kkm39 49 Skrevet 10. Juni, 2018 Nogen der har prøvet denne sprøde sag... https://annoncelight.dk/showad/252059 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kkm39 49 Skrevet 12. Juni, 2018 Slet ikke nogen der har været forbi hende??? Har haft skrevet med hende og hun "garantere" at det er ægte billeder... kommer til Odense fredag så håbede på en anbefaling af hende.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hallo-hallo 60 Skrevet 14. Juni, 2018 Meld ind når du har været der Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fyrenfrafyn 5 Skrevet 14. Juni, 2018 Var lige et lille smut forbi Sara tænkte der jeg ikke kunne finde nogle anmeldelser af hende så prøvede jeg lykken med 15 minutter. Det er hende på billederne det er tydeligt på hendes ansigt og bryster dog var røven lige lidt for stor til den ellers søde Sara som for resten ikke kan engelsk overhovedet, så det er lidt svært at kommunikere med hende. Skal helt sikkert tilbage og have en tur mere i weekenden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
messi61 183 Skrevet 14. Juni, 2018 Fyrenfrafyn skrev, for 34 minutter siden: Var lige et lille smut forbi Sara tænkte der jeg ikke kunne finde nogle anmeldelser af hende så prøvede jeg lykken med 15 minutter. Det er hende på billederne det er tydeligt på hendes ansigt og bryster dog var røven lige lidt for stor til den ellers søde Sara som for resten ikke kan engelsk overhovedet, så det er lidt svært at kommunikere med hende. Skal helt sikkert tilbage og have en tur mere i weekenden Er hendes bryster ægte? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fyrenfrafyn 5 Skrevet 15. Juni, 2018 messi61 skrev, for 20 timer siden: Er hendes bryster ægte? Nej det er de ikke. Det er også tydeligt at se på billederne synes jeg selv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg