Hop til indhold
FætterGuf

Advarsel Århus

Recommended Posts

Gæst

Hold kæft hvor det indlæg stinker. Hvis jeg var Admin ville jeg kigge mget nøje på indlægget og sandsynligheden af at det er sandt.

Når man gennemgår hele historikken omkring bemeldte pige, og sammenholder det med, at forfatteren ikke tidligere er faldet uheldigt op, så ser jeg i øjeblikket ingen grund til at gribe ind på nogen måde.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

at forfatteren ikke tidligere er faldet uheldigt

Hæ, hæ. Det er også svært at have gjort sig uheldigt bemærket historisk, når man kun har skrevet et indlæg.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Netop. Forfatteren burde gøre rede for hvordan han har skaffet fulde navn og personnr. Er jo nemt at aflevere det til politiet. Er det falsk er de trods alt på sporet ;)

Jeg tror ikke på ham. Opretter en profil og 2 minutter efter et indlæg. :ugeek:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Netop. Forfatteren burde gøre rede for hvordan han har skaffet fulde navn og personnr. Er jo nemt at aflevere det til politiet. Er det falsk er de trods alt på sporet ;)

Jeg tror ikke på ham. Opretter en profil og 2 minutter efter et indlæg. :ugeek:

Jeg tog et billede af hendes sygsikring, der ligger ikke en kæmpe lang forklaring bag.

Jeg har ingen interesse i at anmelde hendet det har jeg også sagt til hende, faktisk har jeg tilbudt at glemme det hvis jeg fik mit kørekort, men det er vist kørt i hårdknude især fordi hun truer med hendes venner (far?) ved det ikke helt da jeg er super ligeglad med hendes trusler.

Historien er at hun oprettede en annonce hvorefter hun sov ved mig, dagen efter skulle jeg på arbejde og tænkte at da jeg vidste alt om hvem hun var så kunne hun bare sove videre, der gik så ikke langt tid så ringede hun og sagde at hun havde taget mit kørekort. På det tidspunkt vidste hun ikke at jeg vidste hvem hun var - Det ende så med at hun stjal et kørekort samt noget Apple udstyr mm.

Del dette indlæg

Link til indlæg

hej historie passer overens med andres oplevelser..

men vil du ikke vise hvad for en annonce...

prøvemanden

Jeg tror annoncen var på annoncelight først på ugen. Lagde mærke til at en pige der var " Strandet på Aarhus Hovedbanegaard " og manglede et sted at sove. Mener tidligere at hun har lavet samme nummer i fredericia.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tog et billede af hendes sygsikring, der ligger ikke en kæmpe lang forklaring bag.

Jeg har ingen interesse i at anmelde hendet det har jeg også sagt til hende, faktisk har jeg tilbudt at glemme det hvis jeg fik mit kørekort, men det er vist kørt i hårdknude især fordi hun truer med hendes venner (far?) ved det ikke helt da jeg er super ligeglad med hendes trusler.

Historien er at hun oprettede en annonce hvorefter hun sov ved mig, dagen efter skulle jeg på arbejde og tænkte at da jeg vidste alt om hvem hun var så kunne hun bare sove videre, der gik så ikke langt tid så ringede hun og sagde at hun havde taget mit kørekort. På det tidspunkt vidste hun ikke at jeg vidste hvem hun var - Det ende så med at hun stjal et kørekort samt noget Apple udstyr mm.

Hmm.. undskyld mig.. men hvor dum/naiv kan man være ??

Man overlader da ikke sine værdier til et totalt fremmed menneske, bevares.. du har måske (forhåbentlig) nok hygget dig med hende hele natten, men derfra til at lade hende være alene i dit hjem efterfølgende..

Så er du sgu godt nok selv ude om balladen :shock:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hmm.. undskyld mig.. men hvor dum/naiv kan man være ??

Man overlader da ikke sine værdier til et totalt fremmed menneske, bevares.. du har måske (forhåbentlig) nok hygget dig med hende hele natten, men derfra til at lade hende være alene i dit hjem efterfølgende..

Nå? Tak for dit indput.

Annoncen er dersværre væk fra nettet så vidt jeg kan se.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det gør sgu da ikke sagen bedre. Uanset om han har ladet hende være alene eller ej, er det da pigen der har lavet en svinestreg! :shock:

Del dette indlæg

Link til indlæg

hej

har haft samme tanke, men der jo nogle som ikke ønsker man skriver at man mistænker noget...

prøvemanden

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det gør sgu da ikke sagen bedre. Uanset om han har ladet hende være alene eller ej, er det da pigen der har lavet en svinestreg! :shock:

Danish,

Vi er ikke uenige om at pigen har lavet en svinestreg, jeg mener dog stadig at det er totalt dumt/naivt at overlade sit hjem til en totalt fremmed.

