prøvemanden 674 Skrevet 30. August, 2012 hej, ok, ja to siger hver det modsatte, jeg ved hvem jeg tror på... samt fik du hende til at sende et par billeder?? prøvemanden... ps kan annoncelight ikke blokke hende??? skrev han før? Del dette indlæg Link til indlæg
martin6000 2 Skrevet 30. August, 2012 hej, ok, ja to siger hver det modsatte, jeg ved hvem jeg tror på... samt fik du hende til at sende et par billeder?? prøvemanden... ps kan annoncelight ikke blokke hende??? skrev han før? Jeg skrev efterfølgende om hun havde sendt mails, fra en anden konto før, fordi jeg havde modtaget det billede før. Derefter hørte jeg intet fra hende. Jeg er jo også nyu herinde, så i princippet kunne jeg jo også være fake. Men ville bare lige fortælle folk min oplevelse. Ps. Har anmeldt annoncen, så må vi se om det hjælper. Del dette indlæg Link til indlæg
prøvemanden 674 Skrevet 30. August, 2012 hej, måske de billede som hun har sendt, burde sendes rundt, således at alle kan se hvis man modtager dem, så ved man at man skal holdes sig væk.. bare en tanke prøvemanden Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 30. August, 2012 selvfølgelig hjælper det en lille bitte smule at anmelde annoncen. Men hun opretter jo bare en ny annonce med en ny mailadresse. evt får nye billeder, da hun nu ved det er et problem Når der ikke er flere mænd i Århus at tage røven på, flytter hun til Odense eller lignende og fortsætter sin lille leg. Der er jo rigtig mange penge i branchen, så et nyt indskud betyder jo ingenting mit råd er: Hold jer til de etablerede steder, og hvis i absolut skal ud i det der privat/distræt, så se da om der ikke er anmeldelser på pigen inden. Ikke en 100 % garanti mod at blive taget i røven, men det hjælper da Del dette indlæg Link til indlæg
hp42 20 Skrevet 30. August, 2012 Delvist enig med liderligfyr. Men det er jo møgirriterende at man skal være så forsigtig, for nogen gange er det jo spændende at mødes med en af dem der annoncerer på fx annoncelight. Der er klart større variation end på et etableret massagested, men variationen går jo begge veje, man kan også være heldig at få en fanstastisk oplevelse. Jeg har et par stykker af de ovenud fantastiske, samt et par middelmådige men heldigvis heller aldrig prøvet hende her. Forsøgte et par gange at få en aftale med Angelina fra Herning før de dårlige anmeldelser begyndte at dukke op, men det mislykkedes heldigvis:) Nogen af dem er bare dårlige, men hende som beskrives i denne tråd er jo decideret kriminel, så vidt jeg har forstået, og dem er der da forhåbentlig relativt få af. Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Co-Admin Skrevet 30. August, 2012 Hvorfor skulle jeg lyve. Jeg har selv været udsat for hende, men hende her er ikke den samme. Jeg har haft en bruger herinde før, men kan ikke huske min kode, så jeg lavede en ny. Nu er jeg så nok nødt til at blande mig lidt. Hvis du vil tages alvorligt, så kan du sende mig en PM, hvori du oplyser dit tidligere brugernavn, som du har glemt koden til. Din ip-adresse viser nemlig ikke, at du har været herinde før. MVH Co Admin :ugeek: Del dette indlæg Link til indlæg
Mr. Bean 459 Skrevet 30. August, 2012 Hvorfor skulle jeg lyve. Jeg har selv været udsat for hende, men hende her er ikke den samme. Jeg har haft en bruger herinde før, men kan ikke huske min kode, så jeg lavede en ny. Hvis du har glemt din kode kan du bare udfylde brugernavn og email-adresse her, så får du automatisk tilsendt det igen. http://www.eroguide.dk/forum/ucp.php?mode=sendpassword Del dette indlæg Link til indlæg
manden5 0 Skrevet 30. August, 2012 Nu er jeg så nok nødt til at blande mig lidt. Hvis du vil tages alvorligt, så kan du sende mig en PM, hvori du oplyser dit tidligere brugernavn, som du har glemt koden til. Din ip-adresse viser nemlig ikke, at du har været herinde før. MVH Co Admin Det er klart du ikke kan genkende mit ip-nummer, da jeg jævnligt skifter det Del dette indlæg Link til indlæg
