mester4u 951 Skrevet 5. Juni, 2018 Noget at berette om hende her? https://annoncelight.dk/showad/249730 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jyden33 138 Skrevet 7. Juni, 2018 (edited) Op, jeg høre også meget gerne Redigeret 7. Juni, 2018 af Jyden33 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Twixty 7 Skrevet 12. Juni, 2018 Hun er meget lille, dejlig petit og vildt smukke brysterne krop, men med normal størrelse pik gør det hurtigt ondt på hende. Det er ikke hende der tager teten så det er op til en selv at bestemme hvordan der forgår. Men hun ville helst Doggy. Hun Gik ikke vildt meget op i tiden. for satan hun er en smuk pige. Kommer nok igen hvis jeg når det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ChoosyVery 832 Skrevet 13. Juni, 2018 Da jeg spurgte via SMS om ægte billeder (jeg havde først talt i telefon med hende), så svarede hun ikke mere - så det er åbenbart ikke hende på billederne. Hvis hun ligner rigtigt meget, så er jeg dog stadig interesseret - hvad siger du, @Twixty? Ligner hun meget? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Twixty 7 Skrevet 13. Juni, 2018 Jeg synes hun ligende hende så meget at det er svært at sige nej. Hun havde meget læbestift på den dag så det kunne godt forvirre lidt. Hudfarven er den samme og kroppen, men ansigtet var svær. ☺️ Du vil ikk blive skuffet over udseendet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg