Hop til indhold
Guest Oliver95

CassiopeiaStars

Recommended Posts

Guest Oliver95
ppd skrev, den 7/6/2018 at 23:40:

Der er masser af film du kan give dig i pikken til på psndamove.cc

Jeg forstå ikke det her ppd? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Oliver95 skrev, den ‎07‎-‎06‎-‎2018 at 21:47:

Det er mere min tænke om at hun så kan have haft andre kunder den dag. Den synes jeg er lidt...

(hvordan kan de også have så meget lyst. Hvorfor blir de ikke “mætte” efter første kunde?)

penge gør meget :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg synes det lyder som en god ide at starte din "karriere" med et besøg hos CS. 

De var mit første sted da jeg flyttede til KBH for mange år siden. 

jeg vil anbefale en tur med Chantal - hun er en voksen kvinde, som med stor empati vil indføre dig i hendes verden. 

Fortæl hende at du er førstegangsbesøgende, og du kan spørge hende om alt. Hun er sød og hjælpsom. 

L

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Oliver95
lars1973 skrev, for 13 timer siden:

Jeg synes det lyder som en god ide at starte din "karriere" med et besøg hos CS. 

De var mit første sted da jeg flyttede til KBH for mange år siden. 

jeg vil anbefale en tur med Chantal - hun er en voksen kvinde, som med stor empati vil indføre dig i hendes verden. 

Fortæl hende at du er førstegangsbesøgende, og du kan spørge hende om alt. Hun er sød og hjælpsom. 

L

Tak for indslag.

men jeg holder mig til Emma, vi har en rigtig dialog på mail :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Oliver95
ppd skrev, den 7/6/2018 at 23:56:

Når piger får lyst til sex og vores pik og den ikke er i nærheden, eller de ikkke har den ved hånden, så dyrker de idræt for at få tankerne/liderligheden over på noget andet.

Fyre skal bare se et nøgent.bryst før vi kan få rejsning og "tage en hurtig spiller" , ofte overstået groft sagt på 5 minutter at få hjernen til a falde til ro..og så kan vi igen 20 minutter efter..

Hos piger er det lidt anderledes. De skal ofte nå mange ting og få styr på de ting som går dem på, før de kan slappe af og give sig hen og når de først får lyst til sex, så skal det oftest bygges langsomt op med forkælelse (god mad, rigtig påklædning), afstressing og så er det ikke så let for piger "at komme" som når vi nu skyder kanonen af og rystelserne og "feel good" stemningen breder sig fra hjernen (1-2 sekunders tomhed, hvor hjernen" sættes ud af drift") over det nederste af ryggen/bækkenet.

Endorfin (kemisk stof)  rusen får din hjerne vil at ville have mere..Lidt ligesom når piger/kvinder er på.udkig efter sko og nyt tøj. Det bliver de (lidt) "høje" af..

1380882_f520.jpg

http://4.bp.blogspot.com/-pgRUPl-SwQY/UW9prEmyXQI/AAAAAAAAAyc/jnS7CD364p8/s1600/1380882_f520.jpg

Det er interessant læsning/viden :-)

tak :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Enkelt PRO-top med Cassiopeia - når du skal finde stedet, skal du først op af trapperne, ind i opgangen, og så ned af trapperne mod kælderen.

IKKE løbe 5 gange rundt på bygningen for at finde kældernedgangen direkte fra gaden som.. en ven gjorde første gang han var der.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Oliver95
MidnightCowboy skrev, den 12/6/2018 at 21:19:

Enkelt PRO-top med Cassiopeia - når du skal finde stedet, skal du først op af trapperne, ind i opgangen, og så ned af trapperne mod kælderen.

IKKE løbe 5 gange rundt på bygningen for at finde kældernedgangen direkte fra gaden som.. en ven gjorde første gang han var der.

På hjemmesiden står “Ring på dørklokken hvor der står Cassiopeia! Døren åbner automatisk. Gå 5 trin ned,og telefondamen vil tage imod dig. Nu er du godt på vej til at møde stjernerne...”

Det lyder da til at være lige til :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der kan godt være lidt lummer belysning når du bliver ledt ind i rummet af den lækre telefondame..MILF.

Stedet er lidt Oldschool..store boheme møbler, stole.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Oliver95
ppd skrev, for 33 minutter siden:

Der kan godt være lidt lummer belysning når du bliver ledt ind i rummet af den lækre telefondame..MILF.

Stedet er lidt Oldschool..store boheme møbler, stole.

Jeg må sgu sige jeg glæder mig sgu til at opleve det hele. Det blir sgu spændende og Emma virker rigtig sød, ærlig og  forstående, og ikke mindst ser hun pisse dejlig ud. Jeg krydser for det kommer til at gå godt. Måske kommer der en lille anmeldelse efterfølgende :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...