s.f.s 60 Skrevet 27. Juni, 2012 Har kigget lidt på denne erfarne kvinde http://sexnord.net/profiles/view/4387/Marie Eller hende her http://sexnord.net/profiles/view/5751/Andrea Er der nogen der har erfaring med nogle af dem, eller andre forslag (skal tilbyde sf.) sex. for. sjov Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
olemadsen 87 Skrevet 27. Juni, 2012 Jeg har ofte haft held med pigerne herfra. Specielt kan jeg anbefale Vivian. http://www.engelsburg-fl.de/ og Esther hende har jeg også med held besøgt. Engelsburg pigerne / damerne er ikke altid blandt de yngste men efter min mening blandt de bedste. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
s.f.s 60 Skrevet 27. Juni, 2012 [Jeg har ofte haft held med pigerne herfra. Specielt kan jeg anbefale Vivian. http://www.engelsburg-fl.de/ og Esther hende har jeg også med held besøgt. - jeg har bestemt også Engelsburg i tankerne, men kan ikke se deres åbningstider Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jyden 6 Skrevet 27. Juni, 2012 og Esther hende har jeg også med held besøgt. Kan du fotælle lidt mere om oplevelsen md Esther? Var hun lige så lækker som på billederne? Hvordan var det? Tungekys? GFE? Fransk uden? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Diller 0 Skrevet 28. Juni, 2012 Jeg besøgte Sonja fra samme side i går (Vivian optaget ) fik en time med GFE, hun er sgu en dejlig dame! Det var så meget GFE, at jeg egentlig mest havde lyst til at tage hende med hjem, ved ikke om de 29 år der står på siden helt holder, men sikke en krop! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jyden 6 Skrevet 28. Juni, 2012 Jeg besøgte Sonja fra samme side i går (Vivian optaget ) fik en time med GFE, hun er sgu en dejlig dame! Det var så meget GFE, at jeg egentlig mest havde lyst til at tage hende med hjem, ved ikke om de 29 år der står på siden helt holder, men sikke en krop! Hvad måtte du slippe for sådan en omgang? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gungner 2635 Skrevet 28. Juni, 2012 Jeg har besøgt Marie. Hun har et meget sødt ansigt, kroppen er som billederne viser "fraulich" Hun er tysker. Servicen er helt OK.; men priserne ligger i den høje ende. 180 EU for en time med fransk uden, for 20 EU mere er der også anal med i legen. Gentagelsesfaktor 50 % på grund af prisen. Af modne kvinder kan jeg anbefale Katja. Fairgirls # 1169 Hun er åleslank og giver en god service til rimelige priser. 1/2 time med 50EU Gungner Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9729 Skrevet 28. Juni, 2012 Har bemærket i tråde om Flensburg, at der er udrykt formodning om særlige dansker priser, når prisen har afveget markant fra, hvad mere garvede gæster dernede ellers ved er det overvejende prisleje. Kan der have udviklet sig 2 priser nogle steder afhængig af hvor erfaren, eller ikke en dansk gæst formodes at være? De er jo nok godt klar over hvor markant meget mere vi skal betale i Danmark, og netop i grænselandet er der måske en risiko for at det søges udnyttet af nogle? Men så er det jo godt at de garvede skriver her og kan holde os andre informeret, såvidt muligt. Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Diller 0 Skrevet 28. Juni, 2012 Til Jyden: 150 Euro, fransk uden og masser af kys og kælen. Efter 2. tur spurgte hun endda om jeg ville mere jeg synes det er en fair pris, taget hendes udseende og ydelser i betragtning...der gik vist også lidt mere end en time, der var bad før og efter. Til RN: Hun vidste ikke jeg var fra Danmark, før bagefter. Priserne var 50 Euro for en halv time, fransk med gummi, 80 for en halv time med fransk uden, og så den time jeg nappede til 150. Tror dog det er indforstået at en halv time er med en udløsning. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
olemadsen 87 Skrevet 28. Juni, 2012 Jeg tror at der er 2 niveauer i FL, standard er stadigt 50 euro for en ½ time med fransk m gummi, ofte koster fransk uden + 20 og nogen gange koster kys´+ 20. Min erfaring er dig at mange af de piger der giver GFE koster 150 euro for 1 time og det er incl fransk uden og kys. Angel Blonde er den eneste jeg har oplevet der var dyrere 200 for 1 time Jeg har ingen fornemmelse for at der er specielt dansker priser i FL, at vi betaler ekstra. De billige steder er der stadigt. Jeg mener dog at de ekstra ca 25 euro pr ½ time i snit er givet godt ud. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
guka 2 Skrevet 28. Juni, 2012 Der er ikke generelt 'danske priser' i Flensborg, men enkelte piger presser den lidt. Har du givet penge for at være sammen med Angel Blonde? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
olemadsen 87 Skrevet 28. Juni, 2012 jeps jeg har truffet Angel Blonde i Århus. Der findes heldig vis bedre piger, også til færre penge. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
guka 2 Skrevet 29. Juni, 2012 Jeg spørger, fordi jeg traf hende for et halvt års tid siden i et 4 etagers bordel i München, og da var hun både uforskammet og særdeles ucharmerende og så temmelig hærget ud. Taler du om hende, der også har arbejdet i Schlesvig? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
olemadsen 87 Skrevet 29. Juni, 2012 Ja hun har lige været i nordtyskland, jeg havde et link, til hendes egen hjemmeside, men pludselig er det en meget stor dame der kommer frem 190cm. Men Angel Blonde som jeg har truffet har både været i FL, Århus og København samt resten af verden. Hun giver den som luxeriøs luder, men jeg fik ikke mine ønsker opfyldt derfor gider jeg hende ikke, jeg syntes ikke man kan sige hun er hærget. AB er russer, og hun er en dame der ved hvad hun vil, men glemte at spørge ind til hvad jeg ønskede. Hun er ok lækker, et par kilo for meget men ellers ok i udseendet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
guka 2 Skrevet 29. Juni, 2012 OK. Hun var nu ikke synderlig luxuriøs, da jeg mødte hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
olemadsen 87 Skrevet 29. Juni, 2012 Guka det kan da vist ikke være samme kvinde, jeg leder videre efter et link til den Angel Blonde jeg har besøgt. ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
guka 2 Skrevet 30. Juni, 2012 Hende jeg taler om, har i hvert fald også været i Flensborg og Schleswig, og så havde hun en hjemmeside med en frygtelig masse billeder, hvor hun så vældig fornem ud. Men så vidt jeg ved, er hun stoppet i branchen for good. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 30. Juni, 2012 hvis guka har haft en rigtig dårlig oplevelse,må det jo være ham der er noget galt med,når der har været en del gode anmeldelser af hende både på danske og tyske forums.det er jo ikke alle slags mænd kvinder tænder på,og så bliver servicen nok derefter.jeg har selv besøgt hende på hotel marselis i århus og fik en super oplevelse,fantastisk massage og et super blow,hun er også en pige jeg kunne slikke til udløsning.At tage hende i doggy kan slet ikke beskrives,da hun er rigtig dejlig stram. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
olemadsen 87 Skrevet 30. Juni, 2012 Guka hun er stadig i branchen har set hende reklamere i Slesvig inden for den seneste uge. Jeg tror endda det var på Fair Girls, jeg har også set at hun har prøvet med et nyt navn, med mindre en anden har "lånt" alle hendes billeder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr. Bean 459 Skrevet 1. Juli, 2012 Jeg besøgte Sonja fra samme side i går (Vivian optaget ) fik en time med GFE, hun er sgu en dejlig dame! Det var så meget GFE, at jeg egentlig mest havde lyst til at tage hende med hjem, ved ikke om de 29 år der står på siden helt holder, men sikke en krop! Vær opmæksom på at Engelsburg har både en Sonja og en Sonia, som det fremgår af denne liste. http://www.engelsburg-fl.de/models/ http://www.engelsburg-fl.de/models/sonia_page.htm http://www.engelsburg-fl.de/models/sonja_page.htm Det må være Sonia med "i" du har besøgt, da hun reklamerer med 29 år. Sonja reklamerer med 31 år. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Diller 0 Skrevet 1. Juli, 2012 Jeps, det var Sonia. Hun er fra Polen og taler glimrende tysk, men ikke engelsk og mit tyske er lidt a la Søvndal, det gik dog fint alligevel. :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg