Hop til indhold
Jernstangen

Maria!!! Anal,kiss and the best superfrench!!!! - absolut IKKE....

Recommended Posts

Først det notoriske link:

Maria!!! Anal,kiss and the best superfrench!!!!

Jeg kiggede her på sitet - og kunne ikke finde nogen som havde anmeldt hende tidligere. Så jeg tog chancen. Big mistake. Men så har jeg taget en for holdet.

Og lad det være sagt med det samme – jeg havde måske heller ikke den bedste dag ’på kontoret’. Jeg skriver til pigen for at få en aftale. Og hun svarer hurtigt tilbage med adresse. Vi aftaler en tid umiddelbart efter. Kommer frem til adressen og – som jeg altid gør – ringer for at sige at jeg er ankommet. Får en rimelig sur sms tilbage om hvad jeg vil og hvorfor jeg ringer. Øhhh vi har en aftale!!!

Anyways – bliver bedt om at vente et par minutter og det gør jeg så. Bliver kaldt frem til opgangen og kravler stille op ad trappen. Bliver lukket ind i en meget mørk korridor af en kvinde (mutter). Siden ind i et værelse hvor der så er ung en pige. Bliver præsenteret for ’Maria’ af mutter som samtidig pointerer at hun er tolk for Maria. Og lad mig sige det med det samme: DET ER IKKE HENDE PÅ BILLEDERNE!

Hun ser fuldstændig ligegyldig ud og knap nok smilende – men jeg er tændt og tænker: bare der er puls :P Big mistake. Jeg bestiller en halv time med græsk – da pengene åbenbart falder ud af lommerne på mig. Big mistake. Jeg hopper hurtig ud i bad og tilbage igen i værelse. Maria sidder på sengen og er helt stille og gør ikke megen væsen ud af sig. Og her tænker jeg ……… big mistake.

Men pengene er jo udvekslet og jeg forsøger ihærdigt at få gang i ’jernstangen’. Ingen response. Hun kigger på mig – uden i virkeligheden at vise en eneste mime. Det har jeg sgu ikke prøvet før. Hel forladt for indlevelse. Halloooo – jeg har brug for at du hjælper lidt til her. Så hiver hun mekanisk i min pik – som når jeg ikke kan få gang i græsslåmaskinen derhjemme. Det hjælper ikke….

Vi forsøger frem og tilbage men lige lidt hjælper det. Nu er jeg stresset. Hun kigger på uret. Jeg tænker – shit – jeg er jo lige kommet, eller er jeg. Hvor lang tid har jeg tilbage? Mere stress. Hun forsøger med et sidste blow som er så ligegyldigt som pap – og så kapitulerer jeg. Jeg tager mit tøj og går.

Tusind stakkater fattigere cykler jeg hjem og ærgrer mig over at jeg ikke skred da jeg så at det hverken var pigen eller at hun så særlig imødekommende ud.

Kommer jeg igen? Absolut ikke.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja pigens dårlige attitude siger meget. Efter pengene bliver detsjældent bedre.

En god attitude  kan er ingen garanti. Ikke sjældent ændre pigen attitude efter at pengene er faldet.

Der er skøn ikke noget mere nedslående, så en pige på den måde "blot nupper" pengene

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...