Esbjerghanhund 384 Skrevet 21. Juni, 2018 Hej Har I en rejsearrangør eller et sted, som kan anbefales? Jeg er 42 år. Søger ikke en knaldeferie, men en fed tur med ligesindede. Gør ikke noget om det er med eller uden børn. Afrejse fra Billund er at foretrække. Vuuf 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PeeHairy 315 Skrevet 21. Juni, 2018 Esbjerghanhund skrev, for 19 minutter siden: Hej Har I en rejsearrangør eller et sted, som kan anbefales? Jeg er 42 år. Søger ikke en knaldeferie, men en fed tur med ligesindede. Gør ikke noget om det er med eller uden børn. Afrejse fra Billund er at foretrække. Vuuf Ruby rejser har en hel del "fællesrejser" - hvor der er meget fællesskab. Af dem er der også uger med singelrejser - både med og uden børn. Prøv at kig på dem - DU kan bare google Ruby rejser. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 21. Juni, 2018 Prøv at google der kommer flere hits og nadana tours, eller noget i den stol er godt, der er også steder der tilbyder højskole ophold i Norditalien så har jeg været i jungle pensionatet i Thailand...det var godt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Esbjerghanhund 384 Skrevet 21. Juni, 2018 Tak. Altså, jeg kan godt Google m.m. Hvad jeg interesseret i er jeres anmeldelser/oplevelser. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 21. Juni, 2018 Jeg har været fint tilfreds med de rejser jeg har været på, der var rimelig god “babe rating” og i Thailand var der high ranking of fuckability, man havde sin engen massøse i tre timer hver dag og fik massage, som en del af rejsen, hvad der skete mere er en privatsag mellem massøsen og kunden...hvis du er lidt frisk og ikke for nærig så er der god score muligheder med rejsebureauerne single ture. Enjoy og tjek evt trustpilot... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 21. Juni, 2018 (edited) Hvad med ø-lejr? Det er billigt, super hyggeligt og der er noget for enhver smag, total afslapning eller aktiviteter dagen lang. Uger med børn, og uger uden. Der er helt sikkert også en uge for singler et sted. Jeg har været glad for Græsrodsgården, der er knap så primitiv som de andre lejre Kig på http://oelejr.dk/ Redigeret 21. Juni, 2018 af Liv 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 21. Juni, 2018 Bøsseøljer i uge 32 på Omø.....tror jeg fravælger ø lejr, ingen single tema... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 21. Juni, 2018 https://www.singlerejsen.dk/resort-thailand/ glæder mig til at læse om dine oplevelser Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 21. Juni, 2018 Alkoholikeren skrev, for 1 time siden: Bøsseøljer i uge 32 på Omø.....tror jeg fravælger ø lejr, ingen single tema... Der er da singler med børn-uge på Skarø, men måske er du mere til Hygge, Humle og Håndværk på Hjerk? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 22. Juni, 2018 Liv skrev, for 7 timer siden: Der er da singler med børn-uge på Skarø, men måske er du mere til Hygge, Humle og Håndværk på Hjerk? Mmmm næ tænker mere på thai yoga massage på En eller anden ø der står i programmet. Håndværk overlader jeg til andre og humle er ligegyldigt hygge er bedst med mig og et par kvinder, sådan klassisk madras polka..med visse accenter i det franske af super typen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg