Hop til indhold
Jogge

natasha-thaimassage - Østerbro

Recommended Posts

Nå ok. Stederne skifter jo også ejer. Har du været der fornyligt? B2B kan vel også gå :D , syntes faktisk ofte det er vær at gå efter deres egen anbefaling, det de godt kan li' og så ender det ofte godt ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er vel 3 mdr. siden jeg selv har været der, første gang jeg har fået b2b syntes ikke det var noget men det kan jo godt være jeg forventede noget mere, under hj var der ingen berøringsangst fra Natashas side, jeg fik lov og beføle både oppe og nede, ingen klage over det.

Hendes bryster er ikke store men lige som jeg kan lide dem.

Flere har i en anden tråd klaget over at selv om de har booked tid med Natasha så har hun været optaget når de kom, sørg for de bliver klar over du kun ønsker hende.

The Rider

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak Rider. Men nu kan jeg ikke finde udaf om jeg skal vælge tantra eller b2b? :lol:

Calls for a second opinion, any one? (Ellers må man jo spare op til en dobbelt lektion) :?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har nu fået besøgt Natasha. Det var en god oplevelse. Jeg bad om lidt hård massage til nakke/skuldre, og så tantra. Den kombo var Natasha med på, dog med det forbehold, at det måske ikke ville blive hårdt nok. Men det var helt ok. Tantraen var ikke super-klasse, men Natasha spurgte i stedet lidt ind til, hvad vi ellers kunne lave, så vi aftalte lidt massage til hende og full service. Det var fedt. Hun er en utrolig flot pige ... spinkel. Og jeg tror, at hun kunne lide det. Jeg kommer helt sikkert igen. Hun "markedsførte" også hendes kollega, som er under "oplæring". Hun ser også godt ud på billederne (den spinkle af de to andre), så hun kommer til at trække et besøg også.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Indeholder den fulde pakke kønslig omgang med damen?

Der tror jeg du skal besøge hende for at finde ud af. Som helt ny på boardet skal man yde før man nyder :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der tror jeg du skal besøge hende for at finde ud af. Som helt ny på boardet skal man yde før man nyder :D

Det skal prøves. Kunne være en sjov debut.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...