Hop til indhold
NN 8000

Yupa thai massage, Nørre Allé, Aarhus

Recommended Posts

Besøgte stedet, som bemandes af en af pigerne fra Star Massage på Silkeborgvej. Hun fortalte, at hun for tre uger siden var startet for sig selv i det lille lokale tæt på Vesterbro Torv. 

Fin, middelhård massage, som jeg kender den fra Star. Dejligt med varme klude fra mikroovnen flere gange undervejs. Ikke umiddelbart lagt op til ekstra, men hun spurgte vist indledende, om jeg kun skulle have massage (hendes danske/engelske er ikke imponerende, men hun går i skole om formiddagen:)). 

Der er vist ikke bad. Åbningstilbud med to massager for 500, tre for 700. 

NN 8000

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aalborg
LMNB skrev, for 4 timer siden:

følger lige med her...:-)
Link til noget i øvrigt?

Hej. (ikke blot til LMNB, men alle der også skriver det!!!!! - lad dog være med det)

Ja, selvfølgelig gør du det, men hvis alle skulle skrive en så ligegyldig oplysning, ville EG blive ganske uoverskuelig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
knold skrev, for 11 timer siden:

Det link du henviser til har også et link til hendes hjemmeside som Mastager så venligt lige har lagt på    

God lørdag  :-)  

OK, fejl 40 on me :oops:. Efter at have besøgt hjemmesiden føler jeg dog ikke, at jeg har berøvet verdenssamfundet vigtig viden ved ikke at have oplyst den;).

God weekend,

NN 8000

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jankanda skrev, for 13 minutter siden:

Gav du 500,- for en time?

Randersvej 13 vil have 300,- , bare til info

2 gange massage 500 kr

så 1 gang massage =250 :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mastager skrev, for 13 timer siden:

Nogle som har fået mere end massage her?? 

Nej ... og det havde jeg IKKE lyst til ... hun snakkede kun om sit tilbud med 2 x massage for kr 500 -

og der er IKKE BAD .... hun er ikke min type ... massagen var OK ...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...