hp42 20 Skrevet 30. August, 2012 Mmm. Det er nemlig helt almindeligt sådan at skifte sit ip nummer fra tid til anden:D Det gør jeg også hele tiden:) Og mit navn og min email adresse osv. Del dette indlæg Link til indlæg
Liderbassen 78 Skrevet 30. August, 2012 Det er klart du ikke kan genkende mit ip-nummer, da jeg jævnligt skifter det CBBA hvorfor giver du bare ikke op og finder noget meningsfuldt at tage dig til Del dette indlæg Link til indlæg
prøvemanden 674 Skrevet 1. September, 2012 Hej tror hun er der igen... https://annoncelight.dk/annonce/14646/pi ... sexpartner prøvemanden Del dette indlæg Link til indlæg
DenOmrejsende 7 Skrevet 3. September, 2012 Hej tror hun er der igen... https://annoncelight.dk/annonce/14646/pi ... sexpartner prøvemanden Prøvemanden, jeg forstår godt din lyst til at advare dine partners in crime (dvs. os kunder). Men fra nu af... vil du så ikke i det mindste prøve at skrive til pigen først, før du skriver "at nu er den gal igen"??? Nogle af de annoncer du har advaret imod på det seneste, tror jeg er reelle nok. De er sikkert bare blevet bombarderet med henvendelser. Skulle du imidlertid støde på en retorik, et sprog eller modtage billeder fra en annoncør, som passer på hende psykopaten, SÅ kan du med rette lave en advarsel. Ved at råbe "ulven kommer" hele tiden, gør bare at vi andre med tiden, ikke tager dine advarsler seriøst. Når det er sagt, så har jeg skrevet til alle de annoncer du har advaret imod. Har intet svar fået. Og jeg plejer ellers altid, ud fra mit sprog at få et svar tilbage uanset hvad. Så du kan teoretisk have fat i den lange ende. Men prøv at skaffe lidt beviser, inden du råber op :) Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4770 Skrevet 3. September, 2012 Prøvemanden, jeg forstår godt din lyst til at advare dine partners in crime (dvs. os kunder). Men fra nu af... vil du så ikke i det mindste prøve at skrive til pigen først, før du skriver "at nu er den gal igen"??? Nogle af de annoncer du har advaret imod på det seneste, tror jeg er reelle nok. De er sikkert bare blevet bombarderet med henvendelser. Skulle du imidlertid støde på en retorik, et sprog eller modtage billeder fra en annoncør, som passer på hende psykopaten, SÅ kan du med rette lave en advarsel. Ved at råbe "ulven kommer" hele tiden, gør bare at vi andre med tiden, ikke tager dine advarsler seriøst. Når det er sagt, så har jeg skrevet til alle de annoncer du har advaret imod. Har intet svar fået. Og jeg plejer ellers altid, ud fra mit sprog at få et svar tilbage uanset hvad. Så du kan teoretisk have fat i den lange ende. Men prøv at skaffe lidt beviser, inden du råber op Nu skriver prøvermanden at han TROR hun er på igen. Se det er jo ikke at råbe "ulven kommer", netop fordi der skrives "jeg tror" så har han mistanle om at det er hende igen. Du skal sgu læse hvad der står inden du beskylder nogen skribenter for noget. god eftermiddag. Del dette indlæg Link til indlæg
DenOmrejsende 7 Skrevet 3. September, 2012 Nu skriver prøvermanden at han TROR hun er på igen. Se det er jo ikke at råbe "ulven kommer", netop fordi der skrives "jeg tror" så har han mistanle om at det er hende igen. Du skal sgu læse hvad der står inden du beskylder nogen skribenter for noget. god eftermiddag. Hvis "tror" ikke er at råbe ulven kommer, så er "tror" allerhøjest ligegyldigt - prøvemandens indlæg ligeså. For helvede folkens, det er jo ikke farligt at skrive til annoncørerne. I bestemmer jo selv hvor mange personlige oplysninger I smider afsted. Appellerer bare til, at man lige slår koldt vand i blodet og tager en føler på situationen, før man smider en advarsel afsted på Eroguide. PS: Dette er IKKE et forsvar af den latterlige, mentalt syge pige. Del dette indlæg Link til indlæg
Mr. Bean 459 Skrevet 3. September, 2012 Hej tror hun er der igen... https://annoncelight.dk/annonce/14646/pi ... sexpartner prøvemanden Hun svarer ikke på mail. Del dette indlæg Link til indlæg
