Hop til indhold
FætterGuf

Advarsel Århus

Recommended Posts

Hej, tja, det jo nemme penge for hende, og kræver ikke så meget af hende, hvis bare hun kan få engang imellem så det rent profit..

men træls er det... men jeg kan ikke anbefale man tager tingene i sine egen hænder...

prøvemanden....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Batmule 76 jeg synes ikke, du skal gribe til selvtægt. Hun er ikke værd at få en sag på halsen for.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det kan også være, at dette indlæg hjælper:

https://annoncelight.dk/annonce/13251/hold-jer-fra-maria

Det er IKKE mig, der har skrevet det. Men det kunne det lige så godt have været. Har oplevet nøjagtig det samme med hende.

Og hvis nogen af jer tror, hun er lækker, kan jeg bare sige, at det er hun ikke. Hverken udvendig eller indvendig.

Det eneste gode ved mit møde med hende var, at hun aldrig fik "den" i munden.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej desværre tror jeg ikke politiets ressourcer kan prioriteres til sådan nogle sager..

og straffen er nok ikke noget at gå efter..

bedre vi holder øje og advare hinanden omkring hende. så det så svært som muligt for hende at få kunder...

prøvemanden

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har slettet de indlæg der omhandler ulovlig selvtægt imod pigen. Da jeg på ingen måde, vil have opfordringer til ulovligt selvtægt på EroGuide.dk. Jeg forstår godt at det er frustrerende for jer, at hun nu er igang igen, men jeg kan kun opfordre jer til at gå til politiet med jeres anmeldelse.

Jeg har skrevet til ejeren af Annoncelight.dk, for at høre om han ikke har mulighed for at IP-banne hende fra siden.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej mennesker,

Jeg har undersøgt sagen, og jeg kan kun finde 1 annonce fra hende,

Har i andre annoncer, som er fra den samme pige? "[email protected]", er kun brugt i 1 annonce, og vil gerne udelukke hende helt, men jeg kan ikke lige se andre annoncer fra hende.

Men den IP som er blevet brugt til at lave den annonce jeg kunne finde, er blevet udelukket på ubestemt tid.

Vh,

Mads fra AnnonceLight.dk

Del dette indlæg

Link til indlæg

hej tak fordi du reagere, men tror det er svært at finde hende...

hun brugt mange forskellige mails...

mvh alex

Del dette indlæg

Link til indlæg

hej, denne her undre mig, lyder som den samme pige...

med ny salgs snak

bare en tanke

https://annoncelight.dk/annonce/13997/la ... arige-toes" onclick="window.open(this.href);return false;

prøvemanden

Hmm, tror i virkelig at det er samme pige som hende der skaber problemer. Nu er den psykotiske piges annoncer fra annoncelight jo desværre væk, men jeg mener at kunne huske, at hun ikke var ret god til at formulere sig og stave. Det er hende her jo udmærket til selvom der dog er nogle grammatiske fejl.

Synes denne annonce virker lidt mere intelligent, men jeg er ikke sikker. Hvad mener i derude. Er der nogle der har haft kontakt til denne pige bag annoncen?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej, jeg trpr du har ret....

desværre..

men hun må få kunder siden hun bliver ved, ved ikke hvordan vi kan advare folk tydeligt nok???

prøvemanden

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Gaffer

Og hvordan sikre vi os, at pigen der snyder ikke er samme person som manden5 ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Hej.

Jeg har været udsat for pigen, der snyder.

Men det er ikke den samme pige. Jeg fik en aftale med hende her igår https://annoncelight.dk/annonce/14419/19 ... -frisk-fyr

og så det ikke var samme pige

:ugeek::ugeek: Sjovt du tilmelder dig idag kl 0917 og kl 0923 afleverer du ovenstående. Du har da et totalt godt overblik.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvorfor skulle jeg lyve.

Jeg har selv været udsat for hende, men hende her er ikke den samme.

Jeg har haft en bruger herinde før, men kan ikke huske min kode, så jeg lavede en ny.

Del dette indlæg

Link til indlæg

hej, fordi mere erfarende medlemmer, undre sig over dit forsvar...

men også fordi hende der snyder nemt kunne kigge med...

men hvad var din tidligere brugernavn?

men jeg vil advare enhver mod at møde den ny annonce

prøvemanden

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej.

Jeg har været udsat for pigen, der snyder.

Men det er ikke den samme pige. Jeg fik en aftale med hende her igår https://annoncelight.dk/annonce/14419/19 ... -frisk-fyr

og så det ikke var samme pige

Det ER nøjagtig den samme pige. Hun sende hvertfald de samme billeder, som pigen-maria@ gjorde!

Så HOLD jer fra Maria/Camilla/Manden5, eller hvad hun ellers kalder sig!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

• Create New...