Pogo 345 Skrevet 15. Juni, 2018 Har en annonce med, at hun søger at interviewe en SD, til brug for hendes studentereksamen. Ville gerne hjælpe, og skrev til hende. Hun spurgte efter mere om mig, som baggrund. Da jeg spurgte om eksempler på det, hun gerne ville vide, og som ikke står i min profil, blev jeg blokeret. Det kan godt være en fake profil, eller scammer, der søger at få oplysninger ud af SD'ere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sting222 Skrevet 16. Juni, 2018 Pogo skrev, den 15/6/2018 at 13:08: Har en annonce med, at hun søger at interviewe en SD, til brug for hendes studentereksamen. Ville gerne hjælpe, og skrev til hende. Hun spurgte efter mere om mig, som baggrund. Da jeg spurgte om eksempler på det, hun gerne ville vide, og som ikke står i min profil, blev jeg blokeret. Det kan godt være en fake profil, eller scammer, der søger at få oplysninger ud af SD'ere. Lige nu er alle gymnasieelever lagt ned eksamen ... Lyder mærkeligt hvis der skulle skrives opgave nu. Derimod har der være mange projekter på universitetsstudier om sugardating og det har været professionelt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 16. Juni, 2018 Alene hendes navn burde virke afskrækkende. Caro betyder kød, og når det står dobbelt, bliver det nok en "fed" oplevelse 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NewPunter 214 Skrevet 16. Juni, 2018 (edited) Borende X skrev, for 57 minutter siden: Alene hendes navn burde virke afskrækkende. Caro betyder kød, og når det står dobbelt, bliver det nok en "fed" oplevelse På hvilket sprog? På italiensk betyder det "kære" og på spansk betyder det "dyrt". Du tænker på carne. Redigeret 16. Juni, 2018 af NewPunter Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 17. Juni, 2018 NewPunter skrev, for 5 timer siden: På hvilket sprog? På italiensk betyder det "kære" og på spansk betyder det "dyrt". Du tænker på carne. På latin – 3. bøjn. f. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6866 Skrevet 20. Juni, 2018 Kødline Wozniacki....naaaa....det klinger ikke rigtigt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg