Flyver 1 Skrevet 10. Juni, 2018 Hejsa, nogen som har besøgt hende, fristende 30 min incl all 1000,- https://annoncelight.dk/showad/251937 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Flyver 1 Skrevet 11. Juni, 2018 Slet igen ?? , er det pigen man møder og yder hun god service, hvem har været der Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Flyver 1 Skrevet 11. Juni, 2018 Tog selv forbi, til at starte med ros, meget flot pige lækker krop, så ris, hendes tilbud, jeg havde spurgt til på SMS var pludselig ikke mulig, nu merpris for alt, så jeg valgte at gå igen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
youngatheart 831 Skrevet 11. Juni, 2018 Flyver skrev, for 2 minutter siden: Tog selv forbi, til at starte med ros, meget flot pige lækker krop, så ris, hendes tilbud, jeg havde spurgt til på SMS var pludselig ikke mulig, nu merpris for alt, så jeg valgte at gå igen Det er bare så typisk med de piger. En overskrift der fanger, og når du så kommer derud, kommer der alle mulige ekstra tillæg på. Fatter ikke de skriver det på den måde, hvis ikke de holder det. De får jo et vildt dårligt rygte, og man kan kun håbe på at de der har tænkt sig at besøge hende, er så kloge at læse lidt anmeldelser først. Synes ikke de fortjener en masse kunder, når de snyder på den måde. Så kan de sidde og glo og vente på kunder resten af ugen for min skyld. Man ligger som man har redt, og er fedt du vendte om og gik igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest thy4ma Skrevet 11. Juni, 2018 youngatheart skrev, for 2 timer siden: Det er bare så typisk med de piger. En overskrift der fanger, og når du så kommer derud, kommer der alle mulige ekstra tillæg på. Fatter ikke de skriver det på den måde, hvis ikke de holder det. De får jo et vildt dårligt rygte, og man kan kun håbe på at de der har tænkt sig at besøge hende, er så kloge at læse lidt anmeldelser først. Synes ikke de fortjener en masse kunder, når de snyder på den måde. Så kan de sidde og glo og vente på kunder resten af ugen for min skyld. Man ligger som man har redt, og er fedt du vendte om og gik igen. Ja hatten af for at du vendte om og gik din vej igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
youngatheart 831 Skrevet 11. Juni, 2018 thy4ma skrev, for 7 timer siden: Ja hatten af for at du vendte om og gik din vej igen Det var så nok ved Flyver du ville have skrevet det tror jeg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest thy4ma Skrevet 12. Juni, 2018 Ups....ja det var lige ham den var ment til Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Danielffs 8 Skrevet 12. Juni, 2018 Tog selv kontankten til mina. Synes nu ikke billeder passede helt, jeg gik i hvertfald, følte bare det var en penge maskine. Desuden var hendes veninde optaget så hende kunne man slet ikke se eller møde. Hvis man føler det er forkert, så er det bare bedre at gå. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg