Mikkel K 53 Skrevet 6. Juni, 2018 Jeg skal til Nordjylland og overvejer at besøge Sexyella som jeg ikke har set før. Nogen der har besøgt hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Havemand 321 Skrevet 6. Juni, 2018 Man kan vist ikke beskylde den side for information overload. Hun ser spændende ud, men når der ingen kontaktinfo er, og der ikke står en adresse, så bliver det svært Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
flensborgeren 0 Skrevet 6. Juni, 2018 (edited) Havemand skrev, 1 time siden: Man kan vist ikke beskylde den side for information overload. Hun ser spændende ud, men når der ingen kontaktinfo er, og der ikke står en adresse, så bliver det svært Der står da Frederikshavnsvej Sindal og tlf nr i annoncen. Redigeret 6. Juni, 2018 af flensborgeren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
North 749 Skrevet 7. Juni, 2018 Mikkel K skrev, for 7 timer siden: Jeg skal til Nordjylland og overvejer at besøge Sexyella som jeg ikke har set før. Nogen der har besøgt hende? Samme telefonnummer på denne annonce, kender dog hverken pigen eller stedet. https://annoncelight.dk/showad/239219 /North Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Havemand 321 Skrevet 7. Juni, 2018 flensborgeren skrev, for 16 timer siden: Der står da Frederikshavnsvej Sindal og tlf nr i annoncen. Sådan ser annoncen ud på min PC. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mikkel K 53 Skrevet 11. Juni, 2018 Har du en AdBlocker? Prøv evt. at se om det hjælper, hvis du deaktiverer den. Det skete for mig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg