WomanCheck 99 Skrevet 23. Juni, 2018 GrayNinja skrev, den 22/6/2018 at 00:05: Jeg syntes der er rigtig mange meninger omkring Sylvia fra personer som aldrig har besøgt hende. Det er selvfølgelig ok, da dette jo er et debat forum. Jeg er selvfølgelig biased, da jeg er stor fan af sylvia og har skrevet flere positive andmeldelser. Det er altid to sider af historien, ofte hvis jeg taler med en GP omkring en negativ anmeldelse så er der stor forskel på hvad der er skrevet og hvordan pige oplevede det. Når jeg læser denne andmelse - så læser jeg at kunden fik hvad han betalte for - men forventede noget mere. Jeg kan godt forstille mig at efter 30 min deep throath, og kunden ikke kan komme at det er en lidt træls situation. Det er trods alt ikke en maskine vi taler om, men en ung pige. Selvom man betaler for en service så kan man godt have stadig være realistisk hvad hun rent faktisk kan holde til. Jeg har prøvet hendes deep throath - jeg syntes det var super. Hun ved helt klart hvad hun laver, der var ikke brug for nogen rettelser. Men ok vi gjorde det kun i 5-6 min og jeg prøvede ikke at skubbe den længer ned end hendes fysiske grænser. Hej GN. Nu kender du hende rigtigt godt. Ved du om hun kan klare 20 cm i 5-10 min? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GrayNinja 932 Skrevet 23. Juni, 2018 WomanCheck skrev, for 5 minutter siden: Hej GN. Nu kender du hende rigtigt godt. Ved du om hun kan klare 20 cm i 5-10 min? DT ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
WomanCheck 99 Skrevet 23. Juni, 2018 GrayNinja skrev, for 1 minut siden: DT ? Yep;-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MidnightCowboy 233 Skrevet 23. Juni, 2018 DT = deep throat Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GrayNinja 932 Skrevet 23. Juni, 2018 WomanCheck skrev, for 2 timer siden: Yep;-) Jeg vil anbefalde at du spørger pigeon selv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6866 Skrevet 23. Juni, 2018 (edited) GrayNinja skrev, for 8 timer siden: Jeg vil anbefalde at du spørger pigeon selv. Jeg er imponeret over dit sympatiske svar....du er et bedre menneske end mig. Jeg havde simpelthen ikke kunne modstå fristelsen for at åbne for den vildeste sarkasmeskuffe. Redigeret 23. Juni, 2018 af underdog40 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Axl Rose Skrevet 23. Juni, 2018 riberhus skrev, den 22/6/2018 at 09:12: Der er dog nogen piger, der stort set aldrig får en dårlig anmeldelse, hvor alle næsten uden undtagelse går derfra med armene over hovedet - Det siger sgu noget om kvalitet og bundniveau! Det viser måske bare pigens menneskelige side. At oplevelse afhænger af den kemi der er med hendes kunde og at der er gensidig respekt, høj hygiejne mv. Og vi som kunder skal jo også gøre vores til at oplevelsen bliver god for begge parter. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheSwed 22 Skrevet 30. Juni, 2018 GrayNinja skrev, den 22/6/2018 at 00:05: Jeg syntes der er rigtig mange meninger omkring Sylvia fra personer som aldrig har besøgt hende. Jeg er selvfølgelig biased, da jeg er stor fan af sylvia og har skrevet flere positive andmeldelser. I am getting really tired of you. As soon there is a thread about Sylvia, with criticism or anything other than praising words = GrayNinja goes crusade like a shiny little knight: example 1 https://www.eroguide.dk/forum/topic/82449-sylvia-out-of-business-failed-me-x2/?tab=comments#comment-729863 3th Reply GrayNinja "Jeg er helt enig med @NicklasCD. Det er noget her som ikke stemmer. Sylvia er en enestående pige..." example 2 Reply GrayNinja "bla bla" I have seen more of your posts, defending Sylvia instantly. Maybe you have lot of prepared speeches because you post them as soon there is a thread or new post about the subject. (as you settings follow this content by auto) Maybe you are obsessed, but I think you´re just pathethic. Or is it a cult thing were new members that challenges your conception must be dealed with?" As in my thread, She acctually called me and wanted me to delete the thread. She also tried to blackmail me and texted (SMS) wrote "think of a new ...long praising review" (All of this can be proofed with printscreens, phone logs, and way-back machine of public adds etc I have) Conclusion: Are you in collaboration with S ? Do you have a discount, or post fake reviews because you like her personaly? regardless, I dont trust you and I would not take your "reviews" or post serious at all. Everyone can be great, but not forever... I dont doubt the 20 + positive reviews, but I do doubt when not 1 negative seems to be allowed or long-lived in this forum! I found new girls and didnt care at all, moved on wihout action but you GrayNinja made me to speak out. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6866 Skrevet 30. Juni, 2018 TheSwed skrev, for 1 time siden: I am getting really tired of you. As soon there is a thread about Sylvia, with criticism or anything other than praising words = GrayNinja goes crusade like a shiny little knight: example 1 https://www.eroguide.dk/forum/topic/82449-sylvia-out-of-business-failed-me-x2/?tab=comments#comment-729863 3th Reply GrayNinja "Jeg er helt enig med @NicklasCD. Det er noget her som ikke stemmer. Sylvia er en enestående pige..." example 2 Reply GrayNinja "bla bla" I have seen more of your posts, defending Sylvia instantly. Maybe you have lot of prepared speeches because you post them as soon there is a thread or new post about the subject. (as you settings follow this content by auto) Maybe you are obsessed, but I think you´re just pathethic. Or is it a cult thing were new members that challenges your conception must be dealed with?" As in my thread, She acctually called me and wanted me to delete the thread. She also tried to blackmail me and texted (SMS) wrote "think of a new ...long praising review" (All of this can be proofed with printscreens, phone logs, and way-back machine of public adds etc I have) Conclusion: Are you in collaboration with S ? Do you have a discount, or post fake reviews because you like her personaly? regardless, I dont trust you and I would not take your "reviews" or post serious at all. Everyone can be great, but not forever... I dont doubt the 20 + positive reviews, but I do doubt when not 1 negative seems to be allowed or long-lived in this forum! I found new girls and didnt care at all, moved on wihout action but you GrayNinja made me to speak out. Holy shit. Bro, you need to get laid. Hearing good things ‘bout a chick named Sylvia... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dongding 683 Skrevet 30. Juni, 2018 Can someone close this thread 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg