Mr. Klyt 17 Skrevet 6. Juni, 2018 https://annoncelight.dk/showad/250988 Var der i går aftes. Ret sikker på at virkelighed og billeder hænger sammen. Det gør hendes ord dog ikke, efter min smag. Suttede meget hårdt og ufølsomt, og blev ved, selvom jeg sagde det til hende. Derefter totalt uengageret sex. Måtte ikke røre bryster, da jeg så lød skuffet over det, fik jeg lov alligevel. Men lukkede øjne, eller kiggede væk. Havde bare travl med at jeg blev færdig. Jeg kommer bestemt ikke igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jonasfrapuls 103 Skrevet 6. Juni, 2018 Meget fin krop.. Men de øjenbryn, de ødelægger lidt det hele Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sexo 82 Skrevet 6. Juni, 2018 Var det en meget lille lejlighed hvor der også er en flok andre piger man kan høre konstant ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jyden33 138 Skrevet 7. Juni, 2018 Sexo skrev, for 10 timer siden: Var det en meget lille lejlighed hvor der også er en flok andre piger man kan høre konstant ? Yep. Samme sted som Maya Vejle og samme service kan jeg læse Jeg så hinde under mit besøg ved Maya. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg