luppen 8 Skrevet 11. Juni, 2018 hvem kender noget til denne thai pige, har kun facebook side. Thai massage & spa Østhallen kan ikke finde noget link. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bamsefyr 229 Skrevet 11. Juni, 2018 Hun er anmeldt her på siden for lang tid siden. Hun har en hjemmeside her Link Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mthom 145 Skrevet 12. Juni, 2018 Har hun hygge i spa, og tilbyder hun mere end massage Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Holmes 196 18 Skrevet 13. Juni, 2018 På hendes hjemmeside ser det ud til, at spaen er en fod-spa, så gad vide hvad du forstiller dig med hygge i spaen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
weber 798 Skrevet 14. Juni, 2018 Holmes 196 skrev, for 15 timer siden: På hendes hjemmeside ser det ud til, at spaen er en fod-spa, så gad vide hvad du forstiller dig med hygge i spaen? Der er jo nogle der er til fod sex. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mthom 145 Skrevet 14. Juni, 2018 He he prøvede engang sex i spa hos Ratre i kbh. Fantastisk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
luppen 8 Skrevet 14. Juni, 2018 Bamsefyr skrev, den 11/6/2018 at 21:47: Hun er anmeldt her på siden for lang tid siden. Hun har en hjemmeside her Link Jeg har besøg den søde thai pige. ca. 40 år. Der er indgang i østhallen, hvor hun har separat lokale. Hun taler lidt dansk, men bedst er engelsk. Hun bor i området med mand og barn. Massagen til 35okr. for 1 timer, er ok, der bruges varme olie, og man må godt være nøgen, og hun kommer tæt på trolden... Der kan tilkøbes HJ, og ikke mere. Sød dame at besøge. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tronheim 221 Skrevet 26. December, 2019 luppen skrev, den 14.6.2018 at 13:48: Jeg har besøg den søde thai pige. ca. 40 år. Der er indgang i østhallen, hvor hun har separat lokale. Hun taler lidt dansk, men bedst er engelsk. Hun bor i området med mand og barn. Massagen til 35okr. for 1 timer, er ok, der bruges varme olie, og man må godt være nøgen, og hun kommer tæt på trolden... Der kan tilkøbes HJ, og ikke mere. Sød dame at besøge. Var hos hende lige før jul , Korrekt hun taler rigtig godt engelsk , massagen er ok og hun er sød og smilende , Hun bad mig om at beholde under bukserne på, og hun spurgte heller ikke om ekstra , så jeg undlod at vise min begejstring!!! Men den kunne ses også med bukser på, ( er det man kalder ekstrem udrustet) Desværre måske grunden!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Knald62 16 Skrevet 24. Januar, 2020 Nogen der har været her, for nylig?... ... har hørt, hun måske ville stoppe? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aarhus55 0 Skrevet 26. Januar, 2020 Hvad mener du med at stoppe - ekstra service eller total ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tronheim 221 Skrevet 27. Januar, 2020 Knald62 skrev, den 24.1.2020 at 16:03: Nogen der har været her, for nylig?... ... har hørt, hun måske ville stoppe? Hvis du nu læser lidt længere oppe,så skrev jeg før jul menes 2019 altså for nylig ! og hvis du vil vide mere om stedet før de lukker , Så spring ud i det og du ville kunne komme med en anmeldelse til denne her side. GOD DAG til dig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg