Hop til indhold
FætterGuf

Advarsel Århus

Recommended Posts

det kan godt være hende, efter dit indlæg er hendes annonce fjernet

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja - der har jo været et eller andet fusk ved hende , siden hun fjerner annoncen efter få minutter ...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Og så indrykkede hun den igen et øjeblik efter ...

FÅ MIG HELE NATTEN I NAT FOR KUN 1300 - 128 visning(er)

Oprettet idag kl. 17:17

Dansk blondine på 20 år - 169/66/D-skål..

Kom og hent mig i Aarhus og oplev mig hele natten for 1300 kr.Jeg er til alm. hed kærestesex!

Kontakt mig på [email protected]

Del dette indlæg

Link til indlæg

Og så indrykkede hun den igen et øjeblik efter ...

FÅ MIG HELE NATTEN I NAT FOR KUN 1300

Den fantasipris kan man vist roligt betegne som "sexuel dumping"

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja den er lidt svær pga. de oplyste 18 år. En skam at funktionen "Anmeld annonce" ikke er aktiv endnu på Annoncelight.dk.

Det er iøvrigt "Kordegnen" fra Venuslogen der står bag AnnonceLight.dk. Egentligt lidt underligt han tillader piger under 18 år at annoncere der. Den slags har han altid været helt elektrisk over. :?

man kan godt anmelde annonce nu på annoncelight

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun er igang igen

Mailen er: [email protected], lillemig @ gmail.com, lillemig

Hvis nogen bliver snydt og skal bruge navn eller person nummer så skriv til mig.

Det skal altså lige siges vi er to piger

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det skal altså lige siges vi er to piger

Ja, du virkede i hvert fald som om at du har personlighedsspaltning.

Serviceoplysning fra en kriminel:lol: Kan det udvides til at du fortæller hvad der foregår i dit hoved?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Gaffer

TIL TRUNTEN: Når du nu skriver i er 2 piger, vil det så sige vi kan regne med at i begge stjæler med arme og ben og man eller skal være ekstra bange da man bliver udsat for dobbelte trusler...eller hva' :?:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun har jo efterhånden erhvervet kæmpe erfaring i at snyde og bedrage folk, tilsyneladende uden den mindste form for anger og moralske skrupler. Et sandt naturtalent. Disse egenskaber er der jo en masse brancher som efterspørger i dagens Danmark, så mit råd til hende at finde et normalt arbejde, snyde for endnu større beløb og så endda få omverdenens respekt.

:mrgreen:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun har jo efterhånden erhvervet kæmpe erfaring i at snyde og bedrage folk, tilsyneladende uden den mindste form for anger og moralske skrupler. Et sandt naturtalent. Disse egenskaber er der jo en masse brancher som efterspørger i dagens Danmark, så mit råd til hende at finde et normalt arbejde, snyde for endnu større beløb og så endda få omverdenens respekt.

:mrgreen:

Shit, jeg vil helst ikke møde hende som min bankrådgiver :o

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sætter lige det billede ind hun bruger håber man så kan finde det via TinEYE

158dd33a6fb31b384dc240b52e22d3f315

afmozWm.jpg

Det her billede viser slet ikke hvor klam hun er.....

Del dette indlæg

Link til indlæg

det her er altså ved at gå HELT over gevind...

Og det sagt uden at tage stilling hverken for eller imod

Det er dæleme en utiltalende pøbelmentalitet som trives her i denne tråd

Moderator . - so bist du ?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvad mener du, de fleste er jo her i tråden er jo blevet røvet/truet med mere af hende. Det eneste vi gør er jo at advare andre og jeg tilbyder at hvis nogen vil politianmelde hende kan de få hendes fulde navn og person nr, dem ligger jeg jo ikke frem.

Men giver dem gerne til admin hvis han vil overtage den opgave.

Det er fair nok at du ikke ved hvilken tillidsbrud man oplever ved sådan røveri/trusler men at du vil nægte andre hjælp forstår jeg ikke.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis ud ikke kan lide mentaliteten i denne tråd så er der da mulighed for at du ikke behøver at læse med, men du er vel for nysgerrig til ikke at kunne lade være med det.

Hvor svært kan det lige være. Jeg er helt sikker på at Moderator nok skal gribe ind hvis det bliver nødvendigt.

Venligst

Del dette indlæg

Link til indlæg

Heine : Jeg ønsker ikke for nogen at komme i klørene på hende. Men kan godt forstå at tråden her udvikler sig for politiet gør intet ved hende. Hun har i 4-5 år drevet chikane på folk og stjålet og snydt folk. Fedt nok hvis en dag hun render ind i en eller flere der stopper hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Da jeg nu endnu engang har måtte rydde op i tråden, pga. opfordringer til selvtægt og lignende, på trods af jeg en gang har påpeget at vi ikke vil finde os i opfordringer om selvtægt.

Derfor er tråden hermed låst, og samtidig blevet flyttet til foraet "Falsk markedsføring".

Jeg har fuld forståelse for at det er frustrerende for jer brugere, der er blevet udsat for hendes bizarre opførelse. Men jeg kan kun opfordre jeg til at anmelde hende til politiet, samt at oprette en ny tråd herinde under "Falsk markedsføring", hver gang i støder på hendes annoncer, og sørge for at skrive hendes e-mail i indlægget. På den måde vil der være stor chance for at advarslen om hende kommer til at ligge i toppen af Google's søgeresultater, hvis man søger efter den.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

• Create New...