Hop til indhold
FætterGuf

Advarsel Århus

Recommended Posts

Guest storslem

nå hvem er så sara i odense?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Hold ferie.. En mand har skrevet frem og tilbage til mig , da han tror at jeg er hende, da jeg sagde perfekt til vores aftale.. Slap af gg.. ( Er i Odense idag) :D

Hvor har han din mail fra?

Forstår ikke helt dit indlæg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hvor har han din mail fra?

Forstår ikke helt dit indlæg

Jeg har en annonce i ekstra bladet idag i Odense.. Har set nu at de også advarer imod hende på Fyn.

Nåmen, vi lavede en aftale til senere iaften og jeg sagde 'perfekt', hvad hun åbenbart også gør, og så troede han at jeg ville stjæle hans penge fra ham.. Det er altså ikke mig, der stjæler.. :)

God weekend gg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Andreas

nå hvem er så sara i odense?

One hell of a cute an´ sexy girl :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

<3 <3 :D

Man skulle sgu tro at dig og andreas har noget kørende ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis hun snyder nogen har jeg stadig hendes oplysninger som kan fåes ved henvendelse.

ps. hun følger med herinde... Eller det gjorde hun ved selvføldig ikke mere. Har også en optagelse hvor hun truer mig med at der vil ske noget med mig, eller sådan noget, hvis jeg ikke sletter alt hvad jeg har skrevet herinde... Tror faktisk ikke at jeg nogenside fortalte hende at jeg optager alle mine telefonsamtaler ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej,

hun snyder da forhåbentlige ikke flere..

prøvemanden

Tror det ikke hun er jo dømt for det så vidt jeg kan forstå og alle kan få hendes oplysninger ved at søge på nettet mm så hun er super let at finde hvis man vil.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej,

ok, måske så at folk har læst om hende her inde og ikke møder hende mere..

vi må bare holde øre og øjne åbne og være varsom hvis man skulle falde over hende...

prøvemanden

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tror det ikke hun er jo dømt for det så vidt jeg kan forstå og alle kan få hendes oplysninger ved at søge på nettet mm så hun er super let at finde hvis man vil.

For det første, så er jeg ikke dømt for noget som helst! - Bare sådan i ved det!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej,

rart at se dig, godt at vide du følger med herinde.

håber du holdt med at snyde og bedrage kunderne....

prøvemanden

Del dette indlæg

Link til indlæg

For det første, så er jeg ikke dømt for noget som helst! - Bare sådan i ved det!

Og hvad er så det andet? Møgso!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er så fedt at folk er OBS på hende tøsen og vi/i hjælper hinanden :)

Håber den tøs bliver straffet/fanget for hendes måde at handle/opføre sig på!

Ville skam bare sende en besked så denne tråd ligger i toppen og folk er opmærksomme på en svindler

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Trunte,

Du virker ellers nogenlunde intelligent, derfor fatter jeg ikke hvorfor du tør udsætte dit liv og helbred for fare, ved at opføre dig som en møgso og snyde og bedrage ærlige folk, når du ved at yde en rimelig og fair service istedetfor, kunne få en masse stamkunder og tjene langt flere penge.

Det kan godt være du ikke er verdens kønneste eller slankeste pige, men det er dit koncept mændene tænder på - udnyt det fremfor at drive bondefangeri med falske fotos og beskidte triks - det vil bare give dig alvorlige problemer på et tidspunkt :roll:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Trunte,

Du virker ellers nogenlunde intelligent, derfor fatter jeg ikke hvorfor du tør udsætte dit liv og helbred for fare, ved at opføre dig som en møgso og snyde og bedrage ærlige folk, når du ved at yde en rimelig og fair service istedetfor, kunne få en masse stamkunder og tjene langt flere penge.

Det kan godt være du ikke er verdens kønneste eller slankeste pige, men det er dit koncept mændene tænder på - udnyt det fremfor at drive bondefangeri med falske fotos og beskidte triks - det vil bare give dig alvorlige problemer på et tidspunkt :roll:

Jeg har ALTID kun brugt mine egne billeder!!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har ALTID kun brugt mine egne billeder!!

hej dejligt du brugt dine egen billeder...

men alt det andet med snyde osv.

forholder du dig ikke til, du desværre en pige med lav moral og etik..

prøvemanden

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvem siger, at der er noget andet?

Det er der som regel, når der er noget "For det første...". Men skolen klarede du vel heller ikke særligt godt? Kan du se et mønster for dig?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis det da er hende ?

Kom pludselig i tvivl - hvis jeg tager fejl , skal jeg naturligvis beklage mange gange .. :?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

• Create New...