Det gør man da bare ikke..

Svinestregen/tyveriet kunne være undgået med en smule agtpågivenhed :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Danish,

Vi er ikke uenige om at pigen har lavet en svinestreg, jeg mener dog stadig at det er totalt dumt/naivt at overlade sit hjem til en totalt fremmed.

Det gør man da bare ikke..

Svinestregen/tyveriet kunne være undgået med en smule agtpågivenhed :)

Men har du noget konstruktivt at komme med.

Syndes du har da en underlig måde at føre dig frem på, men lad det nu ligge. Nu har du fortalt hvordan det kunne være undgået, ud over at hun jo stjal mit kort før jeg forlod hende.

Jeg takker for din livserfaring og fordi du er så ivrigt for at dele den, det er læst og forstået.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så vil jeg også lige melde mig på banen..

Har set hendes annoncer tit, og synes de er let at gennemskue nu. Men hvis man ikke havde været igennem møllen, og lige var klar over hun altså stadig render rundt, så kan jeg godt forstå der er nogen der falder for den.

Det der irriterer mig mest er egentlig, at der allerede er en politianmeldelse på hende, og alle ved hvem hun er, og alligevel så kan hun bare få lov at fortsætte sine aktiviteter??

Ved godt politiet har travlt, meeen det kræver da vist ikke det helt store detektiv-arbejde at få fat på hende..

Tror sgu hun fortsætter sådan indtil efterhånden alle ved hvem hun er...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er det hende her der advares imod?

https://annoncelight.dk/annonce/33973/un ... til-400-kr

"""Jeg er en pige på 19, 170 cm, 65 kg og c-skål Jeg giver blow i Aarhus i dag m. kom i Ansigt og mund til 400 kr. Tidspunkt: mellem kl. 17.00 og 23.00 Kontakt mig på [email protected] Skriv dit nummer i en mail for svar - jeg svarer ikke over mail."""

Hvis det er hende er der så nogensinde der har fået noget for pengene eller røver/afpresser hun bare alle kunder og løber med deres pung osv...?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er det hende svindleren der advares kraftigt imod?

https://annoncelight.dk/annonce/37877/suttetoes-i-aarhus

####Fræk tøs på 19 er klar til at sutte.Jeg er en fræk tøs på 19 år, 170 cm, 67 kg og en D skål, der giverblowjob i dag til kr 400,-

Blowjobbet inkludere:

Med afslutning hvor der ønskes

sidder ikke helt nøgen, men smider gerne toppen sådan jeg sidder i bar overkrop

Så hvis det er noget for dig, så samle mig op inde i Aarhus midtby.

Skriv til min mail [email protected] med dit telefon nr. Og jeg vil svarer dig via SMS. Ingen svar over mail.louise ####

??

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

ja, det er hende - kan genkende den bh hun har på billledet til venstre..

Del dette indlæg

Link til indlæg

https://annoncelight.dk/annonce/38429/kolding-toesen-giver-sutter-til-450-kr

pas på, nu har hun flyttet sin forretning til Kolding.

Tror ikke den er flyttet dertil fast. Tror hun tager lidt rundt i landet .

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så er hun vist desværre på turne igen ...

https://annoncelight.dk/annonce/44298/fa ... a-i-aarhus

FÅ HELE NATTEN FRA SØNDAG TIL MANDAG MED DIRDYEMMA I AARHUS - 43 visning(er)

Oprettet idag kl. 17:29

Oplev Emma natten frasøndag til mandagfor blot 1200 kr for hele natten.

Emma er en pige på 19 år, 168 cm, 66 kg, og en fin D skål.

Hvis du vil opleve Emmanatten mellem søndag og mandag,skal du have stedet og kunne hente hende i Aarhus.

Emma er til fransk, græsk og dansk...

hun kan kontaktes på [email protected]

- hun har desværre ikke mulighed for at sende billeder

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hold ferie.. En mand har skrevet frem og tilbage til mig , da han tror at jeg er hende, da jeg sagde perfekt til vores aftale.. Slap af gg.. ( Er i Odense idag) :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

• Create New...