prøvemanden 674 Skrevet 3. September, 2012 hej, jeg skal da, hvis det gener så mange at jeg giver en tanke og advar ... så lader jeg være med at give et opråb--- og så lige hvem siger jeg ikke skriver til dem??? ikke mig, men jeg behøver vel ikke skrive jeg har mailet dem?? eller skal jeg beskrive alle skridt jeg gør??? men lad være med at skændes om det... det er det ikke værd-- prøvemanden Del dette indlæg Link til indlæg
Århusflammen 2 Skrevet 6. September, 2012 Hun svarer ikke på mail. Jeg har lavet en aftale med pigen her i eftermiddag...skal nok fortælle hvordan det går. Vi har skrevet sammen siden mandag og jeg har modtaget omkring 20 beskeder fra hende på mail. Hun virker om ikke andet meget ihærdig. Jeg tager alle forholdsregler som beskrevet tidligere og er meget på vagt. Ja...jeg har lige tilmeldt mig herinde. Har tidligere læst flere artikler og advarsler, så jeg synes det er rimeligt at jeg nu selv bidrager en smule. Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Knajten Skrevet 6. September, 2012 Sig har i ikke andet at tage jeg til end at sidde og lure på annoncer på det der site som jeg da aldrig kigger på.. Få jer dog et liv med indhold.. :lol: Del dette indlæg Link til indlæg
prøvemanden 674 Skrevet 27. September, 2012 hej ved jo ikke om jeg kan ligge den her.. der ikke tænkt over det.. men tror man skal vurdere hvem denne person kan være, hvia man søger kontakt til hende, lyder som en del af de annoncer som er lavet før https://annoncelight.dk/annonce/16987/fr ... n-11-og-16 prøvemanden Del dette indlæg Link til indlæg
Århusman 113 Skrevet 27. September, 2012 Tror også det er hende igen... Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Jensen 2078 Skrevet 28. September, 2012 hej ved jo ikke om jeg kan ligge den her.. der ikke tænkt over det.. men tror man skal vurdere hvem denne person kan være, hvia man søger kontakt til hende, lyder som en del af de annoncer som er lavet før https://annoncelight.dk/annonce/16987/fr ... n-11-og-16 prøvemanden Når man søger på hendes mail [email protected] kommer denne annonce https://annoncelight.dk/annonce/14646/pi ... sexpartner også frem Mvh Arne Del dette indlæg Link til indlæg
prøvemanden 674 Skrevet 2. Oktober, 2012 Hej, sammen ordlyd er lagt i dag.. https://annoncelight.dk/annonce/17433/bu ... n-13-og-17 prøvemanden Del dette indlæg Link til indlæg
Mand311 0 Skrevet 16. Januar, 2013 Så er hun på spil igen, hun løb med mit kørtkort mm. Jeg fik dog alle (Fuld person nr / Fuldt navn mm) hendes oplysninger så hvis nogen bliver/er blevet snydt af hende må de lige kontakte mig så udlevere jeg det. EDIT: Hvis nogen har et billede som jeg kan ligge med ville det være super, ville gøre det lidt nemmer så vi er 100% sikker på at det ikke er en forkert pige der bliver udleveret til politiet hvis nogen vil gøre det. Mener så kan de lige se billede og være 100% sikker på at det er hende. Del dette indlæg Link til indlæg
prøvemanden 674 Skrevet 17. Januar, 2013 hej, det træls, hvordan fandt du hende? rart at vide hvilke sted eller annonce du faldt over. prøvemanden Del dette indlæg Link til indlæg
Agent 007 415 Skrevet 17. Januar, 2013 Så er hun på spil igen, hun løb med mit kørtkort mm. Jeg fik dog alle (Fuld person nr / Fuldt navn mm) hendes oplysninger så hvis nogen bliver/er blevet snydt af hende må de lige kontakte mig så udlevere jeg det. EDIT: Hvis nogen har et billede som jeg kan ligge med ville det være super, ville gøre det lidt nemmer så vi er 100% sikker på at det ikke er en forkert pige der bliver udleveret til politiet hvis nogen vil gøre det. Mener så kan de lige se billede og være 100% sikker på at det er hende. Hold kæft hvor det indlæg stinker. Hvis jeg var Admin ville jeg kigge mget nøje på indlægget og sandsynligheden af at det er sandt. Del dette indlæg Link til indlæg