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skovfogeden 283 Skrevet 26. Juni, 2018 MrHey skrev, for 3 timer siden: Nogen der har været her for nylig? Har prøvet at få en aftale med hende, men det er åbenbart lidt svært. Tænker hun måske har travlt Hun har fuldstændig lukket ned. Noget med afpresning tror jeg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mester75 Skrevet 27. Juni, 2018 Aarhuselsker skrev, den 30/5/2018 at 15:05: Man skal aldrig lade solen gå ned over sin liderlighed Words to live by. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest mature man Skrevet 30. Juni, 2018 Skovfogeden skrev, den 26/6/2018 at 12:24: Hun har fuldstændig lukket ned. Noget med afpresning tror jeg. Jeg bliver så vred og ked af det når jeg læser det – det sker ofte for nye og populære piger – hvem er det, jaloux kolleger eller svinske mænd ? Pigen her skriver "Inaktiv pga. chikane" https://annoncelight.dk/showad/250084 Jeg begynder efterhånden at forstå hvorfor nogle i deres anmeldelser skriver noget i retningen af "pas på hende" – noget jeg egentligt troede var "logik for burhøns" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
larokka 162 Skrevet 30. Juni, 2018 Jeg tilslutter mig Mature Man rigtig meget det er under lavmålet at afpresse pigerne på den måde . De piger jeg har talt med får rigtig mange mail s med trusler og alt muligt andet Og så er der altså nogle typer der afpresser pigerne med at vide deres privat adresse familie mm og der har jeg altså hørt nogle virkelige grimme ting 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg