joenne01 10 Skrevet 6. Juni, 2018 (edited) Nogen der har besøgt denne ? Reklamerer på EB og på side6.dk kolding asiatisk massage Ny spændende pige i danmark tilbyder super cocktails. 50342135 Har skrevet lidt med hende i dag og satser på et besøg i morgen. Nogen har har noget at berette https://massage.side6.dk/ivy Redigeret 6. Juni, 2018 af joenne01 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest keep it simpel Skrevet 6. Juni, 2018 (edited) Mener hun i lang tid har været på Fynsvej i Kolding.... Har skrevet med hende for et stykke tid siden - men hun var dyr og ja - så er det rimelig ulækkert på denne adresse.. Redigeret 6. Juni, 2018 af keep it simpel Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
joenne01 10 Skrevet 6. Juni, 2018 keep it simpel skrev, for 1 minut siden: Mener hun i lang tid har været på Fynsvej i Kolding.... Har du besøgt hende og har du noget at berette ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest keep it simpel Skrevet 6. Juni, 2018 Jeg valgt ikke at besøge hende da hun som sagt var for dyr ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
joenne01 10 Skrevet 6. Juni, 2018 keep it simpel skrev, for 1 time siden: Jeg valgt ikke at besøge hende da hun som sagt var for dyr ... Ok, hun har oplyst en pris på 700 for FP i en halv time, 1200,- for en hel. Det er vel prisen ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mrXX 20 Skrevet 8. Juni, 2018 Fik du besøgt damen @joenne01 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
joenne01 10 Skrevet 9. Juni, 2018 mrXX skrev, for 14 timer siden: Fik du besøgt damen @joenne01 desværre ikke. Arbejde førte mig i en anden retning. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zamfir 13 Skrevet 10. Juni, 2018 Jeg besøgte hende i går. Ældre afdanket thai, hurtigt blow til 500.-. Hun var egentlig meget sød, vi havde aftalt 20 minutters massage inkl sex, men fint nok bare med et blow. Ikke et sted jeg besøger igen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
joenne01 10 Skrevet 10. Juni, 2018 Zamfir skrev, for 4 timer siden: Jeg besøgte hende i går. Ældre afdanket thai, hurtigt blow til 500.-. Hun var egentlig meget sød, vi havde aftalt 20 minutters massage inkl sex, men fint nok bare med et blow. Ikke et sted jeg besøger igen. Jamen så ser det jo ikke ud til at jeg er gået glip af noget. Billederne signalerer ellers ikke " ældre afdanket thai " Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg