Frisker 37 Skrevet 8. Juni, 2018 Nuud i Phan wellness på Lyngbyvej er min absolutte favorit - hvem din ? :)) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 8. Juni, 2018 Frisker skrev, for 14 minutter siden: Nuud i Phan wellness på Lyngbyvej er min absolutte favorit - hvem din ? :)) Jeg troede, at hun var ude af branchen for længst. Men mit bud er Dao på Strandvejen, hvis det endelig skal være thaimassage. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frisker 37 Skrevet 8. Juni, 2018 (edited) Det er hun bestemt ikke, og stadig lige fremragende Redigeret 8. Juni, 2018 af Frisker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frisker 37 Skrevet 8. Juni, 2018 http://phan-wellness.dk/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. 2258 Skrevet 9. Juni, 2018 Glimrende anmeldelse Nej - ren og skær reklame - reklame og atter reklame. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
shiny 561 Skrevet 9. Juni, 2018 Øh, Frisker: får du mere end HJ af Nuud? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frisker 37 Skrevet 10. Juni, 2018 Næ ikke reklame. Jeg er bare nysgerrig på hvem I - derude - har som favorit. Og vedr. Hj og mere - aner dette ikke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
butterfly 817 Skrevet 10. Juni, 2018 Hva så Frisker, en lang weekend, rød stue åbner igen imorgen kl. 08.00 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PeeHairy 312 Skrevet 20. Juni, 2018 Frisker skrev, den 8/6/2018 at 23:15: Nuud i Phan wellness på Lyngbyvej er min absolutte favorit - hvem din ? :)) Ja - når massagen er vigtig - så er Nuud absolut i særklasse! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frisker 37 Skrevet 29. August, 2018 Wanthong i Virum er også en favorit Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
leo kbh 648 Skrevet 30. August, 2018 Ja nuud er god, Det er Pim Pim også & i smallegade nr. nogle og halvtres på Sunin, jeg kan ikke huske hvad hun hedder, er også god. (har heller ikke link) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
benwoods9 124 Skrevet 30. August, 2018 Hvis man bare vil diskutere hvilket sted der er bedst hører tråden vel mere hjemme under generel debat end under anmeldelser! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
butterfly 817 Skrevet 30. August, 2018 Du har ret , benwoods9 Måske administrator kan flytte den Gammel tråd fra 8 juni af Frisker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frisker 37 Skrevet 30. August, 2018 Er det 8kke en slags anmeldelse når man synes nogensteder er gode. Men for mig er det lige meget hvor tråden ligger Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
butterfly 817 Skrevet 30. August, 2018 Du kommer ikke med en anmeldelse, kun din mening om , hvilken thaimassagested der er bedst Så.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg