Hop til indhold
FætterGuf

Advarsel Århus

Recommended Posts

Der er kun éen mulighed, anmeldelse til politiet fra de personer der har været udsat for noget ulovligt!

Alt andet er selvtægt og dermed ikke helt fint i kanten.

Nody

Præcis, men der er åbenbart ikke andre end mig der har lyst til at stå frem ...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der findes andre muligheder end politiet og som ikke kommer ind under selvtægt. Som jeg er oplyst, er der en der afprøver den mulighed. Det er efter min mening det bedste, idet det springer politi-ledet over.

Da pigen er under opsyn, eller beboer på en institution under kriminalforsorgen, er der en der er blevet forulempet, der har taget kontakt til de ansatte på stedet og drøftet problemerne med dem. Om det har hjulpet vil fremtiden vel kun vise og man kan vel holde øje med det på AnnonceLight.dk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tror og ved at nogen af disse piger har nogen alvorlige psykiske problemer, så ved faktisk om sider som annoncelight, der tiltrækker uerfarne amatørpiger, gør noget godt for disse piger. Har iøvrigt bemærket mange unge amatørpiger slet ikke prøver at skjule deres identitet længere...det er nye tider med den der Paradisehotel-generation.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er idag indgivet anmeldelse til Østjyllands politi mod hende for :

1) Bedrageri - hun er ikke den hun skriver i annoncen, og har ingen intentioner om at udføre det hun får betaling for.

2) Tyveri - der er flere som har fået stjålet ting under hendes besøg

3) Trusler - hun har overfor flere givet indtryk af at kende "forkerte" mennesker som hun vil bruge mod folk

4) Chikane - hun har chikaneret "tidligere kunder" ved flere lejligheder efterfølgende

5) Afpresning - hun har forsøgt at afpresse sig til 20.000 for ikke at anmelde en fyr for voldtægt osv.

Politiet tager sagen MEGET seriøst og reagerede med det samme på anmeldelsen, så jeg er positiv og forhåbningsfuld overfor at hun bliver stoppet, og at nogen af os måske kan få vores penge tilbage så vi kan få en god oplevelse hos en anden gudinde ;)

Batmule76

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fedt, Fedtmule.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er imponeret, godt gået, hun ødelægger totalt tilliden mellem pigerne og kunderne.

Meget flot at du står ved din beslutning og rent faktisk anmelder tøsen.

Det er super batmule, så godt at du burde kalde dig supermule.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fantastisk...godt der findes side som denne for at advare andre

m.v.h.

Skjold

Del dette indlæg

Link til indlæg

Gad vide vide hvad hendes motiver er for at lave den form for forretning... er der nogen lommepsykologer der kan komme med bud.. jeg tror hun har ADHD og er afhængig af spændingen i at lokke ofre i fælden. Måske kan det også noget at gøre med had til mænd og en måde at straffe dem på.. eller også helt banalt en "nem" måde at tjene penge på... men helt sikkert hun er på katastrofekurs.. hun skulle sendes ud langt ud på landet og arbejde på en gård.. langt væk fra storbyen. Synes også der er eksempel på de farlige muligheder som adgang til mobiltlf og nettet giver... hvis det have været for 20 år siden havde hun siddet på sit værelse og set videofilm og drukket cola og intet vist om prostitution.

Tak til den modige som har meldt hende til politiet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

GODT HUN ER ANMELDT.

Jeg skulle møde hende ude ved Egå kirke,hun havde sendt billeder på sms og synes hun så godt ud.

Da hun så kom og satte sig ind i bilen kunne jeg se med det samme det ikke var hende fra billederne,hun var fedladen og ikke særlig pæn.

Det første hun gjorde var og forlange penge,jeg dagde vores aftale var aflyst,så gik hun helt amok,prøvede at stjæle bilnøgler mobil og pung.

Det lykkedes hende dog ikke,men hun fik revet mine briller af og forlangte 500 kr hvis hun ikke skulle knuse dem.

Jeg stak hende pengene bare for at komme væk,hun var helt sindsyg,da hun stod ud spyttede hun mig i hovedet,det var lige før jeg havde stukket hende et par,sådan en møgso.

mvh lasse

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu når vi snakker advarsler på annoncer fra Annoncelight, så bid mærke i MissSnuggi fra Sønderborg. Der har været udsagn på gimel.dk om noget tilsvarende med hende. Godt nok gennemfører hun akten, men har mindst én gang optrådt som noget ustabil, nærmest borderline i hendes opførsel. Andre siger hun bare ikke har ret mange brikker at flytte med. Jeg vil tage mig i agt og nok styre udenom hende. Sig ikke, at du ikke er blevet advaret!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Stor tilkendegivelse herfra til Batmule. Det var et godt træk. :)

Får du brug for vidneudsagn af en der har været igennem møllen til politiet siger du bare til.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu når vi snakker advarsler på annoncer fra Annoncelight, så bid mærke i MissSnuggi fra Sønderborg. Der har været udsagn på gimel.dk om noget tilsvarende med hende. Godt nok gennemfører hun akten, men har mindst én gang optrådt som noget ustabil, nærmest borderline i hendes opførsel. Andre siger hun bare ikke har ret mange brikker at flytte med. Jeg vil tage mig i agt og nok styre udenom hende. Sig ikke, at du ikke er blevet advaret!

Link til Gimel debatten om Miss Snuggi http://www.gimel.dk/log/Efterlysning/ShowMessage.asp?ID=14529

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det lader til hun er på spil igen, der er en (nu 19år) pige som har en annonce i dag, med nogenlunde samme sprogbrug som i de gamle annoncer. Hun vil nok blive med at husere lang tid endnu:(

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tænkte det samme, da jeg så annoncen. Lidt synd hvis det er en anden, men alle er skræmt væk....

Del dette indlæg

Link til indlæg

kan være noget hun skriver...

jeg ved ikke om det er hende, men en fornemmelse jeg har...

lyder for godt til at være sandt..

men kan være sandt, prøve at kontakte hende..

prøvemanden

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hey

Jeg kan i hvert fald bekræfte hun stadig er på spil!

Denne annonce er hendes:

https://annoncelight.dk/annonce/12795/aa ... oeger-idag

Har haft besøg af hende, og det er standard som mange skriver herinde.

Hun forlanger penge, skrider kort efter og begynder så at komme trusler om hun kender alle mulige, som vil smadre en.

Og hun er jo mega fed og klam, ikke i nærheden af de billeder hun sendte. Så var fint tilfreds med at slippe af med hende, men hun skal sgu ikke true mig!

Kan også se på Annoncelight, at der er en som har lavet et indlæg hvor han advarer mod hende for et par dage siden, hvor hun også var smuttet med pengene.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

• Create New...